Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.02.2021. 09:13

Izdavanje u zakup prostora (bife) sa ili bez korištenja postojeće opreme u vlasništvu Općine Centar Sarajevo za potrebe pružanja ugostiteljske djelatnosti (ugostiteljske usluge-bife) po uzoru na specijalizirane objekte tipa ugostiteljskih objekata i prodaje toplih i hladnih napitaka uposlenicima i drugim licima u zgradi Općine Centar Sarajevo

Izvor: Akta.ba, 08.02.2021.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

Kanton Sarajevo-Grad Sarajevo

OPĆINA CENTAR SARAJEVO

Služba za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku

 

Broj: 02-19-301/21

Datum: 08.02.2021.godine

 

Na osnovu člana 15. stav (1) tačka 2. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine" br. 49/06 i 51/09), člana 25. Statuta Općine Centar Sarajevo- prečišćen tekst („Službene novine Kantona Sarajevo" br. 23/04), i Odluke o pokretanju procedure za davanje u zakup poslovnih prostorija (bife - cca 11,85 m2) broj: 02-19-301/21 od 20.01.2021. godine, objavljuje se:

 

JAVNI POZIV/OGLAS/NATJEČAJ

za davanje u zakup prostora (bife) sa ili bez korištenja postojeće opreme u vlasništvu Općine Centar Sarajevo za potrebe pružanja ugostiteljske djelatnosti (ugostiteljske usluge-bife) po uzoru na specijalizirane objekte tipa ugostiteljskih objekata i prodaje toplih i hladnih napitaka uposlenicima i drugim licima u zgradi Općine Centar Sarajevo

 

1. OPĆI PODACI O ZAKUPODAVCU:

Zakupodavac: Općina Centar Sarajevo - Služba za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku

Adresa: Mis Irbina 1, 71000 Sarajevo

IDB/JIB: 4200650440009

Telefon: (033) 562-394

Faks:(033)562-400 Web

adresa: www.centar.ba

 

2. VRIJEME ZAKUPA

Zakup se daje na period od 1 (jedne) godine od dana potpisivanja Ugovora sa mogućnošću produženja od 1 (jedne) godine pod istim uslovima.

 

3. LOKACIJA ZA DJELATNOSTI:

Zgrada Općine Centar Sarajevo - II sprat 

R.br.

Lokacija

Početna cijena zakupnine na mjesečnom nivou

1

Zgrada Općine Centar - II sprat - ugostiteljske usluge bife prodaja toplih i hladnih napitaka uposlenicima i drugim licima u zgradi Općine Centar Sarajevo cca 11,85 m2

17,30 po m2 (bez PDV-a)

 

4. CJENOVNIK NAPITAKA

R.br.

Naziv

Cijena /kom (KM) sa PDV-om

1

Kafa espresso

0,50

2

Bosanska kafa

0,40

3

Kafa sa šlagom

0,80

4

Ness kafa (classic, vanilija, čokolada)

0,80

5

Cappuccino (classic, vanilija, čokolada)

0,80

6

Čaj

0,30

7

Gazirani sokovi

1,20

8

Prirodni sokovi

1,20

9

Prirodna voda flaširana

0,70

10

Mineralna voda

0,80

11

Med za čaj

0,20

12

Mlijeko za kafu (vrhnje)

0,10

13

Topla čokolada

2,00

 

Napomena:

Navedene cijene napitaka predstavljaju maksimalnu gornju granicu, te svaki ponuđač može ukoliko želi ponuditi i manje cijene navedenih artikala. Također, ponuđač može pored gore navedenih artikala dostaviti cjenovnik za sve ostale artikle koje nudi ali iste može prodavati samo uz prethodnu pismenu suglasnost Ugovornog organa.

 

5. PONUDE ĆE SADRŽAVATI SLJEDEĆE DOKUMENTE/PODATKE:

a) Informaciju o ponuđaču: naziv firme, adresu sjedišta, IDB broj, broj žiro računa i banka, ime i prezime lica ovlaštenog za zastupanje firme;

b) Pisanu izjavu Ponuđača (ovjerena pečatom i potpisom) da prihvata uslov da će uposlenik u predmetnom zakupljenom prostoru vršiti ugostiteljske usluge prodaje toplih i hladnih napitaka uposlenicima i drugim licima u zgradi Općine Centar.

c) Pisanu izjavu ponuđača (ovjerena pečatom i potpisom) o angažovanju lica koja će se striktno pridržavati radnog vremena i svih ostalih pravila ponašanja za uposlene i angažovane u zgradi Općine Centar, a posebno u skladu sa zahtjevom radnog vremena Kabineta Općinskog načelnika;

d) Kopija Izvoda iz jedinstvenog registra transakcijskih računa BiH (Centralne banke BiH) o aktivnim računima, te ovjerena potvrda od jedne poslovne banke da račun nije blokiran u zadnjih 12 (dvanaest) mjeseci od dana prijave na javni poziv/oglas/natječaj; 

e) Ovjerenu kopiju Uvjerenja/potvrdu nadležne institucije kojim se potvrđuje da je kandidat/ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje;

f) Ovjerenu kopiju Uvjerenja Poreske uprave o izmirenim poreskim obavezama (direktni i indirektni porezi);

g) Ovjerenu kopiju Aktuelnog izvoda iz sudskog registra da je firma registrovana za ugostiteljsku djelatnost i pisana izjava ponuđača (ovjerena pečatom i potpisom) da se tom djelatnošću bavi u posljednje 3 (tri) godine;

h) Ovjerenu kopiju Uvjerenja nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan ponuđač kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;

i) Ovjerenu kopiju Uvjerenja nadležnog suda kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca;

j) Ovjerena Izjava Ponuđača da se odriče prava da tereti zakupodavca po osnovu eventualne nastale štete u vidu prometa;

k) Pisana izjava ponuđača (ovjerena pečatom i potpisom) za prihvatanje ili neprihvatanje korištenja postojeće opreme

l) Pisana izjava ponuđača (ovjerena pečatom i potpisom) da ispunjava sve sanitetske propise neophodne za ugostiteljstvo.

NAPOMENA:

Rok za preuzimanje poslovnog prostora je 10 (deset) dana od dana potpisa ugovora;

Dokumenti pod: c). d). e). f). g). h). i). j). k). l). ne smije biti starija od 3 (tri) mjeseca od dana objave poziva/oglasa/natječaja.

 

6. PRAVO UČEŠĆA:

Pravo sudjelovanja na Javnom pozivu/oglasu/natječaju imaju sva pravna lica koja su registrovana za ovu vrstu djelatnosti i koji ispunjavaju navedene uslove iz tačke 4. Oglasa.

 

7. POČETNA CIJENA ZAKUPA:

Minimalna početna cijena za zakup 20,24 КМ/ m2 sa PDV-om i iznosi mjesečno 238,83 KM sa PDV-om.

Zakupac će plaćati paušalno za svaki mjesec troškove električne energije, centralnog grijanja, vode i troškove odvoza smeća u ukupnom iznosu od 100,00 KM na žiroračun zakupodavca za period trajanja zakupa.

Plaćanje naknade električne energije, centralnog grijanja, vode i troškove odvoza smeća zakupac plaća najkasnije do 15-tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

8. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDA:

Prostor i postojeću opremu bifea je moguće pogledati dana 17.02.2021.godine u periodu od 11,00 h do 14,00h, II sprat Općine Centar, ul. Mis Irbina br.l, sa prethodnom najavom putem e-maila: javne.nabavke@centar.ba ili na kontakt telefon 033/562-400 

Ponude se dostavljaju preporučenom poštom ili se predaju lično na protokol Općine Centar Sarajevo, Mis Irbina 1, 71 000 Sarajevo", u roku 10 (deset) dana od dana objavljivanja poziva / oglasa / natječaja na web stranici Općine Centar Sarajevo.

Ponude moraju biti dostavljene na protokol Zakupodavca dana, 22.02.2021. godine do 12.00 sati i za Zakupodavca nije relevantno na koji način je izvršena dostava.

Ponude dostaviti u zapečaćenoj neprozirnoj koverti sa naznakom: „Ponuda za davanje u zakup prostora za obavljanje prodajnih djelatnosti na malo - sadržajno po uzoru na ugostiteljske objekte tipa bife, sa prodajom toplih i hladnih napitaka za uposlenike Općine Centar Sarajevo - NE OTVARAJ" .

Nepotpune ponude kao i ponude koje stignu na protokol Zakupodavca nakon roka označenog u tački 7., neće se uzeti u razmatranje.

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu i mora biti napisana neizbrisivom tintom. Ispravke u ponudi moraju biti izrađene na način da su vidljive i potvrđene potpisom ponuđača, uz navođenje datuma ispravke. Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Sve strane ponude moraju biti numerisane na način da je vidljiv redni broj stranice ili lista. Stranice moraju biti parafirane i ovjerene od strane ponuđača.

Ponuđači mogu izmijeniti ili dopuniti svoje ponude samo prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Izmjena i dopuna ponude se dostavlja na isti način kao i osnovna ponuda, sa obaveznom naznakom da se radi o izmjeni ili dopuni ponude. Ponuđač može u istom roku odustati od svoje ponude, dostavljanjem zakupodavcu pisane izjave. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda, sa naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju ponuda će biti vraćena ponuđaču neotvorena.

 

9. OTVARANJE PONUDA

Javno otvaranje ponuda će se obaviti u sali 204 ili 205, Općina Centar Sarajevo, ul. Mis Irbina 1, dana 22.02.2021. godine sa početkom u 12,30 sati.

Otvaranje ponuda je javno.

 

10. IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE ZA ZAKUP

Poziv/oglas/natječaj će se provesti pismenim nadmetanjem.

Najpovoljnija ponuda je ona koja uz ispunjenje svih uslova poziva / oglasa / natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine

Ako dviie ili više ponuda budu sadržavale isti ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, kriterij odabira najpovoljnije ponude je datum i vrijeme zaprimama na način da se najpovoljnijom ponudom smatra ona koja ie ranije zaprimljena na protokol Zakupodavca.

Neblagovremene, nekompletne i neuredne ponude neće se razmatrati, niti će se njihovi podnositelji smatrati sudionicima natječaja.

U slučaju da ponuđač opozove ili izmijeni svoju ponudu po isteku roka za dostavu ponuda, a prije odabira, smatrat će se da je odustao od ponude.

O rezultatu poziva/oglasa/natječaja ponuđači će biti pismeno obaviješteni u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude za zakup. 

Nakon dostave obavijesti, s odabranim ponuđačem sklopit će se ugovor o zakupu poslovnog prostora, kojim će se regulirati međusobna prava i obveze zakupodavca i zakupca.

Najpovoljniji ponuđač dužan je u roku od 15 (petnaest) dana od dana primanja obavijesti sklopiti ugovor o zakupu i odmah nakon toga, a najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana sklapanja ugovora, zapisnički preuzeti dio prostora i osposobiti prostor za rad. U protivnom smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora o zakupu odnosno od zakupa.

U slučaju izostanka sklapanja ugovora o zakupu s odabranim ponuđačem u skladu sa uslovima iz poziva/oglasa/ natječaja, ugovor o zakupu sklopit će se sa sljedećim najpovoljnijim ponuđačem.

 

11. ZAKUP I PLAĆANJE ZAKUPA

Zakupac nema pravo prostor koji je predmet javnog poziva dati u podzakup.

Eventualna ulaganja u prostor moguća su samo uz pisanu prethodnu saglasnost zakupodavca, bez prava na povrat uloženih sredstava po prestanku zakupa i bez prava na prijeboj uloženih sredstava sa zakupninom.

Zakupnina se plaća najkasnije 8 (osam) dana po ispostavljanju računa od strane Zakupodavca. Ugovorene cijene (zakupa i cjenovnika) ne mogu se mijenjati tokom trajanja ugovora. Dodatne obavijesti mogu se dobiti na tel: 033/562-320.

Zakupac prihvata u potpunosti ponuđeni cjenovnik napitaka koji će biti sastavni dio ugovora o zakupu.

Pored utvrđenog nivoa zakupnine, zakupac se obavezuje da mjesečno vrši uplatu i porez na dodanu vrijednost (PDV), po utvrđenoj stopi.

Zakupninu i porez na dodanu vrijednost u skladu sa ovim Ugovorom zakupac je dužan uplatiti unaprijed i to najkasnije do 15-tog u mjesecu za tekući mjesec na Žiro račun zakupodavca.

Prilikom predaje poslovnih prostorija i uređaja iz tačke 3.ovog Ugovora, sastavlja poseban zapisnik o stanju poslovnih prostorija i uređaja.

Zakupac je dužan da vrši tekuće održavanje poslovnih prostorija u skladu sa utvrđenim normativima, a prestankom korištenja obavezuje se da poslovne prostorije preda zakupodavcu u stanju higijenske uslovnosti (okrečene i očišćene).

Zakupac nema pravo da na poslovnim prostorijama, bez prethodnog pismenog odobrenja Zakupodavca, vrši bilo kakve građevinske radove za koje je neophodno pribaviti urbanističku saglasnost i odobrenje za građenje.

Zakupac nema pravo na naknadu troškova namjenskog opremanja predmetnih poslovnih prostorija u skladu sa propisima i sanitarno-tehničkim uslovima, niti prebijanja istih sa zakupninom od zakupodavca niti od trećeg lica koje eventualno ostvari neko pravo na zakupljenoj stvari u postupku restitucije.

Zakupac ne može poslovne prostorije ili dio poslovnih prostorija dodjeljivati u podzakup niti koristiti kao svoje učešće u poslovnoj-tehničkoj saradnji sa drugim fizičkim i pravnim licima.

Poslovne prostorije daju se u zakup u postojećem stanju, a Zakupac prihvata da o svom trošku izvrši potrebne radove za namjensko opremanje u skladu sa građevinskim i sanitarno - tehničkim uslovima i drugim uslovima za obavijanje dozvoljene djelatnosti.

Ugovor o zakupu poslovnih prostorija prestaje istekom vremena na koje je zaključen. 

Ugovor može prestati i prije isteka vremena na koje je zaključen, po osnovu odustanka, sporazumno ili jednostranim raskidom ugovora, pod uslovom i na način propisan zakonom i propisima donesenim na osnovu zakona.

Zakupodavac može izjavom o odustanku jednostrano raskinuti ugovor o zakupu poslovnih prostorija ako zakupac:

• ne plati dvije dospjele zakupnine istekom roka od 15 dana od dana dostavijanja opomene;

• u roku od tri mjeseca, bez opravdanih razloga, ne otpočne obavljati djelatnost, odnosno ne stavi poslovne prostorije u funkciju;

• izgubi pravo na obavljanje djelatnosti iz zakonom predviđenih razloga

• ne koristi poslovne prostorije duže od dva mjeseca. 

 

OBRAZAC ZA PODNOŠENJE PONUDE ZA JAVNI POZIV/OGLAS/NATJEČAJ

za davanje u zakup prostora (bife) sa ili bez korištenja postojeće opreme u vlasništvu Općine Centar Sarajevo za potrebe pružanja ugostiteljske djelatnosti (ugostiteljske usluge-bife) po uzoru na specijalizirane objekte tipa ugostiteljskih objekata i prodaje toplih i hladnih napitaka uposlenicima i drugim licima u zgradi Općine Centar Sarajevo

 

Naziv firme

 

ID broj

 

Broj lične karte (za ovlašteno lice koje zastupa firmu)

 

Adresa

 

Broj telefona

 

Iznos ponude u KM

 

 

 

Potpis ponuđača

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: