Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.07.2015. 13:42
Izdavanje u zakup viška poslovnog prostora predviđenog za obavljanje apotekarske djelatnosti u Ambulanti porodične medicine u MZ Buci, općina Visoko
JAVNA USTANOVA "DOM ZDRAVLJA " VISOKO
Ul. Branilaca 22 Visoko Tel/fax 032/735-170 Centrala 738-777
ŽR: 330000-2200755361 "UniCredit Bank" VISOKO
Na osnovu člana 136. Zakona o zdravstvenoj zaštiti ("Sl. novine FBiH" broj 46/10) i Zaključka Upravnog odbora JU "Dom zdravlja" Visoko broj 01-1595/15. od 10.7.2015. godine, direktor JU "Dom zdravlja" Visoko objavljuje:
JAVNI OGLAS
za izdavanje u zakup viška poslovnog prostora predviđenog za obavljanje apotekarske djelatnosti
I. OPŠTI PODACI O ZAKUPODAVCU
Zakupodavac: Javna ustanova "Dom zdravlja" Visoko
Sjedište: Branilaca BiH br. 22, 71300 Visoko
Telefon: 032/738-777
Fax: 032/735-170
Web: www.dzvisoko.ba
Kontakt e.mail durakovic.mahir@dzvisoko.ba
II. PREDMET JAVNOG NADMETANJA
Predmet javnog nadmetanja je izdavanje pod zakup višak poslovnog prostora Zakupodavca na period od 1 (jedne) godine uz mogućnost produženja, računajući od dana zaključivanja Ugovora o zakupu.
Lokacija i namjena |
Površina |
Početna cijena zakupa |
Režijski troškovi |
Ambulanta porodične medicine u mjesnoj zajednici Buci, općina Visoko Prostor se iznajmljuje u svrhu obavljanja apotekarske djelatnosti |
48,35 m2 |
1.245,00 KM/mjesečno |
- Električna energija, - Odvoz komunalnog otpada, - Odvoz medicinskog i infektivnog otpada, |
Prostor se iznajmljuje u zatečenom stanju i korisnik nema pravo bez saglasnosti zakupodavca vršiti investicijske zahvate koji mijenjaju sadržaj i namjenu.
III. PRAVO UČEŠČA
Pravo učešća imaju sva pravna i fizička lica koji nemaju dugova prema JU "Dom zdravlja" Visoko.
IV. SADRŽAJ PONUDE
1. Iznos ponuđene zakupnine (ne može biti manji od početne);
2. Izjava da navedeni prostor neće davati u podzakup, odnosno da će prostor koristiti isključivo u svrhu obavljanja apotekarske djelatnosti;
3. Izvod iz sudskog registra, ime odgovome osobe, broj telefona (kontakt).
V. VISINA NAKNADE ZA ZAKUP
Početna cijena za zakup utvrđuje se u iznosu od 1.245,00 KM/mjesečno sa PDV-om. U cijenu su uračunati troškovi grijanja i vode.
VI. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuđači su obavezni dostaviti ponudu najdalje do 21.7.2015. godine na protokol JU "Dom zdravlja" Visoko do 13.00 sati.
VII. OTVARANJE PONUDA
Otvaranje ponuda biće održano 21.7.2015. godine u prostorijama JU "Dom zdravlja" Visoko u 13.30 sati.
Ponuđači mogu prisustvovati otvaranju ponuda.
VIII. DOKAZ O SPOSOBNOSTI
- Izvod iz sudskog registra,
- Ovjerene bilance za posljednje dvije godine,
- Izjava da ponuda vrijedi 90 dana i
- Uvjerenje Porezne uprave o izmirenim porezima i doprinosima.
IX. KRITERIJ I MJERILA ZA ODABIR
Kriteriji i mjerila za dodjelu u zakup poslovnih prostora su:
1. Najveći ponuđeni iznos zakupnine. Ponuđena cijena uključuje PDV.
U slučaju da dva ili više ponuđača ponude identičan iznos zakupnine prednost ima onaj ponuđač koji je prvi podnio prijavu na javni oglas na protokol JU "Dom zdravlja" Visoko.
X. IZBOR PONUĐAČA I ROK ZA ZAKLJUČIVANJE UGOVORA
Odluka će se donijeti u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda. Rok za zaključivanje ugovora je 10 dana od dana prijema Obavijesti o odabiru.
XI. OBJAVA JAVNOG OGLASA
Javni oglas će biti objavljen u dnevnom listu "Naša riječ" i na web stranici JU "Dom zdravlja" Visoko www.dzvisoko.ba.
XII. DODATNE INFORMACIJE
Prostor koji se daje u zakup može se pogledati svakim radnim danom u vremenu od 09.00 do 13.00 sati.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Kalesija - ul. Patriotske lige broj 5 75260 Kalesija
-
JP KAKANJ-SPORT d.o.o. Kakanj - u likvidaciji - ul. Šehida br. 5. 72240 Kakanj
-
JKP Saobraćaj i komunikacije-Tuzla d.o.o. Tuzla - ul. II krajiške brigade bb - Kojšino 75000 Tuzla
-
Eco Vox d.o.o. Banja Luka - Ul. Vidovdanska broj 2/1 78000 Banja Luka
-
Odašiljači i veze d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 269d 10000 Zagreb
-
KJP Centar Skenderija d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija bb 71000 Sarajevo
-
BLAGOPROM D.o.o. Bijeljina - Majevičkih brigada kvart 52 br. 14 76300 Bijeljina