Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.07.2022. 08:49

Javni poziv za odabir korisnika poticajnih sredstava po programima za subvencioniranje-refundiranje troškova subjekata male privrede sa sjedištem u Kantonu Sarajevo

Izvor: Akta.ba, 27.07.2022.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

KANTON SARAJEVO

Ministarstvo privrede

 

Broj: 07-04-11-28676/22

Sarajevo, 25.07.2022. godine

 

Na osnovu Zakona o poticaju razvoja male privrede („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 29/15), Zakona o izvršenju Budžeta Kantona Sarajevo za 2022. godinu ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 5/22) i člana 4. stav (1) i (2) Pravilnika o postupcima u provođenju programa razvoja male privrede („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 20/21), a u skladu sa Odlukom o usvajanju Godišnjeg plana provođenja Programa razvoja male privrede za 2022. godinu („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 25/22) i Odlukom o usvajanju Programa utroška sredstava "Poticaj razvoju male privrede" za 2022. godinu, broj: 07-04-15-24632/22 od 27.06.2022. godine, Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo objavljuje

 

JAVNI POZIV

za odabir korisnika poticajnih sredstava po programima za subvencioniranje-

refundiranje troškova subjekata male privrede sa sjedištem u Kantonu Sarajevo

 

I PREDMET POZIVA

Predmet ovog javnog poziva Ministarstva privrede Kantona Sarajevo (u daljnjem tekstu: Ministarstvo privrede) je dostavljanje prijava subjekata male privrede sa sjedištem u Kantonu Sarajevo u cilju odabira korisnika poticajnih grant sredstava za subvencioniranje - refundiranje dijela prihvatljivih troškova odnosnih subjekata, za sljedeće programe:

1. Program: "Refundiranje dijela troškova kamata po preuzetim kreditima",

2. Program: "Refundiranje troškova tehnološke modernizacije, uvođenja/obnavljanja standarda kvaliteta i digitalizacije poslovanja",

3. Program: "Poticaj za nova ulaganja u tehnološku modernizaciju i primjenu standarda kvalitete", i

4. Program: "Poticaj razvoja ženskog preduzetništva".

 

II OPĆI UVJETI DODJELE POTICAJNIH SREDSTAVA I SUBVENCIJA

Pravo na poticajna sredstva iz Budžeta Kantona Sarajevo namijenjena za realizaciju ovog Javnog poziva mogu ostvariti subjekti po pojedinačnim programima ukoliko ispunjavaju uslove i kriterije propisane Godišnjim planom provođenja Programa razvoja male privrede za 2022. godinu („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 25/22), Programom utroška sredstava "Poticaj razvoju male privrede" za 2022. godinu i ovim Javnim pozivom. Kada su u pitanju pojedinačni programi iz ovog Javnog poziva, pravo na poticajna sredstva po ovim programima mogu ostvariti subjekti male privrede, koji su kao takvi definisani Zakonom o poticaju razvoja male privrede („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 29/15).

1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti

Kada je u pitanju vrsta djelatnosti, po pojedinačnim programima iz ovog Javnog poziva pravo na poticajna sredstva mogu ostvariti subjekti male privrede koji obavljaju registrovanu osnovnu djelatnost prema Klasifikaciji djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH", broj 47/10), kako slijedi:

Područje C - Prerađivačka industrija, sa sljedećim šiframa djelatnosti: (10.11-10.92),

11.07, (13.10-18.20), (20.11-25.30) i (25.50-33.20);

Područje E - Opskrba vodom, uklanjanje otpadnih voda, gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliša, sa sljedećim šiframa djelatnosti: (38.11-38.32);

Područje F - Građevinarstvo, sa sljedećim šiframa djelatnosti: (41.10-43.99);

Područje G -Trgovina (popravak motornih vozila i motocikala), sa sljedećom šifrom djelatnosti: 45.20;

Područje I - Djelatnosti pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane sa sljedećim šiframa djelatnosti: (55.10-56.29);

 Područje J - Informacije i komunikacije, sa sljedećim šiframa djelatnosti: 58.11,58.21, 58.29, 62.01, 62.02, 62.03; 62.09; 63.12 i 63.91;

Područje M - Stručne, naučne i tehničke djelatnosti, sa sljedećim šiframa djelatnosti: (69.10-74.20) i 75.00;

Područje N - Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti, sa sljedećim šiframa djelatnosti: (79.11-79.90) i (81.21 - 81.29);

Područje Q - Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi, sa sljedećim šiframa djelatnosti: (86.21 -86.90); i

Područje S - Ostale uslužne djelatnosti, sa sljedećim šiframa djelatnosti: (95.11-96.03).

 

1.2 Ostali opći uslovi

a) Po pojedinačnim programima subjekti male privrede/podnosioci prijave registrovanu osnovnu djelatnost prema Klasifikaciji djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH", broj 47/10) dokazuju dostavljanjem dokumenta koji izdaje Federalni zavod za statistiku - Služba za statistiku za područje Kantona Sarajevo: - Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti (u daljnjem tekstu: Obavještenje službe za statistiku).

b) Poticajna sredstva se neće dodijeliti subjektima male privrede nad kojima je otvoren stečajni ili likvidacioni postupak, te onim subjektima koji su obustavili poslovnu djelatnost, kao i subjektima koji imaju dospjeli dug po osnovu poreza i doprinosa, osim ako je subjekt dostavio potpisan ugovor sa Poreznom upravom Federacije BiH i/ili Upravom za indirektno oporezivanje BiH o otplati duga na rate.

c) Podnosilac prijave nema pravo na poticajna grant sredstva za predmet poticanja za koji je primio poticajna grant sredstva putem drugih programa finansiranja/sufinansiranja: Vlade Kantona, neke druge institucije u FBiH ili nevladine organizacije. Ukoliko se naknadno utvrdi daje koristio sredstva poticaja iz bilo kojeg od ovih izvora, obavezan je izvršiti povrat dodijeljenih poticajnih grant sredstava sa pripadajućim zakonskim zateznim kamatama.

d) Podnosilac prijave nema pravo na poticajna grant sredstva ukoliko ne dostavi odgovarajuće ovjerene izjave kojima potvrđuje da osnivač/vlasnik i/ili odgovorna osoba nisu pravosnažno osuđivane za kaznena djela prevare u privrednom poslovanju, davanje i primanje dara, te druga kaznena djela povezana s korupcijom.

e) Najveći pojedinačni iznos sredstava poticaja koji se dodjeljuju podnosiocima prijave po pojedinačnim programima propisani su u svakom odnosnom programu.

f) Ukoliko se utvrdi da je subjekt u skladu s ovim Javnim pozivom ostvario pravo na temelju dostavljene neistinite dokumentacije, obavezan je izvršiti povrat dodijeljenih poticajnih grant sredstava sa pripadajućim zakonskim zateznim kamatama, odnosno izvršiti povrat sredstava za subvenciju kamata po odobrenom kreditu sa pripadajućim zakonskim zateznim kamatama.

g) Javni poziv za izbor korisnika poticaj nih grant sredstava objavljuje Ministarstvo na web stranici Ministarstva, a Obavještenja o ovom Javnom pozivu objavljuju se u "Službenim novinama Kantona Sarajevo" i dnevnom listu čiji je izdavač - pravno lice sa sjedištem u Kantonu Sarajevo.

h) Osim za program "Obezbjeđenje kreditiranja pod povoljnijim uslovima" po kojem se izbor krajnjih korisnika poticajnih kreditnih sredstava obavlja u skladu sa javnim pozivom koji objavljuje Banka, subjekt male privrede može podnijeti najviše dvije prijave, tj. po jednu prijavu za najviše dva pojedinačna programa iz Programa utroška sredstava "Poticaj razvoju male privrede" za 2022. godinu. U slučaju da je subjekt podnio dvije prijave po odnosnim programima iz ovog Javnog poziva ili po odnosnim programima iz cjelokupnog Programa utroška sredstava "Poticaj razvoju male privrede" za 2022. godinu, subjekt/podnosilac prijave obavezan je u prijavnom obrascu navesti koja je prijava prioritetna. Ukoliko su obje prijave formalno-pravno ispravne, Ministarstvo će razmotriti i odobriti poticaj za samo jednu prijavu prema označenom prioritetu ili redoslijedu zaprimanja prijava na protokolu ukoliko u istim nije navedeno koja je prijava prioritetna. Opću dokumentaciju koja se traži ovim Javnim pozivom, subjekt može dostaviti uz samo jednu prijavu, pri čemu je obavezan u prijavi navesti uz koju prijavu je dostavio opću dokumentaciju.

i) U skladu sa članom 10. Pravilnika podnosilac prijave koji do objave ovog Javnog poziva ne opravda dodijeljena poticajna sredstva po ranije preuzetim ugovornim obavezama, nema pravo učešća, odnosno, njegova se prijava neće razmatrati.

 

III PROGRAMI POTICAJA RAZVOJA SUBJEKATA MALE PRIVREDE

1. Program: "Refundiranje dijela troškova kamata no preuzetim kreditima"

Pravo učešća

Pravo na dodjelu poticajnih grant sredstava za subvencioniranje (refundiranje) kamata po preuzetim kreditima ostvaruju subjekti male privrede (krajnji korisnici kreditnih sredstava) definisani u skladu sa Zakonom o poticaju razvoja male privede koji: imaju sjedište na području Kantona Sarajevo, obavljaju osnovnu djelatnost obuhvaćenu tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz Poglavlja II ovog Javnog poziva, imaju najmanje jednog zaposlenog na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu (vlasnik ili jedan zaposlenik) i koji dostave zaključene važeće ugovore o kreditu sa komercijalnim bankama iz prethodnog perioda a koji se odnose i na: 2019. 2020. i 2021. godinu. Refundirat će se dio troškova kamate na realizovane kredite koji imaju efektivnu kamatnu stopu (EKS) veću od 2,5%. Visina refundiranog dijela plaćenih troškova kamata za odobrene kredite poslovnim subjektima kod komercijalnih banaka za 2019. 2020. i 2021. godinu iznosi:

1. 50% plaćene kamate na kredite sa efektivnom kamatnom stopom većom od 2,5% do 5%.

2. 60% plaćene kamate na kredite sa efektivnom kamatnom stopom većom od 5%.

 

 Cilj odobrenih poticajnih sredstava

Ovaj program se realizuje sa ciljem obezbjeđenja približno jednakih uslova obezbjeđenja kreditnih sredstava pivrednim subjektima za obavljanje osnovne poslovne djelatnosti, a koji subjekti su u prethodnim godinama kod komercijalnih banaka realizovali kredite sa efektivnom kamatnom stopom (EKS) većom od 2,5%, a čija namjena je bila nabavka osnovnih sredstava i opreme, održavanje tekuće likvidnosti, novo zapošljavanje, obezbjeđenje redovnog poslovanja i/ili finansiranje investicija za rast i razvoj subjekta male privrede. Ovim putem se refundira dio prethodno plaćenih troškova kamata, a odabrani korisnik sredstava je obavezan da nakon zaključenog ugovora sa Ministarstvom privrede i uplate odobrenih sredstava po ovom programu ista namjenski utroši.

Ukupan iznos sredstava za ovaj program je 200.000,00 KM.

Za provođenje ovog programa predviđen je iznos sredstava od 200.000,00 KM, a sredstva su obezbijeđena u Budžetu Kantona Sarajevo na poziciji "Podsticaj razvoju male privrede". Minimalan iznos kredita za koji će se refundirati dio troškova kamata je 20.000,00 KM, a maksimalan iznos kredita je 1.000.000,00 KM. Ukoliko korisnik realizuje dva ili više kredita imat će pravo na refundiranje/subvencioniranje dijela troškova kamata na zbir kredita koji ne prelazi iznos od 1.000.000,00 KM. Maksimalan iznos poticaja, odnosno odobrene refundacije iznosi do 15.000,00 KM prihvatljivih troškova kamata. Korisnik sredstava je obavezan da odobrena sredstva po ovom programu, a nakon zaključenog ugovora sa Ministarstvom privrede, utroši za jačanje konkurentnosti i poticaj razvoja subjekta, ekonomsku stabilnost poslovnog subjekata, održavanje postojećih radnih mjesta, novo upošljavanje, pokretanje nove i održavanje postojeće proizvodnje, unutrašnje uređenje poslovnog prostora koji je fizički odvojen od stambenog dijela i ukoliko je izvođač odnosnih radova uređenja poslovni subjekt registriran za obavljanje tih radova prevazilaženje negativnih učinaka ekonomske krize, povećanje izvoza, dobijanje i obnavljanje odgovarajućih certifikata. Korisnik sredstava je obavezan zadržati broj uposlenih koji je imao na dan podnošenja prijave, te je dužan uz Izvještaj o utrošku poticajnih sredstava dostaviti uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima (doprinosi za PIO/MIO i doprinosi za zdravstveno osiguranje) sa obaveznim prilogom - Lista osiguranih za obveznika ne starije od 30 dana od dana podnošenja Izvještaja o utrošku sredstava.

Uslovi i kriteriji za izbor korisnika poticajnih grant sredstava

Podnosioci prijave su obavezni da dostave Obavještenje Službe za statistiku o razvrstavanju djelatnosti prema KD 2010 na osnovu kojeg se utvrđuje daje navedena osnovna djelatnost obuhvaćena tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz Poglavlja II ovog Javnog poziva, čime privredni subjekt dokazuje pravo podnošenja prijave za dodjelu poticajnih grant sredstava. Podnosioci prijava obavezni su dostaviti važeći ugovor o kreditu sa komercijalnom bankom u kojem je jasno vidljiv iznos kreditnih sredstava, visina efektivne kamatne stope (EKS), te namjena odobrenih kreditnih sredstava (ulaganje u stalna sredstva i investicije, ili za obrtna sredstva u svrhu obezbjeđenja tekuće likvidnosti na način koji omogućava povećanje obima proizvodnje i/ili usluga), a po kojem su isti subjekti uredno servisirali obaveze po kreditu i u 2019., 2020. i 2021. godini. Podnosilac prijave je obavezan dostaviti potvrdu banke o redovnoj otplati kredita u periodu za koji traži refundiranje troškova sa obaveznim pregledom (broj ugovora/kreditne partije, ukupan iznos obračunatih i plaćenih kamata) za svaku godinu za koju traži subvenciju dijela troškova kamate u komercijalnoj/im banci/bankama. Neprihvatljivi su ugovori o odobrenju kreditnih sredstava za kupovinu kupovinu zemljišta, stana, kuće, izvođenje vanjskih građevinskih radova, kupovinu i najam osobnih vozila.

 

2. Program: "Refundiranje troškova tehnološke modernizacije, uvođenja/obnavljanja standarda kvaliteta i disiitalizacije poslovanja"

Pravo učešća

Pravo na dodjelu poticajnih grant sredstava za refundiranje (subvencioniranje) dijela troškova nastalih u 2020. i 2021. godini ostvaruju subj ekti male privrede defmisani u skladu sa Zakonom o poticaju razvoja male privede koji: imaju sjedište na području Kantona Sarajevo, obavljaju osnovnu djelatnost obuhvaćenu tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz Poglavlja II ovog Javnog poziva, imaju najmanje jednog zaposlenog na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu (vlasnik ili jedan zaposlenik). Poticajna grant sredstava za refundiranje (subvencioniranje) dijela troškova nastalih u 2020. i 2021. godini po ovom programu ostvaruju subjekti male privrede koji su sredstva koristili za aktivnosti neophodne za obavljanje osnovne djelatnosti, i to za: kupovinu mašina, alata i opreme (osim mobilijara), tehnike (osim laptopa) koja se koristi u vremenu dužem od jedne godine, a koja nije starija od pet godina i koja je nabavljena od registrovanih poslovnih subjekata u Bosni i Hercegovini uz obavezan račun i fiskalni račun ili uz odgovarajuću kompletnu uvoznu dokumentaciju. Pravo ostvaruju i poslovni subjekti za digitalizaciju poslovanja subjekata male privrede (što uključuje troškove izrade integralnog informacionog sistema, web hosting, business e-mail hosting, korporativne informativne web stranice, izradu webshop platformi, razvoj mobilnih aplikacija, i si.) koje su produkt registrovanih poslovnih subjekata sa sjedištem u BiH uz dostavljeni račun i obavezan fiskalni račun. Također, pravo na dodjelu poticajnih sredstava ostvaruju i subjekti male privrede za jačanje konkurentnosti po osnovu uvođenje sistema međunarodnih standarda kvalitete i u vezi sa tim su od strane registrovanih institucija koristili odgovarajuće konsultantske usluge i edukacije za certificiranje sistema i certificiranje proizvoda (CE oznaka) i troškove stjecanja prava ili obnavljanja upotrebe: ISO, HACCP, HALAL i drugih međunarodnih standarda.

Ciljevi programa

Ovim programom se refundiraju (subvencioniraju) troškovi poslovnog subjekta za tehnološku modernizaciju, uvođenje/obnavljanje standarda kvaliteta i digitalizacije poslovanja, a odabrani Korisnik sredstava je obavezan da odobrena sredstva po ovom programu utroši za daljnji razvoj i jačanje konkurentnosti, ekonomsku stabilnost i održavanje postojećih radnih mjesta, novo upošljavanje.

Ukupan iznos sredstava za ovaj program: 642.000,00 KM.

Ovim programom za ovu namjenu predviđen je iznos od 642.000,00 KM. Sredstva će se odobravati u iznosu do 50% priznatih prihvatljivih troškova za ove namjene, a u maksimalnom iznosu po jednom korisniku do 20.000,00 KM. Sredstva za subvencioniranje (refundiranje) prihvatljivih troškova po ovom programu uplaćuju se na račun korisnika po osnovu, između ostalih dokaza i dostavljenih slijedećih dokaza: ugovora i/ili računa uz obavezan fiskalni račun, kojima se dokazuje namjensko korištenje sredstava i dostavljenog dokaza o plaćanju ugovora i/ili računa, i drugih dokaza. Korisnik sredstava je obavezan da odobrena sredstva po ovom programu utroši za jačanje konkurentnosti i poticaj razvoja poslovnog subjekata, ekonomsku stabilnost poslovnih subjekata, održavanje postojećih radnih mjesta, novo upošljavanje, pokretanje nove i održavanje postojeće proizvodnje, unutrašnje uređenje poslovnog prostora koji je fizički odvojen od stambenog dijela i ukoliko je izvođač odnosnih radova uređenja poslovni subjekt registriran za obavljanje tih radova, povećanje izvoza, dobijanje i obnavljanje odgovarajućih certifikata. Korisnik sredstava je obavezan zadržati broj uposlenih koji je imao na dan podnošenja prijave, te je dužan da uz Izvještaj o utrošku poticajnih sredstava dostavi uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima (doprinosi za PIO/MIO i doprinosi za zdravstveno osiguranje) sa obaveznim prilogom - Lista osiguranih za obveznika ne starije od 30 dana od dana podnošenja Izvještaja o utrošku sredstava.

Uslovi i kriteriji za izbor korisnika poticajnih grant sredstava

Podnosioci prijave su obavezni da dostave Obavještenje Službe za statistiku o razvrstavanju djelatnosti prema KD 2010 na osnovu kojeg se utvrđuje daje navedena osnovna djelatnost obuhvaćena tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz poglavlja II ovog Javnog poziva, čime privredni subjekt dokazuje pravo podnošenja zahtjeva za dodjelu poticajnih grant sredstava. Kriteriji i uslovi za izbor korisnika poticajnih grant sredstava za ove namjene su: dostavljanje ugovora i/ili računa uz obavezan fiskalni račun i izvode iz banke, te drugih dokaza o vrijednosti kupljenih mašina i opreme (osim mobilijara) koja nije starija od pet godina i koja je nabavljena od registrovanih poslovnih subjekata uz obavezan fiskalni račun, te zaključeni ugovori subjekata male privrede iz 2020. i 2021. godine o uvođenju sistema međunarodnih standarda kvalitete i u vezi sa tim od strane registrovanih institucija odgovarajuće konsultantske usluge ili edukacije, za digitalizaciju poslovanja, te dostavljanje dokaza o plaćanju navedenih troškova. Podnosioci prijave su obavezni da podnesu adekvatne dokaze: ugovore i/ili račune uz obavezan fiskalni račun i izvode iz banke o plaćenim troškovima za uvođenje i certificiranje kvaliteta, i druge međunarodne standarde, dokaz o posjedovanju certifikata izdatog od ovlaštene certifikacijske organizacije u 2020. i 2021. godini; dokaz o obnovljenom standardu u 2020. i 2021. godini; dokaz da imaju osiguran CE znak u 2020. i 2021. godini ili posjeduju Tehnički fajl - dosije (naslovna strana) sa pripadajućim procedurama, uputstvima, zapisima za osiguranje kvalitete proizvoda i dokazima o izvršenim uslugama. Neprihvatljivi troškovi su: kupovina zemljišta, stana/kuće, vanjski građevinski radovi i nabavka, kupovina i najam svih vrsta vozila osim teretnih vozila za obavljanje osnovne djelatnosti i registrovanih na podnosioca prijave odnosno subjekt male privrede, vanjski građevinski radovi, troškovi električne energije, vode i drugi komunalni troškovi, troškovi repromaterijala, opreme, usluge i radovi koje isporučuju ili obavljaju partnerski i/ili subjekti na bilo koji način povezani s podnositeljem prijave, te svi ostali troškovi koji nisu navedeni kao prihvatljivi.

 

3. Program; "Poticaj za nova ulaganja u tehnološku modernizaciju i primjenu standarda kvalitete"

Pravo učešća

Pravo na dodjelu poticajnih grant sredstava za subvencioniranje (refundiran)*e) dijela troškova nastalih u 2022. godini, u skladu sa članom 12. tačka j) Zakona o poticaju razvoja male privrede ostvaruju subjekti male privrede definisani u skladu sa ovim Zakonom, koji: imaju sjedište na području Kantona Sarajevo, obavljaju osnovnu djelatnost obuhvaćenu tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz Poglavlja II ovog Javnog poziva, imaju najmanje jednog zaposlenog na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu (vlasnik ili jedan zaposlenik). Pravo na dodjelu poticajnih grant sredstava za subvencioniranje- refundiranje dijela troškova nastalih u 2022. godini po ovom programu ostvaruju subjekti male privrede sa sjedištem na području Kantona Sarajevo koji su od dana objave Obavještenja o ovom Javnom pozivu u „Službenim novinama Kantona Sarajevo" dostavili odgovarajuću dokumentaciju da su sredstva koristili ili će koristiti za odnosne prihvatljive aktivnosti neophodne za obavljanje osnovne djelatnosti, i to za: kupovinu mašina, alata i opreme (osim mobilijara), tehnike (osim laptopa) koja se koristi u vremenu dužem od jedne godine, a koja nije starija od pet godina i koja je nabavljena od registrovanih poslovnih subjekata u Bosni i Hercegovini ili uz odgovarajuću uvoznu dokumentaciju.

Ciljevi programa

 

Ovaj program namjenjen je za jačanje konkurentnosti subjekata male privrede koji u skladu sa registrovanom osnovnom djelatnosti od dana objave Obavještenja o ovom Javnom pozivu u „Službenim novinama Kantona Sarajevo" u 2022. godini do isteka roka trajanja javnog poziva dostave odgovarajuću dokumentaciju (račune, predračune/profakture/ponude) za prihvatljive troškove nabavke osnovnih sredstava, opreme, kupovinu mašina, alata i tehnike (osim laptopa) koja nije starija od pet godina i koja je nabavljena od registrovanih poslovnih subjekata.

Također, ovim programom omogućava se modernizacija i inovacija poslovnih procesa, uvođenje sistema međunarodnih standarda i refundirane troškova certificiranja sistema i proizvoda (CE oznaka) i troškova stjecanja prava ili obnavljanja upotrebe standarda: ISO, HACCAP, HALAL i drugih standarda kvalitete.

Ukupan iznos sredstava za ovaj program: 300.000,00 KM.

Za provođenje ovog programa predviđen je iznos od 300.000.00 KM. Poticajna sredstva za sve dozvoljene prihvatljive aktivnosti poslovnih subjekata po ovom programu koje su nastale nakon dana objave Javnog poziva do isteka roka trajanja Javnog poziva, će biti uplaćena na dostavljene račune korisnika u iznosu do 50% priznatih prihvatljivih troškova za ove namjene. Minimalni iznos prihvatljivih troškova koje je podnosilac prijave obavezan dostaviti je 3.000,00 KM. Maksimalan iznos poticaja po jednom korisniku sredstava u skladu sa ovim programom može iznositi najviše 20.000,00 KM. U skladu sa odlukom Vlade Kantona Sarajevo po ovom programu iz ovog Javnog poziva odabrani Korisnik sredstava je dužan opravdati utrošak poticajnih sredstava dostavljanjem odgovarajuće dokumentacije datirane poslije dana objave javnog poziva do isteka roka trajanja istog, a najkasnije do 15.12.2022. godine. U slučaju da odabrani korisnik poticajnih sredstava po ovom programu dostavi dokumentaciju kojom djelimično ili u potpunosti ne dokaže namjenski utrošak odobrenih poticajnih sredstava u skladu sa dokumentacijom koja je podnesena prijavom (računima/ predračunima/profakturama/ponudama) i zaključenim ugovorom, Ministarstvo će iste troškove proglasiti neprihvatljivim i neće odobriti plaćanje poticajnih sredstava. Ministarstvo (u skladu zaključenim ugovorom o dodjeli sredstava, prijavom i dostavljenim/prihvaćenim dokazima o utrošku sredstava) odlukom odobrava iznos sredstava za koje se obavezuje da se taj iznos poticajnih sredstava uplati na dostavljeni račun korisnika. Korisnik sredstava je obavezan da odobrena sredstva po ovom programu utroši za jačanje konkurentnosti i poticaj razvoja postojećeg subjekta, ekonomsku stabilnost poslovnog subjekata, održavanje postojećih radnih mjesta, novo upošljavanje, pokretanje nove i održavanje postojeće proizvodnje, prevazilaženje negativnih učinaka ekonomske krize, povećanje izvoza, dobijanje i obnavljanje odgovarajućih certifikata. Korisnik sredstava je obavezan zadržati broj uposlenih koji je imao na dan podnošenja prijave, te je dužan da uz Izvještaj o utrošku poticajnih sredstava dostavi uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima (doprinosi za PIO/MIO i doprinosi za zdravstveno osiguranje) sa obaveznim prilogom - Lista osiguranih za obveznika ne starije od 30 dana od dana podnošenja Izvještaja o utrošku sredstava.

 

Uslovi i kriteriji za izbor korisnika poticajnih sredstava

Podnosioci prijave su obavezni da dostave Obavještenje Službe za statistiku o razvrstavanju djelatnosti prema KD 2010 na osnovu kojeg se utvrđuje da obavljaju osnovnu djelatnost obuhvaćenu tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz Poglavlja II ovog Javnog poziva čime privredni subjekt dokazuje pravo na podnošenje prijave za dodjelu poticajnih sredstava. Subjekt male privrede, odnosno podnosilac prijave dužan je dostaviti račune/predračune/profakture/ponude, koje nisu starije od dana objave Obavještenja o ovom Javnom pozivu u „Službenim novinama Kantona Sarajevo", a koje su u vrijednosti od najmanje 3.000,00 KM sa ciljem nabavke osnovnih sredstava, tehnike i opreme (osim laptopa), mašina i alata za modernizaciju i inovaciju poslovnih procesa (koja se koristi u vremenu dužem od jedne godine), te za uvođenje sistema međunarodnih standarda kvalitete, troškova certificiranja sistema i certificiranja proizvoda (CE oznaka) i troškova stjecanja prava ili obnavljanja upotrebe: ISO, HACCP, HALAL i drugih međunarodno priznatih standarda. Neprihvatljivi troškovi su: kupovina zemljišta, stana/kuće, vanjski građevinski radovi i nabavka, kupovina i najam svih vrsta vozila osim teretnih vozila registrovanih na odnosni subjekt male privrede, vanjski građevinski radovi, troškovi električne energije, vode i drugi komunalni troškovi, troškovi repromaterijala, opreme, usluge i radovi koje isporučuju ili obavljaju partnerski i/ili subjekti na bilo koji način povezani s podnositeljem prijave, te svi ostali troškovi koji nisu navedeni kao prihvatljivi. Računi na kojima nisu jasno vidljive sve specificirane stavke ili su iste prilikom sačinjavanja fotokopija prekrivene fiskalnim računom nisu prihvatljiv trošak. Pravo ne mogu ostvariti privredni subjekti koji su za bilo koju navedenu namjenu za koju su podnijeli prijavu na poticajna sredstva ostvarili subvenciju, donaciju ili drugi vid finansijske pomoći. Odabrani korisnik poticajnih sredstava subvencije/refundacije za prihvatljive troškove po ovom programu obavezan je da nakon zaključenog ugovora sa Ministarstvom, a prije uplate odobrenih sredstava na dostavljeni transakcijski račun, dostavi odgovarajuće račune i/ili ugovore uz obavezan fiskalni račun i prihvatljiv dokaz o plaćanju (izvod iz banke) kojima dokazuje odnosni namjenski trošak po osnovu kojeg su odnosnom korisniku u skladu sa dostavljenim dokumentima uz prijavu odobrena sredstva, kao i da dostavi fotodokumentaciju mašina, postrojenja i opreme koja je nabavljena i kojima potvrđuje daje realizovao prihvaćene troškove u skladu sa javnim pozivom i podnesenom prijavom (računima/predračunima/ profakturama/ponudama). Svi dokazi dostavljeni uz prijavu, te navedeni dokazi o plaćanju istih koje dostavlja odabrani korisnik moraju biti zasnovani/nastali u 2022. godini nakon dana objave Obavještenja o ovom Javnom pozivu u „Službenim novinama Kantona Sarajevo". Nalog za plaćanje, kompenzacija i cesija ne prihvaćaju se kao dokaz o izvršenom plaćanju.

 

4. Program: "Poticaj razvoja ženskog nreduzetništva"

Pravo učešća

Pravo na dodjelu poticajnih grant sredstava za subvencioniranje dijela troškova nastalih u 2020. i 2021. godini ostvaruju pravna i fizička lica koja trajno obavljaju zakonom dozvoljene djelatnosti radi ostvarivanja dohotka odnosno dobiti na način kako je propisano Zakonom, sa sjedištem na području Kantona Sarajevo i koji su u većinskom (minimalno 51%) privatnom vlasništvu žena državljanki Bosne i Hercegovine, zapošljavaju najmanje najmanje jednog zaposlenog na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu (vlasnica ili jedan zaposlenik). Pravo ostvaruju subjekti male privrede koji obavljaju osnovnu djelatnost obuhvaćenu tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz Poglavlja II ovog Javnog poziva, a koji to pravo na poticajna sredstva za subvencioniranje (refundiranje) dijela plaćenih troškova od 01.01.2020. do 31.12.2021. godine poslovni subjekti ostvaruju za sljedeće aktivnosti: nabavku mašina, postrojenja, alata i opreme, tehnike (osim laptopa) koja se koristi u vremenu dužem od jedne godine, te za unutrašnje uređenje poslovnog prostora u cilju prilagođavanja novim poslovima i ukoliko je izvođač odnosnih radova uređenja poslovni subjekt registriran za obavljanje tih radova; ulaganje u razvoj i nabavu novih tehnologija; ulaganje u povećanje postojećih proizvodnih kapaciteta i usluga, te za troškove zakupa poslovnog prostora i za troškove registracije i pokretanja poslovnog subjekta, ukoliko dostavljenom dokumentacijom dokažu da su sredstva koristili za te namjene.

 

Ciljevi programa

Cilj ovog programa je da se promovira i afirmira preduzetništvo žena Bosne i Hercegovine, poboljša položaj poslovnih žena u našem društvu, ali i da se istovremeno poticajnim sredstvima pomogne razvoj ženskog poduzetništva i plasiranje proizvoda, te aktivnije učestvovanje žena poduzetnica u kreiranju novog, boljeg i adekvatnijeg ambijenta za razvoj poduzetništva u BiH. Ovim Programom obezbjeđuju se poticajna sredstva poslovnim subjektima koji su u većinskom (minimalno 51%) vlasništvu žena državljanki Bosne i Hercegovine za subvencioniranje (refundiranje) prihvatljivih troškova u periodu od 01.01.2020. godine do 31.12.2021. godine sa ciljem da se poslovnim subjektima kojima se odobre poticajna sredstva iz ovog programa omogući ekonomska održivost i stabilnost poslovanja, prevazilaženje negativnih učinaka ekonomske krize, pokretanje nove i/ili održavanje postojeće djelatnosti, održavanje radnih mjesta, novo upošljavanje i obezbjeđenje redovnog tekućeg poslovanja.

Ukupan iznos sredstava za ovaj program: 500.000,00 KM

Za ovaj program planiranje ukupan iznos od 500.000,00 KM. Sredstva za refundiranje dijela prihvatljivih troškova u visini do 50% troškova za navedene prihvatljive aktivnosti uplaćuju se na račun korisnika po osnovu dostavljenih računa kojima se dokazuje prihvatljiva namjena korištenja sredstava i dostavljenog dokaza o plaćanju računa (izvod iz banke). Minimalni iznos prihvatljivih troškova koje je podnosilac prijave obavezan dostaviti iznosi 3.000,00 KM. Maksimalan iznos poticaja po jednom korisniku sredstava u skladu sa ovim programom može iznositi najviše 15.000,00 KM. Sredstva se dodjeljuju isključivo za troškove u periodu od 01.01.2020. godine do 31.12.2021. godine. Po zaključenju ugovora sa Ministarstvom, korisnik poticajnih sredstava je obavezan da odobrena sredstva po ovom programu utroši za jačanje konkurentnosti i poticaj razvoja postojećeg poslovnog subjekta, ekonomsku stabilnost poslovnog subjekta, održavanje postojećeg broja radnih mjesta, novo upošljavanje, pokretanje nove i održavanje postojeće proizvodnje, prevazilaženje negativnih učinaka ekonomske krize, povećanje izvoza, dobijanje i obnavljanje odgovarajućih certifikata. Korisnik sredstava je dužan opravdati utrošak dodijeljenih poticajnih sredstava sa odgovarajućom dokumentacijom datiranom poslije dana objave Javnog poziva, te je obavezan zadržati broj uposlenih koji je imao na dan podnošenja prijave. Korisnik poticajnih grant sredstava dužan je uz Izvještaj o utrošku sredstava dostaviti uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima (doprinosi za PIO/MIO i doprinosi za zdravstveno osiguranje) sa obaveznim prilogom - Lista osiguranih za obveznika ne starije od 30 dana od dana podnošenja Izvještaja o utrošku sredstava.

 

Uslovi i kriteriji za izbor korisnika poticajnih sredstava

Podnosioci prijave su obavezni da dostave Obavještenje Službe za statistiku o razvrstavanju djelatnosti prema KD BiH 2010 na osnovu kojeg se utvrđuje daje navedena osnovna djelatnost obuhvaćena tačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registravane osnovne djelatnosti iz Poglavlja II ovog Javnog poziva, čime privredni subjekt dokazuje pravo podnošenja prijave za dodjelu poticajnih grant sredstava. Kriteriji za izbor korisnika poticajnih grant sredstava za ove namjene su: dostavljanje ugovora i/ili računa uz obavezan fiskalni račun, kao i drugih zakonom propisanih dokaza o vrijednosti kupljenih mašina i opreme koja nije starija više od pet godina i koja je nabavljena od registrovanih poslovnih subjekata uz obavezan fiskalni račun. Također, ukoliko podnosilac prijave traži refundiranje troškova za uvođenje sistema međunarodnih standarda kvalitete i u vezi sa tim standardima od strane registrovanih institucija odgovarajuće konsultantske usluge ili edukacije, za digitalizaciju poslovanja obavezan je dostaviti zaključene ugovore sa odnosnim subjektima iz 2020. i 2021. godine i dokaze o plaćanju navedenih troškova. Podnosioci prijave su obavezni da podnesu adekvatne dokaze: ugovore i/ili račune uz obavezan fiskalni račun i izvode iz banke o plaćenim troškovima za uvođenje i certificiranje kvaliteta, i druge standarde EU, dokaz o posjedovanju certifikata izdatog od ovlaštene certifikacijske organizacije u 2020. i 2021. godini; dokaz o obnovljenom standardu u 2020. i 2021. godini; dokaz o obezbjeđenju CE znaka u 2020. i 2021. godini ili posjeduju Tehnički fajl - dosije (naslovna strana) sa pripadajućim procedurama, uputstvima, zapisima za osiguranje kvalitete proizvoda i dokazima o izvršenim uslugama. Također, pravo podnošenja prijave za dodjelu poticajnih grant sredstava ostvaruju poslovni subjekti za prihvatljive troškove zakupa poslovnog prostora, kao i za troškove registracije i pokretanja poslovnog subjekta, ukoliko dostavljenom dokumentacijom dokažu da su sredstva koristili za te namjene.

Neprihvatljivi troškovi su: kupovina zemljišta, stana/kuće, vanjski građevinski radovi i nabavka, kupovina i najam svih vrsta vozila osim teretnih vozila registrovanih na odnosni subjekt male privrede, troškovi električne energije, vode i drugi komunalni troškovi, troškovi repromaterijala, opreme, te usluge i radovi koje isporučuju ili obavljaju partnerski i/ili subjekti na bilo koji način povezani s podnositeljem prijave, te svi ostali troškovi koji nisu navedeni kao prihvatljivi. Računi na kojima nisu jasno vidljive sve specificirane stavke ili su iste prilikom sačinjavanja fotokopija prekrivene fiskalnim računom nisu prihvatljiv trošak. Također, dostavljene ponude, predračuni i troškovnici ne predstavljaju prihvatljiv dokaz o namjenskom trošenju sredstava. Nalog za plaćanje, kompenzacija i cesija ne prihvaćaju se kao dokaz o izvršenom plaćanju. Pravo ne mogu ostvariti privredni subjekti koji su za bilo koju navedenu namjenu, po kojoj su podnijeli prijavu za dodjelu grant sredstava, u odnosnom periodu ostvarili subvenciju, donaciju ili drugu finansijsku pomoć.

 

IV SADRŽAJ PRIJAVE

U skladu sa članom 7. Pravilnika o postupcima u provođenju Programa razvoja male privrede, Prijava će se razmatrati, ako su dostavljeni sljedeći dokumenti: uredno popunjen prijavni obrazac za odnosni program, opća i posebna dokumentacija i ostali zahtjevani prilozi. Svi podnosioci prijava obavezni su u potpunosti dostaviti traženu dokumentaciju. Prijava koja ne sadrži kumulativno i opće i posebne priloge (prijavni obrazac, opće i posebne priloge koji se zahtijevaju ovim Javnim pozivom), zbog neispunjavanja formalno-pravnih uslova se odbacuje bez obaveze daljeg razmatranja.

A) PRIJAVNI OBRAZAC, u originalu, za odnosni program može se preuzeti direktno na web stranici: Ministarstva privrede http://mp.ks.gov.ba/. Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike prijavnog obrasca i odgovara za vjerodostojnost svih navedenih podataka.

B) DOKUMENTACIJA

B.l Opća dokumentacija:

Opća dokumentacija podrazumjeva sljedeću obaveznu dokumentaciju koju podnose svi podnosioci prijave po ovom Javnom pozivu:

a) Rješenje o registraciji pravnog lica (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar) i Aktuelni izvod iz sudskog registra za pravno lice (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar), odnosno Rješenje o registraciji izdato od nadležnog općinskog organa za fizičko lice koje obavlja registrovanu djelatnost (obrt) (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar);

b) Uvjerenje o poreskoj registraciji - identifikacijski broj (ID broj) (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar);

c) Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar) ili u slučaju da podnosilac prijave nije obveznik po ovom osnovu potrebno je dostaviti uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje da isti nije upisan u Jedinstveni registar obveznika indirektnih poreza (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar);

d) Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji osnovne djelatnosti, koje izdaje Federalni zavod za statistiku - Služba za statistiku za područje Kantona Sarajevo prema Klasifikaciji djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH", broj 47/10) (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS");

e) Bilans stanja na dan 31.12.2021. godine i bilans uspjeha za period od 01.01.2021. do 31.12.2021. godine za pravno lice, odnosno Specifikacij a za utvrđivanj e dohotka od samostalne djelatnosti SPR - 1053 i Godišnja prijava poreza na dohodak za 2021. godinu za fizičko lice koje obavlja registrovanu djelatnost (obrt) (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS");

f) Uvjerenje Porezne uprave Federacije Bosne i Hercegovine o izmirenim direktnim porezima (doprinosi za PIO/MIO i doprinosi za zdravstveno osiguranje) ne starije od 60 dana od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS" sa obaveznim prilogom - Lista osiguranih za obveznika (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar);

g) Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima izdato od Uprave za indirektno oporezivanje, ne starije od 60 dana od dana objave javnog poziva (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar);

h) Izjava u originalu na memorandumu pravnog lica/obrta, ovjerena i potpisana od ovlaštene osobe pravnog lica/obrta, o namjenskom utrošku sredstava u skladu sa ovim programom i da za predmet poticanja za koji je podnesena prijava nisu primljena poticajna sredstva putem drugih programa finansiranja/sufinansiranja: Vlade Kantona, neke druge institucije u FBiH ili nevladine organizacije;

i) Izjava u originalu na memorandumu pravnog lica/obrta, ovjerena i potpisana od ovlaštene osobe pravnog lica/obrta, da je podnosilac prijave saglasan da rezultat ovog Javnog poziva bude objavljen na web stranici Ministarstva privrede;

j) Ugovor o otvorenom transakcijskom računu pravnog lica/obrta kod banke (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom Javnom pozivu u „Službenim novinama KS"); i

k) Izjava ovlaštenog lica za zastupanje - podnosioca prijave u originalu na memorandumu pravnog lica/obrta ovjerena i potpisana, te nakon toga ovjerena od nadležnog organa (općina/notar), a kojom ovlašteno lice pod punom moralnom, materijalnom i krivičnom odgovornošću potvrđuje da se protiv njega ne vodi krivični postupak, kao i da nije pravosnažno osuđen za počinjenje krivičnog djela i/ili privredni prijestup.

Napomena: U slučaju potrebe, podnosilac prijave je obavezan dostaviti i drugu dokumentaciju na zahtjev Ministarstva privrede.

 

B.2 Posebna dokumentacija:

Podnosioci prijava za odnosni pojedinačni program po ovom Javnom pozivu, obavezni su uz

prijavni obrazac dostaviti posebnu dokumentaciju, kako slijedi:

 

B.2.1. Program: Refundiranje dijela troškova kamata po preuzetim kreditima

a) Ugovor o kreditu sa komercijalnom bankom po osnovu kojeg je subjekt podnio prijavu iz kojeg se nedvojbeno može utvrditi namjena odobrenih kreditnih sredstava u skladu sa podnesenom prijavom i EKS (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS"); i

b) Potvrda odnosne banke o redovnoj otplati kredita za koji se traži refundiranje troškova (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS") a koja potvrda obavezno sadrži sljedeće: broj ugovora o kreditu/broj kreditne partije i ukupan iznos obračunatih i plaćenih kamata za svaku godinu za koju se traži refundiranje troškova kamate u komercijalnim bankama.

B.2.2. Program: Refundiranje troškova tehnološke modernizacije, uvođenja/obnavljanja standarda kvaliteta i digitalizacije poslovanja

a) Za jačanje konkurentnosti, tehnološku modernizaciju, modernizaciju poslovnih procesa (kupovina mašina i opreme), uvođenje/obnavljanje standarda kvaliteta i digitalizacije poslovanja za 2020. i 2021. godinu dostavlja se ugovor i/ili račun uz obavezan fiskalni račun i izvod banke (originali ili fotokopije ovjerene od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS") kojima se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu po dostavljenim ugovorima ili računima, te drugi relevantni dokazi po osnovu kojih je tražen poticaj;

b) Ugovor sa certifikacijskom ustanovom za predmetni certifikat međunarodnog standarda (ISO, HACCP, HALAL i drugi prihvatljivi međunarodni standard, kao i prihvatljvi računi uz obavezan fiskalni račun i izvod banke (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS") kojima se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu;

c) Naslovna strana i sadržaj Tehničkog fajla (korisnik mora posjedovati kompletan Tehnički fajl - dosije sa svim pripadajućim procedurama, uputstvima i zapisima za osiguranje kvalitete proizvoda (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS"). Zbog obimnosti ne mora se dostavljati kompletan tehnički fajl, nego samo navedeni dio s tim daje korisnik po zahtjevu Ministarstva privrede obavezan dostaviti kompletan Tehnički fajl;

d) Računi i prateći fiskalni računi, te izvodi banke (ovjereni potpisom ovlaštenog lica i pečatom subjekta - podnosioca prijave) kojima se dokazuju prihvatljivi troškovi za koje je podnesena prijava za refundiranje troškova; i

e) Po eventualnom zahtjevu Ministarstva privrede druga relevantna dokumentacija, kojom se dokazuje namjensko korištenje sredstava.

B.2.3. Program: Poticaj za nova ulaganja u tehnološku modernizaciju i primjenu standarda kvalitete

a) Odgovarajuća dokumentacija-predračun/profakturu/ponuda (ovjerena potpisom ovlaštenog lica i pečatom subjekta - podnosioca prijave) sačinjena od registrovanog poslovnog subjekta, u vrijednosti od najmanje 3.000,00 KM za nabavku osnovnih sredstava, tehnike (osim mobilijara i laptopa) i opreme (koja nije starija duže od pet godina, koja je nabavljena od registrovanih poslovnih subjekata i koja se koristi u vremenu dužem od jedne godine) i alata za modernizaciju i inovaciju poslovnih procesa, te za uvođenje sistema međunarodnih standarda kvalitete, troškova certificiranja sistema i certificiranja proizvoda (CE oznaka) i troškova stjecanja prava ili obnavljanja upotrebe: ISO, HACCP, HALAL i drugih međunarodno priznatih standarda;

b) Izabrani subjekt male privrede - korisnik sredstava po ovom Programu obavezan je da po zaključenju ugovora sa Ministarstvom privrede, a prije izvršene uplate sredstava, odnosno najkasnije do 15.12.2022. godine, dostaviti ugovor (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS") i/ili račun uz obavezan fiskalni račun i izvod banke (ovjereni potpisom ovlaštenog lica i pečatom subjekta - podnosioca prijave) kojim se dokazuje da je izvršeno plaćanje za predmetnu prihvatljivu namjenu po kojoj je istom podnosiocu prijave odobreno zaključenje ugovora, fotodokumentaciju mašina, postrojenja, opreme koja je nabavljena, te druge relevantne dokaze po osnovu kojih je tražen poticaj za uvođenje sistema međunarodnih standarda kvalitete, troškova certificiranja sistema i certificiranja proizvoda (CE oznaka) i troškova stjecanja prava ili obnavljanja upotrebe: ISO, HACCP, HALAL i drugih međunarodno priznatih standarda;

c) Fotodokumentaciju mašina, postrojenja, opreme koja je predmet podnošenja prijave; i

d) Po eventualnom zahtjevu Ministarstva privrede druga relevantna dokumentacija, kojom se dokazuje namjensko korištenje sredstava po ovom programu.

B.2.4. Program: Poticaj razvoja ženskog preduzetništva

a) Ugovor (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS") kojim se dokazuje korištenje sredstava za prihvatljive troškove po ovom programu i/ili račun uz obavezan fiskalni račun i izvod banke (ovjereni potpisom ovlaštenog lica i pečatom subjekta

- podnosioca prijave) kojima se dokazuje da je izvršeno plaćanje prihvatljivih troškova po dostavljenim ugovorima ili računima, te drugi relevantni/prihvatljivi dokazi po osnovu kojih je tražen poticaj;

b) Ugovor o zakupu poslovnog prostora (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa

- općina notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS") za predmetnu namjenu i prihvatljvi računi uz obavezan fiskalni račun i izvod banke (ovjereni potpisom ovlaštenog lica i pečatom subjekta - podnosioca prijave) kojima se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu;

c) Računi i prateći fiskalni računi, te izvodi banke (ovjereni potpisom ovlaštenog lica i pečatom subjekta - podnosioca prijave) kojima se dokazuju prihvatljivi troškovi za koje je podnesena prijava za refundiranje troškova;

d) Fotodokumentacija mašina i opreme koja je predmet podnesene prijave po ovom Javnom pozivu ili prostora koji je uređen; i

c) Po eventualnom zahtjevu Ministarstva privrede druga relevantna dokumentacija, kojom se dokazuje namjensko korištenje sredstava po ovom programu.

 

V ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA

Rok za dostavljanje prijava je 30 (trideset) dana od dana objave Obavještenja o Javnom pozivu u "Službenim novinama Kantona Sarajevo". Javni poziv i prijavni obrazac za svako odnosni pojedinačni program objavljeni su na web stranici Ministarstva http://mp.ks.gov.ba/. Prijave primljene nakon isteka roka neće biti uzete u razmatranje.

 

VI MJESTO I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVA

Prijave se podnose u zatvorenoj koverti direktno na protokol Kantona Sarajevo ili preporučeno putem pošte na adresu: Ministrarstvo privrede Kantona Sarajevo, ulica Reisa Džemaludina Cauševića broj 1, sa naznakom "Ne otvarati - po Javnom pozivu za odabir korisnika poticajnih sredstava po programu za subvencioniranje-refundiranje troškova subjekata male privrede i obavezno navesti naziv programa po kojem se podnosi prijava._Na poleđini koverte obavezno je navesti sljedeće: puni naziv podnosioca prijave, adresa i kontakt telefon, te ovjeriti pečatom.

 

VII KRITERIJI, OCJENA I IZBOR KORISNIKA

Sve dostavljene prijave će se razmatrati komisijski u dva koraka, a u skladu sa propisanim uslovima i kriterijima, pri čemu je prvi korak eliminatoran, dok se u drugom koraku ocjenjuje dostavljeni dokazi uz prijavu za svaki odnosni program,

a) Ocjena ispunjenosti uslova

U sklopu ovog koraka, po prijemu i otvaranju prijava, ocjenjuju se sljedeći elementi:

Da li je prijava stigla u utvrđenom roku. Ukoliko nije, prijava se odbija.

Da lije dostavljena opća i posebna dokumentacija u skladu sa ovim Javnim pozivom.

 

Ispunjenost uslova:

DA

NE

Prijavni obrazac (u originalu), ovjeren potpisom ovlaštenog lica i pečatom podnosioca prijave.

 

 

Osnovna djelatnost subjekta je obuhvaćena podtačkom 1.1 Opći uslov - obavljanje registrovane osnovne djelatnosti iz ovog Javnog poziva, a sjedište subjekta je na području Kantona Sarajevo.

 

 

Podnosilac prijave ima ima najmanje jednog zaposlenog na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu (vlasnik ili jedan zaposlenik).

 

 

Podnosilac prijave je podnio ispravno ispunjen prijavni obrazac.

 

 

Rješenje o registraciji pravnog lica (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar) i Aktuelni izvod iz sudskog registra za pravno lice (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar), odnosno Rješenje o registraciji izdato od nadležnog općinskog organa za fizičko lice koje obavlja registravanu djelatnost (obrt) (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar).

 

 

Uvjerenje o poreskoj registraciji-identifikacijski broj (ID broj) (fotokopija uvjerena od nadležnog organa - općina/notar).

 

 

Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar). U slučaju da podnosilac prijave nije obveznik po ovom osnovu potrebno je da dostavi uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje da isti nije upisan u Jedinstveni registar obveznika indirektnih poreza (original ili (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar).

 

 

Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji osnovne djelatnosti, koje izdaje Federalni zavod za statistiku - Služba za statistiku za područje KS prema Klasifikaciji djelatnosti KD BiH 2010 („Službeni glasnik BiH", broj 47/10) (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o javnom pozivu u „Službenim novinama KS").

 

 

Bilans stanja na dan 31.12.2021. godine i bilans uspjeha za period od 01.01.2021. do 31.12.2021. godine za pravno lice, odnosno Specifikacija za utvrđivanje dohotka od samostalne djelatnosti SPR - 1053 i Godišnja prijava poreza na dohodak za 2021. godinu za fizičko lice koje obavlja registrovanu djelatnost (obrt) (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom Javnom pozivu u „Službenim novinama KS").

 

 

Uvjerenje Porezne uprave Federacije Bosne i Hercegovine o izmirenim direktnim porezima (doprinosi za PIO/MIO i doprinosi za zdravstveno osiguranje) ne starije od 60 dana od dana objave Obavještenja o ovom javnom pozivu u „Službenim novinama KS" sa obaveznim prilogom - Lista osiguranih za obveznika (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar).

 

 

Ispunjenost uslova:

DA

NE

Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima izdato od Uprave za indirektno oporezivanje, ne starije od 60 dana od dana podnošenja prijave, kojim se dokazuje da subjekt uredno izmiruje indirektne poreze (original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar).

 

 

Izjava u originalu na memorandumu pravnog lica/obrta, ovjerena i potpisana od ovlaštene osobe pravnog lica/obrta, o namjenskom utrošku sredstava u skladu sa ovim programom i da za predmet poticanja za koji je podnesena prijava nisu primljena poticajna sredstva putem drugih programa finansiranja/sufinansiranja: Vlade Kantona, neke druge institucije u FBiH ili nevladine organizacije.

 

 

Izjava u originalu na memorandumu pravnog lica/obrta, ovjerena i potpisana od ovlaštene osobe pravnog lica/obrta, da je podnosilac prijave saglasan da rezultat ovog Javnog poziva bude objavljen na web stranici Ministarstva privrede.

 

 

[ govor o otvorenom transakcijskom računu kod banke (fotokopija ovjerena od nadležnog organa - općina/notar ne starija od tri mjeseca od dana objave Obavještenja o ovom Javnom pozivu u „Službenim novinama KS").

 

 

Izjava ovlaštenog lica za zastupanje - podnosioca prijave u originalu na memorandumu pravnog lica/obrta ovjerena i potpisana, te nakon toga ovjerena od nadležnog organa (općina/notar), a kojom ovlašteno lice pod punom moralnom, materijalnom i krivičnom odgovornošću potvrđuje da se protiv njega ne vodi krivični postupak, kao i da nije pravosnažno osuđen za počinjenje krivičnog djela i/ili privredni prijestup.

 

 

 

b) Kriteriji za izbor u slučaju nedostatnih sredstava po pojedinačnom programu

U slučaju da se nakon obrađenih svih prijava po pojedinačnim programima od 4.2.3 do 4.2.9 iz Godišnjeg plana provođenja Programa razvoja male privrede za 2022. godinu („Službene novine Kantona Sarajevo", broj 25/22) (u daljnjem tekstu: Godišnji plan), u postupku izbora korisnika poticajnih sredstava po svakom odnosnom pojedinačnom programu utvrdi da je planirani iznos sredstava za taj pojedinačni program veći od iznosa sredstava utvrđenog nakon svih obrađenih prijava za taj pojedinačni program, taj dio sredstava može se preraspodijeliti i odobriti na one pojedinačne programe za koje planirana sredstva nisu dostatna, tj. dovoljna shodno zaprimljenim i obrađenim urednim prijavama. Odnosna preraspodjela sredstava po pojedinačnim programima utvrđuje se odlukom Ministarstva i odnosi se na sve javne pozive za izbor korisnika poticajnih sredstava po odnosnim pojedinačnim programima od 4.2.3 do 4.2.9 koji su do dana donošenja ove odluke objavljeni u 2022. godini. Ukoliko ovom preraspodjelom sredstava nije moguće obezbijediti iznose sredstava koji su dostatni, tj. dovoljni shodno zaprimljenim i obrađenim urednim prijavama za pojedinačne programe od 4.2.3 do 4.2.9 iz ovog Godišnjeg plana, preraspodjela sredstava u cilju obezbjeđenja sredstava do potrebnog iznosa po pojedinačnom programu, izvršit će se prema sljedećem redoslijedu pojedinačnih programa, i to: Program 4.2.3; Program 4.2.6; Program 4.2.7; Program 4.2.8; Program 4.2.4; Program 4.2.5; i Program 4.2.9. Ako se preraspodjelama sredstava ne obezbijedi potreban iznos sredstava po određenim pojedinačnim programima iz navedenog redoslijeda, podnosioci prijave po tim pojedinačnim programima mogu ostvariti pravo na poticajna sredstva u proceduri ocjenjivanja prijava prema kriterijima u sljedećoj tabeli:

 

Tabela 1. Kriteriji za izbor korisnika sredstava

 

R/b

Kriterij

Vrsta djelatnosti

Broj bodova

Izvor verifikacije

1.

Vrsta djelatnosti (dozvoljene šifre u Području djelatnosti prema KD BiH2010)

Područja C i F (za šifre djelatnosti iz tačke 1.1 poglavlja II ovo« javnog poziva)

40

Obavještenje o razvrstavanju poslovnog subjekta prema KD 2010

Područja J, M i Q (za šifre djelatnosti iz tačke 1.1 poglavlja II ovog javnog poziva)

38

Područja E, G i I (za šifre djelatnosti iz tačke 1.1 poglavlja II ovog javnog poziva)

37

Područja N i S (za šifre djelatnosti iz tačke 1.1 poglavlja II ovog javnog poziva)

36

2.

Broj zaposlenih

Više od 100

30

Potvrda PU i Lista osiguranih lica za obveznika

Od 31 do 100

28

Od 10 do 30

27

Od 1 do 9

26

3.

Dobit

Više od 150.000,00

30

Bilans stanja i bilans uspjeha, odnosno Obrazac SPR - 1053 i Godišnja prijava poreza na dohodak

Od 75.000 do 150.000,00

28

Od 50.000 do 75.000,00

27

Do 50.000,00

26

 

Napomena: Podnosilac prijave koji u dostavljenim finansijskim izvještajima ima iskazan gubitak, vezano za kriterij 3. Tabele 1. ocjenjuje sa 0 bodova.

 

VIII OSTALE ODREDBE

Sa odabranim korisnicima Ministarstvo privrede zaključuje ugovor, nakon čega se sredstva doznačavaju na dostavljene račune korisnika. U skladu sa ugovorom korisnici sredstava dužni su u roku i na način propisan ugovorom za sve aktivnosti dostaviti Izvještaj sa traženim dokazima o namjenskom utrošku sredstava. Podnosilac prijave, tj. korisnik je obavezan da se prilikom implementacije sredstava pridržava svih pozitivnih zakonskih propisa koji se primjenjuju u Bosni i Hercegovini, Federaciji Bosne i Hercegovine i Kantonu Sarajevo, a Ministarstvo privrede se obavezuje da vrši nadzor nad provođenjem ugovornih obaveza iz ovog Ugovora, uvidom u odnosnu dokumentaciju u vlastitim prostorijama i kod Korisnika sredstava, a u slučaju potrebe i uvidom u podatke pribavljene službenim putem od strane odnosnog nadležnog organa. Ministarstvo privrede pri vršenju nadzora poduzima mjere iz svoje nadležnosti, a u slučaju kada činjenično utvrdi razlog za poduzimanje odnosne mjere ili utvrdi postojanje osnovane sumnje da postoji krivična odgovornost određenog lica, u njegovom postupanju prije i nakon zaključenja Ugovora, ovo ministarstvo će bez odgađanja pokrenuti postupak utvrđivanja krivične odgovornosti tog lica. U postupku po ovom Javnom pozivu Ministarstvo privrede zadržava pravo da dostavljene prijave za pojedinačne programe iz ovog Javnog poziva prihvati u cijelosti, djelomično, ili ih odbije, te da poništi ovaj Javni poziv, ili da odbaci sve programe/projekte, u bilo koje vrijeme prije zaključenja ugovora. Ministarstvo privrede ne snosi odgovornost prema učesnicima ovog Javnog poziva, u pogledu aktivnosti koje su preduzeli u cilju podnošenja prijave za određeni program. Podnosilac prijave po ovom Javnom pozivu, u cilju zaštite svojih prava, može dostaviti pisani prigovor Ministarstvu privrede, u roku od osam dana od dana objave preliminarnog prijedloga korisnika poticajnih sredstava. Po ovom prigovoru rješava Ministarstvo privrede, najkasnije u roku od 15 dana.

 

Napomena: Zahtjev za dodatne informacije po određenim pitanjima iz ovog Javnog poziva se može podnijeti putem telefona: 033/562-218, svakim radnom danom od 10:00 do 12:00 sati ili elektronskim putem na e-mail adresu: mp@mp.ks.gov.ba, a po ovom zahtjevu Ministarstvo privrede će dati blagovremen odgovor putem telefona ili e-maila.

 

 

PO OVLAŠTENJU MINISTRA

SEKRETAR

Izeta Avdić

 

 

Dokument
 javni_poziv_za_subvencioniranje-refundiranje_troskova_subjekata_male_privrede_-_0.pdf
 1._prijavni_obrazac_za_program_-_refundiranje_dijela_troskova_kamata_po_preuzetim_kreditima.doc
 2._prijavni_obrazac_za_program_-_refundiranje_troskova_tehnoloske_modernizacije.doc
 3._prijavni_obrazac_za_program_-_poticaj_za_nova_ulaganja_u_tehnolosku_modernizaciju_i_primjenu_standarda_kvalitete.doc
 4._prijavni_obrazac_za_program_-_poticaj_razvoja_zenskog_poduzetnistva.doc

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: