Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izdavanje u zakup poslovnih prostorija u Konjicu
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Hercegovačko-neretvanski kanton
Općina Konjic
NAČELNIK
Broj: 08-25-10-1441/14
Konjic, 16.7.2014. godine
Općinski načelnik na osnovu članova 364. stav 1., 365. i 366. Zakona o stvarnim pravima (Službene novine FBiH broj 66/13, 100/13), člana 6. Odluke o dodjeli u zakup poslovnih zgrada i prostorija Općine Konjic broj 03-05-12-1262/11 od 4.5.2011. godine (Službeni glasnik Općine Konjic broj 3/11) i člana 38. Statuta Općine Konjic (Službeni glasnik Općine Konjic broj 4/11,6/11) raspisuje
PONOVNI JAVNI OGLAS
za dodjelu u zakup poslovnih prostorija u vlasništvu Općine Konjic
1. Dodjeljuju se u zakup poslovne prostorije u ulici Donje polje bb i u ulici Stara čaršija bb, ukopno 2 (dva) prostora.
Ulica i broj prostora |
Spratnost |
Površina po etažama |
Ukupna površina |
Donje polje bb Prostor broj 3 |
P+ 1 |
10,91 m2-korisnog prostora i 16,55 m2 -pomoćnog prostora |
27,46 m2 |
Stara čaršija bb Prostor broj 3 |
P |
12,01 m2 |
12,01 m2 |
1.2. Poslovni prostori iz tačke 1. su namijenjeni za obavljanje tradicionalnih zanata, kućne radinosti, atelje-galerije, turizam, agencije i si. koji su primjereni ambijentu Starog mosta.
1.3. Ugovor se zaključuje na period od 5 (pet) godina sa mogućnošću produženja u skladu sa Zakonom i Odlukom o dodjeli u zakup poslovnih zgrada i prostorija Općine Konjic broj 03-05-12-1262/11 od 4.5.2011. godine (Službeni glasnik Općine Konjic broj 3/11).
1.4. Zakupodavac se obavezuje pridržavati utvrđene namjene do trajanja zakupnog odnosa.
2. Pravo učešća imaju sva pravna i fizička lica sa sjedištem na teritoriji BiH, odnosno punoljetni državljani BiH. 2.1. Uslovi
Pravna lica:
- sudska registracija firme - ovjerena kopija,
- uvjerenje nadležne poreske ispostave o uredno izmirenim poreskim obavezama,
- potvrda banke o solventnosti firme na dan podnošenja prijave,
- ponuđena visina zakupnine. Fizička lica:
- uvjerenje nadležne poreske ispostave o uredno izmirenim poreskim obavezama,
- ponuđena visina zakupnine,
- prije potpisivanja ugovora, a poslije konačne odluke Općinskog vijeća, pribaviti rješenje o obavljanju djelatnosti kod nadležne općinske službe
3. Kriteriji koji će se cijeniti prilikom dodjele poslovnog prostora:
3.1. ponuđena visina mjesečne zakupnine po m2
3.2. visina zakupnine za 1,00 KM/m2 iznad početnog iznosa zakupnine..................1 bod
3.3. za svako zaposleno lice sa zavoda za zapošljavanje....................................10 bodova
3.4. Ponuđač sa prebivalištem na području općine Konjic (min 6 mjeseci)..............10 bodova
Početni iznos mjesečne zakupnine za poslovni prostor u ulici Donje polje bb iznosi 8,00 KM/m2 plus PDV, a za pomoćni prostor iznosi 4,00 KM/m2 plus PDV.
Početni iznos mjesečne zakupnine za poslovni prostor u ulici Stara čaršija bb iznosi 5,00 KM/m2 plus PDV.
4. Rok podnošenja ponuda na javni oglas je 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja u najmanje jednom dnevnom listu, a najkasnije zaključno sa 4.8.2014. god. do 10.30 sati.
Za sve informacije po pitanju uređenja enterijera i obilaska prostora obratiti se Suadi Ribić, kontakt-telefon 036/712-226, a po ovom javnom oglasu Zlati Rajić, kontakt-telefon 036/712-245.
5. Ponude sa traženim prilozima se dostavljaju u zapečaćenoj koverti - Općina Konjic, M. Tita bb Konjic, sa naznakom Ponuda za ponovni javni oglas za dodjelu zakupa - NE OTVARATI.
Otvaranje ponuda izvršit će se 4.8.2014. godine uli sati u prostorijama Općine Konjic. Svi učesnici su dužni uplatiti 100,00 KM - slovima - stotinu KM kaucije, kao ozbiljnost svoje ponude, na račun Općine Konjic, broj: 1604600346331506, vrsta prihoda 722439, poziv na broj 0000000004. U slučaju odustajanja u bilo kom segmentu ponude, ponuđač nema pravo na povrat kaucije.
6. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
7. Zakupoprimac nema pravo na naknadu sredstava, povrat sredstava, niti na kompenzaciju sa zakupninom iznosa nepovratnih ulaganja u poslovne prostore. Izuzetno od odredbe prethodnog stava, zakupoprimcu koji je izvršio nužne opravke na poslovnim prostorima (izolacija vlage; opravka na električnim,vodovodnim i kanalizacionim instalacijama i si) priznaje se vrijednost uloženih sredstava, a uz prethodnu pisanu saglasnost nadležne općinske službe.
8. Zakupoprimac je dužan plaćati mjesečnu zakupninu u skladu sa ugovorom o zakupu, unaprijed i to najkasnije do 15. (petnaestog) u mjesecu za tekući mjesec.
9. Troškovi individualne potrošnje kao što su utrošak vode, struje, komunalnih naknada, telefona i tekućeg održavanja nisu predmet ugovorne cijene već će ih plaćati zakupoprimac.
10. Zakupodavac će otkazati ugovor u pisanoj formi u svako doba ako zakupoprimac ne bude postupao u skladu sa Odlukom o dodjeli u zakup poslovnih zgrada i prostorija Općine Konjic i Zakonom o zakupu poslovnog prostora i ugovora o zakupu.
11. Sve eventualno nastale troškove do potpisivanja ugovora snosi zakupoprimac.
Sva ostala eventualna pitanja regulisat će se ugovorom između zakupodavca i zakupoprimca.
Pripremila
Viši stručni suradnik za
malu privredu
Zlata Rajić, dipl. pravnik
ŠEF ODSJEKA ZA FINANSIJE
Darko Anđelić, dipl. ecc.
NAČELNIK
Emir Bubalo, dipl. ecc.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Kalesija - ul. Patriotske lige broj 5 75260 Kalesija
-
JP KAKANJ-SPORT d.o.o. Kakanj - u likvidaciji - ul. Šehida br. 5. 72240 Kakanj
-
JKP Saobraćaj i komunikacije-Tuzla d.o.o. Tuzla - ul. II krajiške brigade bb - Kojšino 75000 Tuzla
-
Eco Vox d.o.o. Banja Luka - Ul. Vidovdanska broj 2/1 78000 Banja Luka
-
Odašiljači i veze d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 269d 10000 Zagreb
-
KJP Centar Skenderija d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija bb 71000 Sarajevo
-
BLAGOPROM D.o.o. Bijeljina - Majevičkih brigada kvart 52 br. 14 76300 Bijeljina