Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.01.2021. 08:49
Prodaja stalnih sredstava za ugostiteljstvo: jedinstvena pizza peć sa rotacionom platformom, sva ugostiteljska oprema za internacionalne kuhinje, rashladni uređaji i komora, ugostiteljski električni i plinski uređaji...
Na osnovu Odluke o prodaji stalnih sredstava br. 01/2021 od 04.01.2021. godine, Food Market doo Sarajevo (u daljem tekstu: Društvo), objavljuje:
JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za prodaju stalnih sredstava
1. Predmet prodaje
Stalna sredstva za ugostiteljstvo:
- Jedinstvena pizza peć sa rotacionom platformom - gas ttt110sx
- Sva ugostiteljska oprema za internacionalne kuhinje (Španija, Italija, Azija, Američka)
- Rashladni uređaji i komora (plusni, minusni)
- Ugostiteljski električni i plinski uređaji
- Ledoman sa kapacitetom 250 kg - lce matic
- Rashladna komora
- Sistem Bose muzička oprema
- Nape i motori za iste
- Veliki Luster classica ve 984/50 50хе14е i sva rasvjetna tijela
- Kompletan ugostiteljski namještaj (Stolovi i stolice različitih dimenzija)
- Profesionalno ugostiteljsko posuđe
- Ostala raznovrsna ugostiteljska oprema
2. Pravo učešća
2.1. Stalna sredstva se prodaju Ponuđaču koji dostavi i uplati najveću cijenu, a koju prihvati Društvo.
2.2. Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe koje odstave Ponudu prema uslovima ovog Oglasa.
3. Dostava ponuda i pregled stalnih sredstava
3.1. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti, s naznakom „PONUDA ZA PRODAJU STALNIH SREDSTAVA - NE OTVARATI". Rok za dostavu ponuda je 15.02.2021. godine do 14:00 sati na adresu ANDALUCIA HOSPITALITY doo Sarajevo, Ložionička br. 16, 71000 Sarajevo (Mercator Centar).
3.2. Sve ponude dostavljene nakon navedenog roka, bez obzira kada su poslane, neće se uzeti u razmatranje.
3.3. Otvaranje ponuda i vrednovanje ponuda obavit će se u roku od 15 (petnaest) dana računajući od datuma koji je određen kao rok za dostavu ponuda.
3.4. Kriterij za vrednovanje ponuda je najviša ponuđena cijena za navedena osnovna sredstva, a u slučaju da su prvorangirane dvije ili više ponuda identične, tj. imaju istu ponuđenu cijenu, prednost se daje ponuđaču koji je ranije predao ponudu.
3.5. Ponuda treba da sadrži:
a) podatke o fizičkom licu (ime i prezime, ime jednog roditelja, adresa i broj telefona i kopija lične karte),
b) podatke o pravnom licu (kopija aktualnog izvoda iz sudskog registra ili rješenja o registraciji, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje, adresa i broj telefona),
c) iznos ponude (mora biti iskazan isključivo u konvertibilnim markama (KM)),
d) ponuda mora biti potpisana od strane ponuđača - fizičkog lica, a ukoliko je ponuđač pravno lice ista mora biti potpisana od strane osobe ovlaštene za zastupanje i ovjerena pečatom pravne osobe.
3.6. Stalna sredstva se mogu pogledati svakog radnog dana nakon objave ovog Oglasa u vremenu od 09:00 do 14:00 sati, uz prethodnu najavu posjete na mobitel broj + 387 60 34 92 254; kontakt osoba Adnan Bešlagić.
3.7. Prodaja stalnih sredstava se vrši po principu „viđeno-kupljeno" i bez mogućnosti naknadnih pregovora i reklamacija, koje se neće razmatrati.
4. Obveze kupca:
4.1. Ponuđač koji bude izabran za Kupca je dužan za kupljena stalna sredstva uplatiti puni iznos kupoprodajne cijene u roku od 5 (pet) dana od dana potpisivanja ugovora.
4.2. Sve troškove u vezi predmetne prodaje (prijenosa vlasništva, transporta i druge troškove u skladu sa zakonskim propisima) snosi Ponuđač/Kupac.
5. Objava oglasa:
5.1. Ovaj oglas će biti objavljen u dnevnim listovima Avaz i Oslobođenje.
Direktor društva
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
ELMONT D.o.o Bijeljina - Majevičkih brigada br.34 76300 Bijeljina
-
Gat d.o.o. Novi Sad - Bulevar Oslobođenja 30 A 21000 Novi Sad
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
CONRAM d.o.o. Brčko distrikt - zgrada "Delta" I sprat, Bulevar mira br. 8/A 76000 Brčko Distrikt
-
DOS ELEKTRO d.o.o. Banja Luka - Ulica Pilanska bb 78000 Banja Luka
-
BRAĆA MIĆIĆ d.o.o. Modriča - ul. Svetosavska bb 74480 Modriča
-
EUROMONT d.o.o. Banja Luka - Ulica Čarlija Čaplina broj 1 78000 Banja Luka