Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.01.2021. 09:04
Prodaja nekretnina u KO SIMIN HAN, opreme i kancelarijskog namještaja
DOO MEDICALLUX USTEČAJU TUZLA
Pavla Goranina broj 7
Broj: P-03/21
Datum: 11.01.2021. godine
Na osnovu člana 101-103 Zakona o stečajnom postupku (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, br. 29/03, 32/04,42/06 i 52/18), i odluke odbora povjerilaca od 07.01.2021. godine stečajni upravnik objavljuje:
OGLAS
O DRUGOJ PRODAJI IMOVINE STEČAJNOG DUŽNIKA PUTEM JAVNOG NADMETANJA
PREDMET PRODAJE:
Predmet prodaje je imovina stečajnog dužnika kako slijedi:
R.br. |
Naziv imovine |
Jed. mj. |
Kol. |
Cijena |
Napomena |
1. |
NEKRETNINE KAO CJELINA NEKRETNINE Nekretnine ZK Uložak 3410 KO SIMIN HAN označene kao: - k.č. broj 787, POLOMSKA STRANA, zemljište uz privrednu zgradu, površine 1081 m2 i poslovni objekat površine 615 m2, ukupne površine 1696 m2 - k.č. broj 788, POLOMSKA STRANA, u naravi voćnjak 2 klase, površine 657 m2, - k.č. broj 793/7, POLOMSKA STRANA, u naravi šuma 3. Klase, površine 1633 m2 sve vlasništvo “Medicallux” d.o.o. Tuzla 1/1 |
cjelina |
1 |
1.147.921,69 |
|
2. |
OPREMA I KANCELARIJSKI NAMJEŠTAJ 1.1. Oprema i kancelarijski namještaj po specifikaciji |
cjelina |
1 |
3.005,00 |
|
3. |
UKUPNO: |
|
|
1.035.834,03 |
|
USLOVI I NAČIN PRODAJE:
1. Imovina se prodaje samo kao cjelina, po procijenjenoj vrijednosti iz oglas u iznosu od 1.035.834,03 KM, bez PDV-a koja ujedno predstavlja i najnižu cijenu ispod koje se nekretnina sa opremom i kancelarijskim namještajem ne može prodati.
2. Sva dokumentacija za pregled činjeničnog stanja nalazi se kod stečajnog upravnika broj telefona 061/337-991.
3. Pregled nekretnina zainteresovani ponuđači mogu pogledati na lokaciji navedenoj u javnom oglasu uz prethodni dogovor sa stečajnim upravnikom.
4. Pregled opreme i kancelarij skog namještaj a i inventara zainteresovani ponuđači mogu pogledati na lokacij i navedenoj u javnom oglasu.
5. Javno otvaranje ponuda će se obaviti 18.02.2021. godine na adresi Stupine B-l Tuzla, sa početkom u 16 i 50 časova.
6. Ponuđači pravna i fizička lica dužni su uz ponudu dostaviti: pravna lica aktuelni izvod iz sudskog registra (ne stariji od tri mjeseca), a fizička lica validan identifikacioni dokument, (lična karta ili pasoš).
7. Strani ponuđači imaju pravo učešća uz uslov da budu zadovoljene odredbe Zakona o politici stranih ulaganja u BiH.
8. Pravo učešća imaju pravna i fizička lica koja izvrše uplatu novčanih sredstava kao polog depozita u visini 10.000,00 KM na žiro račun broj 140-401-11200502-50 otvorenog kod SBER BANKE d.d. Tuzla na ime “MEDICALLUX” d.o.o. U STEČAJU Tuzla.
9. Svi porezi, takse i druga davanja prilikom kupovine, preuzimanja i prenosa vlasništva padaju na teret kupca.
10. Dokaz o uplati depozita dostaviti uz ponudu ili najkasnije do 18.02.2021. godine do 15 časova.
11. Ponuđačima čije ponude budu nižerangirane, osim za tri najbolja ponuđača, uplaćeni depozit biće vraćen odmah po završetku javnog nadmetanja.
12. Dragorangiranom i trećerangiranom ponuđaču iznos depozita biće vraćen po zaključenju ugovora sa prvorangiranim ponuđačem.
13. Preuzimanje u posjed imovine izvršiće se dva dana po pravosnažnosti iješenja o dosudi. Maksimalan rok za uplatu postignute cijene iznosi 15 dana od dana zaključenja javnog nadmetanja.
14. Ukoliko najpovojniji ponuđač ne uplati ponuđeni iznos u roku od petnaest dana od dana završetka javnog nadmetanja gubi pravo na povrat depozita a pobjednikom se proglašava drugorangirani ponuđač.
15. Nekretnina opterećena priznatim razlučnim pravom u iznosu od 246.409,47 KM.
16. Pojedinačna cijena podizanja ponude za imovinu iz oglasa ne može iznositi manje od 10.000,00 KM.
17. Ukoliko bude više ponuđača sa istom cij enom koja bude utvrđena kao validna i odgovarajuća u skladu sa minimalnom ponuđenom cijenom iz javnog oglasa, a niti jedan ponuđač ne ponudi cijenu veću od navedene u oglasu prodaja će se oglasiti neuspjelom.
18. Ponude dostaviti u zatvorenom kovertama na adresu Općinskog suda u tuzli Trg ZAVNOBIH-a bb Tuzla do 18.02.2021. godine do 15 časova sa pozivom na broj predmeta 32 0 St 367500 19 St.
Kontakt osoba Hamidović Besim i kontakt telefon 061/337-991
STEČAJNI UPRAVNIK
Besim Hamidović, dipl. ecc.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
DD SVJETLOST-SARS Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
MAXTRADE d.o.o. Zenica - Mustafe Čauševića broj 1 72000 Zenica
-
LAMSSA-KOMPANY d.o.o. Sarajevo - Envera Šehovića 14 71000 Sarajevo
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška