Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.06.2023. 08:41

Javni poziv za davanje u zakup spoljašnjih i unutrašnjih oglasnih površina na/u vozilima javnog gradskog prevoza Kantona Sarajevo (autobusi, tramvaji i trolejbusi)

Izvor: Akta.ba, 19.06.2023.

Na osnovu Sporazuma o ustupanju prava na reklamno oglašavanje u i na vozilima javnog prevoza putnika zaključenim između Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo i KJKP "GRAS" d.o.o. Sarajevo od 11.05.2023.godine, Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo raspisuje

 

JAVNI POZIV

ZA DAVANJE U ZAKUP SPOLJAŠNJIH I UNUTRAŠNIIH OGLASNIH POVRŠINA

NA/U VOZILIMA JAVNOG GRADSKOG PREVOZA KANTONA SARAJEVO

(autobusi, tramvaji i trolejbusi)

- putem licitacije -

 

1. OPŠTE ODREDBE

1.1 Opis predmeta koji se daje u zakup

Predmet javnog poziva je davanje u zakup spoljašnjih i unutrašnjih oglasnih površina na/u autobusima, tramvajima i trolejbusima (u daljem tekstu: vozila) javnog gradskog prevoza Kantona Sarajevo kod preduzeća u kojem je većinski vlasnik Kanton Sarajevo (u daljem tekstu: Kantonalna preduzeća). U zakup se daju vozila koja Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo (u daljem tekstu: Ministarstvo/Kantonalna preduzeća) ima u svom vlasništvu ili posjedu na dan objavljivanja ovog javnog poziva i vozila koja stekne/u u vlasništvo ili posjed tokom trajanja Ugovora (nova vozila). Radnje postavljanja reklamnih poruka na novim vozilima vršit će se u skladu sa preporukom proizvođača, tako da iste ne utiču na garanciju na vozila. Odabrani Ponuđač će moći da bira tip vozila koje će mu se staviti na raspolaganje u zavisnosti od potreba tržišta.

Oglasne poruke mogu se postaviti na sve spoljašnje i unutrašnje površine, uključujući i staklene površine, osim prednjeg vjetrobranskog stakla, lijevog bočnog stakla od vozača, stakla na prednjim vratima autobusa, te prednje strane vozila koja mora biti u žutoj boji. Oglasne poruke na spoljašnjosti vozila ne smiju se lijepiti preko otvora za hlađenje motora, signalnih svjetala, odvoda za vodu i si. Sve oznake prijevoznika, koje se nalaze na spoljašnjim ili unutrašnjim površinama vozila moraju biti vidljive i nakon apliciranja oglasne poruke.

Na vanjskom i unutrašnjem dijelu vozila mogu se postavljati reklamne table i reklamni natpisi pod uslovom da ne sprečavaju preglednost iz vozila i ne zaklanjaju obavezne oznake na vozilu.

Oglasne poruke unutar vozila mogu biti statične osvjetljene i digitalne. Ukoliko se radi o statičnim osvjetljenim oglasnim porukama iste se mogu postavljati u specijalizovane panoe koji se koriste namjenski u svrhu oglašavanja. Izuzeto od navedenog, oglasne poruke se mogu aplicirati postavljanjem folija na sjedalice, podove, plafone, rukohvate kao i postavljanjem visilica (hengera) na rukohvate unutar vozila.

Ukoliko se radi o digitalnim oglasnim porukama iste se emituju na specijalizovanim vertikalnim displejima za tu namjenu koji ne mogu biti manji od 28" (inča). Sve vrste panoa i displeja kao i drugih oglasnih objekata (tijela), koji će se koristiti u svrhu unutrašnjeg oglašavanja Ponuđač je dužan nabaviti, postaviti, održavati, mijenjati, te po isteku ugovora ukoloniti isključivo o svom trošku. Ministarstvo zadržava pravo da unutar predmetnih oglasnih objekata (tijela) bilo statičnih ili digitalnih bez naknade oglasi nekomercijalne informacije koje su od opšteg interesa i značaja za Kanton Sarajevo i građane uz prethodnu najavu od 15 dana prema Ponuđaču. Ukoliko takvo oglašavanje iziskuje trošak produkcije (štampe) Ministarstvo se obavezuje izvršiti plaćanje nastalog troška produkcije koju izvodi odabrani Ponuđač po svom aktuelnom cjenovniku.

Oglasne površine daju se u zakup po načelu »puno za prazno« osim u periodu postepenog preuzimanja spoljašnjih ili unutrašnjih površina u zakup, sukcesivno sa skidanjem postojećih oglasnih poruka ili dolaskom novih vozila u vozni park Kantonalnog preduzeća.

 

Struktura vozila i oglasnih površina (spoljašnjih i unutrašnjih):

Za komercijalno oglašavanje najpovoljnijem Ponuđaču je raspoloživo minimalno 80 vozila Kantonalnih preduzeća različitih tipova. Popis vozila sa garažnim brojevima će se naknadno odrediti. Ministarstvo i Kantonalno preduzeće garantuju da će vozila biti u saobraćaju 360 dana godišnje.

Ugovor će se zaključiti na period od 5 (pet) godina sa mogućnošću produženja istog na dodatnih 5 (pet) godina ukoliko nijedna Ugovorna strana u toku trajanja saradnje ne načini teže povrede preuzetih Ugovornih obaveza.

Ministarstvo može da prenese prava i obaveze po Ugovoru na Kantonalno preduzeće, a Ponuđač u svakom slučaju zadržava sva prava i obaveze garantovane Ugovorom.

 

1.2 Preuzimanje spoljašnjih i unutrašnjih oglasnih površina

Izabrani Ponuđač (Zakupac) će spoljašnje i unutrašnje oglasne površine preuzimati postepeno, poštujući obaveze Kantonalnog preduzeća prema sadašnjim pojedinačnim zakupcima, tj. preuzimat će oglasne površine sukcesivno kako ističu zakupi oglasnih poruka na tim vozilima. Za broj vozila/količinu oglasnih površina koje Ponuđač ne može odmah preuzeti, umanjit će se ponuđeni iznos fiksnog zakupa za broj vozila koji su trenutno zauzeti sa postojećim oglasnim porukama, a puni iznos Ponuđač počinje plaćati tek od onog mjeseca kada preuzme sva vozila koja su data na raspolaganje za spoljašnje i unutrašnje oglašavanje.

Ukoliko kao najpovoljniji Ponuđač po ovom Javnom pozivu bude izabrano neko od preduzeća koje je trenutni Zakupac oglasnih površina na određenom broju vozila, isto je učestvovanjem u ovom Javnom pozivu saglasno da se odmah po potpisu Ugovora između tog preduzeća i Ministarstva od sljedećeg prvog u mjesecu započne sa obračunom jedinične cijene po vozilu i fakturisanjem mjesečne zakupnine po novoj prihvaćenoj ponudi iz ovog javnog poziva. Za sva druga preduzeća ostaju na snazi cijene zakupnine koju su plaćali u trenutku objavljavanja ovog Javnog poziva sve do isteka perioda trajanja oglašavanja sa trenutnim oglašivačem koji su dužni da dokumentuju Ministarstvu, a koji ne može biti duži od 12 mjeseci.

Način umanjenja iznosa za plaćanje dok izabrani Ponuđač ne preuzme sva predviđena vozila izračunava se u skladu sa tačkom 1.3.

 

1.3 Uslovi zakupa

1.3.1. U slučaju većeg i dužeg kvara zakupljenog vozila, kojim se smatra kvar zbog kojeg vozilo nije u saobraćaju 10 (deset) dana i duže, Ministarstvo odnosno Kantonalna preduzeća na zahtjev Zakupca moraju staviti na raspolaganje zamjensko vozilo istih ili sličnih karakteristika.

1.3.2.    U slučaju iz tačke 1.3.1. troškovi oslikavanja drugog vozila dijele se u omjeru od po 50% solidarno između zakupodavca i zakupca, a zakupac izvodi novo oslikavanje u skladu sa svojim važećim cjenovnikom.

1.3.3.    Zakupodavac iznajmljuje minimalno 80 vozila. U slučaju smanjenja broja vozila za obavljanje javnog prevoza radi promjene voznog reda može se smanjiti mjesečna cijena zakupa kako slijedi:

Mjesečna cijena zakupa po vozilu = godišnja izlicitirana vrijednost zakupa/80 vozila/12 mjeseci.

1.3.4.    Obračun korištenja vozila izrađuje se mjesečno i služi kao podloga za izradu mjesečne fakture. U slučaju daje korištenost iznajmljenih 80 vozila (potencijalno manji broj vozila u skladu sa tačkama 1.3.2. i 1.3.3.) manja od ugovorenih prosječno 30 dana mjesečno (360 dana godišnje) zakupodavac odobrava proporcionalno smanjenje cijene zakupa po danu izlaznosti.

1.3.5.    U slučaju da Zakupac koristi za oglašavanje veći broj od ugovorenih 80 vozila, dužan je da izvrši plaćanje po prosječnoj mjesečnoj cijeni zakupa za svako vozilo koje se koristi za oglašavanje, preko minimalno fiksno Ugovorenih 80 vozila. U ovom slučaju Zakupac je dužan da plaća mjesečnu zakupninu sve vrijeme dok se na predmetnom vozilu nalazi oglasna poruka oglašivača (klijenta Zakupca) te dok Zakupac istu ne ukloni sa vozila.

Zakupodavac mora dnevno izvještavati Zakupca na njegov zahtjev o stanju zakupljenih vozila.

 

1.4 Učestvovanje u javnom pozivu

Ponuđač za učestvovanje u javnom pozivu mora biti registrovan za ovu djelatnost (oglašavanje) i ispunjavati sve uslove za učestvovanje na predmetnom javnom pozivu.

 

1.5 Zajednička prijava

Prijavu Ponuđač može predati i kao grupa privrednih subjekata (zajednica ponuđača), koja mora sadržavati pravni akt (ugovor) o zajedničkoj prijavi na predmetnom javnom pozivu. Navedeni pravni akt (ugovor) mora detaljno definisati:

- međusobnu odgovornost za svakog pojedinačnog ponuđača, unutar zajednice ponuđača, za izvođenje predmeta javnog poziva,

- neograničenu solidarnu odgovornost svakog pojedinog ponuđača, koji je u zajednici ponuđača, prema Ministarstvu i Kantonalnom preduzeću, za sve ugovorne obaveze,

- glavnog nosioca ugovornih obaveza unutar zajednice ponuđača, s kojim će Ministarstvo komunicirati u vezi bilo kakvih pitanja, potrebnih pojašnjenja ili ugovornih obaveza,

- odredbe u slučaju da neki od članova zajednice ponuđača želi istupiti iz zajednice ponuđača,

- potpisanu i ovjerenu punomoć glavnom nosiocu ugovornih obaveza za potpis prijave i sklapanje ugovora.

Pravni akt (ugovor) o zajedničkoj prijavi na predmetnom javnom pozivu mora se priložiti uz obrazac prijave, potpisan i pečatiran od svih članova zajednice ponuđača.

Jedan privredni subjekt može se javiti kao član zajednice ponuđača samo u jednoj ponudi.

 

1.6 Ponuđač sa sjedištem u inostranstvu

Ponuđač sa sjedištem u stranoj državi mora ispunjavati iste uslove kao i ponuđač sa sjedištem u Bosni i Hercegovini.

Ukoliko ponuđač ima sjedište u stranoj državi, mora priložiti službene dokumente kojima dokazuje ispunjavanje uslova iz ovog javnog poziva kao dokaze sposobnosti. Dokumenti moraju biti izdati od strane službenih tijela te države i zvanično prevedeni na jedan od službenih jezika Bosne i Hercegovine kod ovlaštenog tumača.

1.7 Pojašnjenja sadržaja dokumentacije

Pojašnjenja o sadržaju dokumentacije mogu se tražiti putem elektronske pošte na adresi: ms@ms.ks.gov.ba.  

Ukoliko ponuđač zahtijeva, u vezi sa dokumentacijom tj. pripremom prijave, bilo kakvo dodatno pojašnjenje ili uputstva, mora isto zatražiti najkasnije u roku od 3 (tri) dana prije isteka roka za dostavu.

Pod uslovom da je zahtjev dostavljen pravovremeno, Ministarstvo će odgovor, dodatne informacije i objašnjenja, bez odgode u najkraćem mogućem roku staviti na raspolaganje svim zainteresovanim ponuđačima na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva.

 

1.8 Dopuna i izmjena dokumentacije

Ministarstvo zadržava pravo izmjene i/ili dopune dokumentacije te mogućnost da, po potrebi, produži rok za predaju prijava.

Promjene će biti dostavljene svim zainteresovanim ponuđačima na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovna dokumentacija.

 

1.9 Jezik

Prijava, svi dokumenti u prijavi i sva dokumentacija se izrađuje na jednom od službenih jezika Bosne i Hercegovine.

Ukoliko su neki od dokumenata i/ili dokaza traženih javnim pozivom na stranom jeziku, ponuđač je dužan dostaviti i službeni prevod dokumenta/dokaza na jedan od službenih jezika Bosne i Hercegovine.

Ako je bilo koji drugi dokument ponuđača, izdan na stranom jeziku, a ovom dokumentacijom nije drugačije određeno, ponuđač ga mora dostaviti zajedno sa službenim prevodom na jedan od službenih jezika Bosne i Hercegovine. Ponuđač koji dostavi dokumentaciju ili neke njene dijelove koji nisu prevedeni na jedan od službenih jezika Bosne i Hercegovine kod za to ovlaštenih prevodilaca bit će diskvalifikovan i neće mu biti omogućeno da učestvuje u postupku licitacije.

Sa izuzetkom je moguće navesti pojmove, nazive projekata ili publikacija i si. na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznate izraze, odnosno tzv. internacionalizme.

 

1.10      Sadržaj prijave

Prijava obavezno mora sadržavati:

a)Izvod iz sudskog ili obrtnog registra kojim ponuđač dokazuje da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet javnog poziva;

b)Potvrdu o uplati depozita za ozbiljnost ponude u visini: 100.000,00 KM;

c)Potvrdu: ispunjen obrazac Prijave (zahtjeva) za učestvovanje u javnom pozivu za davanje u zakup (Tačka 6.);

d)Ispunjene Izjave o zaštiti ličnih podataka kojima ponuđač daje saglasnost na obradu i objavljivanje njegovih podataka (Tačka 7.);

e)Ispunjene izjave Referenci za spoljašnje i unutrašnje oglašavanje (Tačka 8, 8.1 i 8.2);

f)Izjava o tehničkoj opremljenosti i kadrovskoj sposobnosti (Tačka 9);

g)Ispunjena izjava o ličnoj sposobnosti (Tačka 10);

h)Ukoliko se radi o zajedničkoj prijavi podatke o članovima zajednice ponuđača i pravni akt (ugovor) o zajedničkoj prijavi na predmetnom javnom pozivu;

i) Ukoliko se radi o zajedničkoj prijavi svi članovi zajednice ponuđača obavezno dostavljaju dokaze pod tač. a), d), g);

j) Izjavu o prihvatanju uslova iz javnog poziva i cjelokupnog teksta ugovora (tačka 11).

Izjave ponuđača pod brojem 7.,8., 8.2., 9., 10. i 11. ovjerava nadležni organ (opština/notar/sud).

Svi popratni dokumenti moraju biti priloženi u originalu ili kopiji. Kopije nije potrebno ovjeravati osim kopije onih dokumenata koji su navedeni u tački 2.2.1.6. ove dokumentacije. Ministarstvo zadržava pravo u postupku provjeravanja prijava tražiti originalne dokumente na uvid.

Prijava/ponuda mora biti numerisana stranicama na način npr. : 1/29, 2/29...,odnosno mora imati kontinuitet, vezana jemstvenikom, te biti zapečaćena. Svaka drugačije dostavljena prijava bit će odbačena.

 

1.11 Dostava prijave

Javni poziv ostaje otvoren petnaest (15) dana.

Sažetak javnog poziva objavit će se u dnevnom listu "Dnevni avaz", a kompletan tekst na web stranici Ministarstva, http://ms.ks.gov.ba

 

Prijave na javni poziv sa propisanom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj koverti na protokol Kantona Sarajevo svakim radnim danom od 8:00 h do 16:00 h ili preporučeno poštom na adresu:

 

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo

Ul. Reisa Džemaludina Cauševića broj 1, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

sa naznakom:

„PRIJAVA NA JAVNI POZIV ZA DAVANJE U ZAKUP SPOLJAŠNJIHI UNUTRAŠNJIH OGLASNIH POVRŠINA NA/U VOZILIMA JAVNOG GRADSKOG

PREVOZA KANTONA SARAJEVO"

NE OTVARATI"

 

Prijavu mora potpisati zakonski zastupnik ponuđača ili zajednice ponuđača. Ukoliko prijavu potpisuje druga osoba, u prijavi mora biti priložena pisana punomoć kojom zakonski zastupnik ponuđača ovlašćuje tu osobu za potpis prijave.

 

1.12 Rok za predaju prijave

Prijave treba predati do 03.07.2023. godine, do 12:00 h. Ministarstvo će izvršiti provjeru svih pravovremeno dostavljenih prijava, te dokumentacije unutar prijava. Pravovremeno predana prijava je ona koju Ministarstvo zaprimi do isteka roka iz ovog stava.

Ukoliko Ministarstvo zaprimi prijavu nakon roka navedenog u prethodnom stavu, evidentirat će da je prijava zakašnjela i vratiti istu pošiljaocu preporučenom poštom.

Prijava koja je predana na poštu prije isteka roka, a pristigne u Ministarstvo nakon isteka roka, nije pravovremeno pristigla prijava i bit će pošiljaocu vraćena neotvorena, preporučenom poštom

Rok valjanosti prijave iznosi najmanje 60 dana od krajnjeg roka za dostavu prijave.

 

1.13 Povlačenje prijave

U postupku provođenja licitacije, Komisija najprije obavještava ponuđače da imaju pravo povući svoju prijavu prije početka isticanja cijena. Povlačenje uredne prijave prije početka licitacije nema za posljedicu zadržavanje uplaćenog depozita.

Ponuđači koji nisu povukli svoju prijavu prihvaćaju početnu cijenu zakupnine i obavezni su učestvovati u postupku isticanja cijena, u suprotnom se uplaćeni depozit neće vratiti ponuđaču.

 

1.14 Postupak licitacije za davanje u zakup

Postupak licitacije za davanje u zakup spoljašnjih i unutrašnjih oglasnih površina na/u vozilima Kantonalnih preduzeća održat će se u zgradi Kantona Sarajevo na adresi Reisa Džemaludina Čauševića 1, 71000 Sarajevo, dana 14.07.2023. godine u 10:00 sati.

Postupak sprovođenja licitacije sprovodi Komisija.

Postupak sprovođenja licitacije je javan. Licitacija će se snimati.

Komisija obavještava prisutne ponuđače o uslovima i načinu provođenja licitacije, te uzima na zapisnik podatke o svim ponuđačima i utvrđuje njihov identitet. Komisija utvrđuje da li licitaciji prisustvuju ovlaštene osobe ponuđača ili ovlašteni punomoćnici i obavještava prisutne koje su ponude pristigle, te nakon toga započinje sa provođenjem licitacije. U procesu licitacije mogu da učestvuju samo oni ponuđači za koje je Komisija ranije utvrdila da su dostavili kompletnu dokumentaciju traženu javnim pozivom. Ukoliko bilo koji ponuđač nije dostavio kompletnu ispravnu dokumentaciju, traženu javnim pozivom, isti će automatski biti diskvalifikovan i neće mu biti omogućeno da učestvuje u licitiranju cijene.

Komisija će obavijestiti sve prisutne na licitaciji o redoslijedu pristizanja ponuda, te o validnosti istih. Sve ponude koje su pristigle bit će javno dostupne na dan održavanja licitacije i svaki od prijavljenih ponuđača bez obzira da li je dostavio kompletnu dokumentaciju ili ne, moći će da izvrši lični uvid u svaku od ponuda/prijava i provjeri sadržaj istih.

Licitacija se može održati ako se na istu prijavio najmanje jedan ponuđač.

U postupku provođenja licitacije, Komisija najprije obavještava ponuđače da imaju pravo povući svoju prijavu prije početka isticanja cijena. Povlačenje uredne prijave nema za posljedicu zadržavanje uplaćenog depozita.

Ponuđači koji prije početka licitacije nisu povukli svoju prijavu prihvataju početnu cijenu zakupnine od minimalno 320.000,00 KM za jednu godinu trajanja zakupa, u suprotnom se uplaćeni depozit neće vratiti ponuđaču.

Licitaciju oglasnih površina koje su predmet ovog javnog poziva provodi Komisija na način da Ponuđači usmeno, jedan po jedan, iznose u zapisnik svoje prijave/ponude, s tim da početna prijava/ponuda ukupne zakupnine ne može biti niža od početnog iznosa godišnje zakupnine objavljenog u javnom pozivu, a u svakom sljedećem krugu prijava/ponuda godišnje zakupnine se mora podignuti za najmanje 5.000,00 KM.

Trajanje licitacije je maksimalno 15 minuta. Posljednje ponuđene cijene do isteka trajanja licitacije predstavljaju konačne ponude/prijave ponuđača.

Ukoliko ponuđač nije u mogućnosti lično prisustvovati licitaciji, punomoćnik ponuđača dužan je najkasnije do početka održavanja licitacije Komisiji za provođenje javnog poziva dostaviti pisanu punomoć za zastupanje za predmetnu licitaciju potpisanu od zakonskog zastupnika i ovjerenu pečatom pravnog lica, jer će u protivnom Komisija istog isključiti sa licitacije.

 

1.15 Određivanje najpovoljnije prijave i iznosa zakupnine

1.15.1 Cijena zakupa (bez PDV-a).

Početna cijena zakupa za 80 vozila koja su predmet licitacije iznosi 320.000,00 KM godišnje. Najpovoljnijom ponudom smatra se ponuda s najvišim ponuđenim iznosom zakupnine.

Izlicitirana zakupnina plaća se u jednakim mjesečnim ratama do 25. u mjesecu za protekli mjesec.

Izlicitirana zakupnina, određena na naprijed navedeni način, uvećava se za pripadajući porez na dodatnu vrijednost (PDV) u visini od 17 %.

Izlicitirana godišnja cijena u iznosu od po 1/12 (jedne dvanaestine) mjesečno će se plaćati i nakon isteka prve godine zakupa i dalje sve do isteka ugovora o zakupu, odnosno u skladu sa tačkama 1.3.3 , 1.3.4 i 1.3.5 .

 

1.16 Dostava kompletne dokumentacije za javni poziv

Sva dokumentacija po ovom javnom pozivu mora biti dostavljena u skladu sa rokovima navedenim u tački 1.12.

Komisija zadržava pravo da zatraži dodatna pojašnjenja dokumentacije za određene ponuđače ukoliko nađe za shodno da je to potrebno.

Cjelokupna dokumentacija mora biti natipkana ili napisana čitljivim pismom koje se ne da obrisati bez posebnih sredstava za brisanje koja su vidljiva. Bilo koju grešku u pisanju ili tipkanju, koju ponuđač učini prilikom ispunjavanja dokumentacije ili prijave, dužan je pored ispravke staviti svoj potpis i pečat. Sadržaj obrazaca, izjava i stranica dokumenata koji su sastavni dio ove dokumentacije nije dozvoljeno mijenjati.

Dokumentaciju mora potpisati zakonski zastupnik ponuđača ili zajednice ponuđača. Ukoliko prijavu potpisuje druga osoba, u prijavi mora biti priložena pisana punomoć kojom zakonski zastupnik ponuđača ovlašćuje tu osobu za potpis prijave.

Ukoliko ponuđač ima sjedište u stranoj državi, mora priložiti službene dokumente kojima dokazuje ispunjenje uslova iz ovog javnog poziva kao dokaze sposobnosti. Dokumenti moraju biti izdani od strane službenih tijela te države i prevedeni od strane ovlaštenih prevodilaca na jedan od službenih jezika Bosne i Hercegovine.

 

1.16.1  Dokumenti u javnom pozivu

Svi dokumenti moraju biti priloženi u originalu ili kopiji. Kopije nije potrebno ovjeravati osim kopije onih dokumenata koji su navedeni u tački 2.2.1.6. ove dokumentacije. Ministarstvo zadržava pravo u postupku provjeravanja prijava tražiti originalne dokumente na uvid.

Prijava mora biti sa numerisanim stranicama na način npr.: 1/29, 2/29..., odnosno da mora imati kontinuitet, uvezana jemstvenikom te zapečaćena.

 

1.16.2  Navođenje zavaravajućih podataka

U slučaju da bude utvrđeno, daje ponuđač dao neistinite i/ili zavaravajuće podatke ili izjave, prijava tog ponuđača će biti isključena iz daljeg toka javnog poziva, a uplaćeni depozit zadržan.

 

1.16.3 Troškovi izrade dokumentacije za javni poziv

Ponuđač sam snosi sve troškove povezane sa pripremom i izradom prijave, kao i sve troškove eventualnih naknadnih troškova vezanih za sklapanje Ugovora koji će se obavljati u sjedištu Ministarstva.

 

1.17 Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude

Ministarstvo će nakon isteka roka za prijavu na javni poziv, a do dana održavanja licitacije izvršiti provjeru ispravnosti blagovremeno zaprimljenih prijava kao i sadržaja dostavljene dokumentacije, te o rezultatima obavijestiti ponuđače na dan održavanja licitacije.

Najpovoljnijim ponuđačem smatrat će se ponuđač koji je dostavio kompletnu i ispravnu dokumentaciju, te koji je ponudio najvišu cijenu zakupnine. Obavijest o odabiru najpovoljnijeg ponuđača bit će dostavljena ponuđačima i objavljena na web stranici Ministarstva.

 

2. USLOVI I DOKAZI ZA NJIHOVO ISPUNJAVANJE

2.1 Pravilnost dokumentacije za javni poziv

Ponuđač mora u trenutku predaje prijave ispunjavati sve uslove iz tačke 2. Za dokazivanje ispunjenja uslova, ponuđač mora priložiti ispravno ispunjene dokaze. Obrasci od kojih se sastoji dokumentacija za prijavu moraju biti ispravno ispunjeni, potpisani i ovjereni potpisom i pečatom odgovorne osobe. U slučaju zajednice ponuđača, za ispunjenje uslova dokazivanja sposobnosti, za svakog ponuđača u zajednici se pojedinačno provjerava sposobnost. Prijavu potpisuje nosilac posla, određen u pravnom aktu (ugovoru) o zajednici ponuđača.

 

2.2 Uslovi i dokazi sposobnosti - lična sposobnost

2.2.1 Osuđivanost za krivična djela

Ministarstvo će isključiti privrednog subjekta iz postupka ako utvrdi da:

a) je privredni subjekt koji je poslovno nastanjen u Bosni i Hercegovini ili osoba koja je vlasnik, član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora tog privrednog subjekta i koja je državljanin Bosne i Hercegovine pravomoćnom presudom osuđena:

2.2.1.1 U cilju ispunjavanja lične sposobnosti:

a) u krivičnom postupku osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili u državi u kojoj je registrovan;

b) pod stečajem ili je predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili u državi u kojoj je registra van;

c)nije ispunio obaveze u vezi s plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili u državi u kojoj je registrovan;

d) nije ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili u državi u kojoj je registrovan;

2.2.1.2 Ponuda se odbija i ako je ponuđač bio kriv za težak profesionalni propust počinjen tokom perioda od 3 (tri) godine prije početka postupka javnog poziva, a koje ugovorni organ može dokazati na bilo koji način, a posebno značajni nedostaci koji se ponavljaju u izvršenju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida, nastanka štete, ili drugih sličnih posljedica koje su rezultat namjere ili nemara privrednog subjekta - ponuđača, određene težine.

 

2.2.1.3 U svrhu dokaza o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 2.2.1.1. javnog poziva ponuđači su dužni u ponudi dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova lične sposonosti, ovjerenu kod nadležnog organa (organ uprave - opština, sud ili notar) da se na njih ne odnose slučajevi defmisani tačkom 2.2.1.1. pod a), b), c), d) ovog javnog poziva. Izjava se dostavlja u formi utvrđenoj Izjavom 10.

 

2.2.1.4 Ukoliko ponudu dostavlja zajednica ponuđača, svaki član grupe je dužan dostaviti ovjerenu izjavu iz tačke 2.2.1.3. (Izjava 10) ovog javnog poziva.

 

2.2.1.5 U slučaju da se u ponudi ne dostavi navedeni dokument ili se ne dostavi na način kako je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja navedenog uslova za kvalifikaciju.

 

2.2.1.6 Odabrani ponuđač je dužan prije potpisivanja ugovora dostaviti sljedeće dokaze (original ili ovjerenu kopiju) u svrhu dokazivanja činjenica potvrđenih u izjavi, i to:

a) izvod iz kaznene evidencije nadležnog suda da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili državi u kojoj je registrovan;

b) izvod ili potvrdu iz evidencije u kojim se vode činjenice da nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili državi u kojoj je registrovan;

c) potvrde nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

d) potvrde nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama po osnovu direktnih i indirektnih poreza.

Odabrani ponuđač je dužan kao dokaz o činjenicama iz tačke 2.2.1.1 pod a) dostaviti uvjerenje Suda BiH i uvjerenje suda prema sjedištu pravnog lica, odnosno ponuđača, iz kojih će biti vidljivo da mu u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda za djela iz navedene tačke.

Ukoliko odabrani ponuđač dostavi uvjerenje izdato od bilo kojeg suda u BiH, u kojem nisu naznačena sva navedena krivična djela, već samo neka od njih ili uvjerenje suda koji uopšte nije nadležan prema sjedištu ponuđača, prijava neće biti validna.

 

2.2.1.7 Izabrani ponuđač mora ispunjavati sve uslove u momentu dostavljanja prijave, inače će se smatrati daje dao lažnu izjavu.

 

2.2.1.8 Dostavljeni dokazi moraju biti originali ili ovjerene kopije originala koji ne može biti stariji od 30 dana, računajući od dana dostavljanja prijave.

 

2.2.1.9 Ukoliko prijavu dostavlja zajednica kandidata, svaki član zajednice mora ispunjavati uslove u pogledu lične sposobnosti i dokazi se dostavljaju za svakog člana zajednice

 

2.2.1.10.U slučaju sumnje o postojanju okolnosti koje su navedene u tački 2.2.1.1 javnog poziva, Ministarstvo će se obratiti nadležnim organima s ciljem provjere dostavljene dokumentacije i date Izjave 10.

b) je privredni subjekt koji nije poslovno nastanjen u Bosni i Hercegovini ili osoba koja je vlasnik, član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga privrednog subjekta i koja nije državljanin Bosne i Hercegovine pravomoćnom presudom osuđena za krivična djela iz tačke 2.2.1.1. podtačaka od a) do d) ovoga javnog poziva i za odgovarajuća krivična djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog sjedišta privrednog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvataju razloge za isključenje iz člana 57. stava 1. tačaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

Ministarstvo će prihvatiti sljedeće dokumente kao dovoljan dokaz da ne postoje osnove za isključenje privrednog subjekta:

-  Izvod iz krivične evidencije za privredni subjekt, njenog vlasnika/vlasnike i odgovornu osobu/osobe društva ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedni dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana privrednog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin. Potvrdu nadležne poreske uprave i uprave za indirektno oporezivanje ili odgovarajući dokument poreske uprave iz države ponuđača koji nije iz BiH a odgovara gore traženim potvrdama, kao i potvrde o plaćenom penzijskom, zdravstvenom i invalidskom osiguranju.

Navedeni dokumenti ne smiju biti stariji više od 30 dana od isteka roka za dostavu ponude.

 

2.2.2 Uslovi sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđač mora dokazati da je registrovan u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegovog poslovnog sjedišta. Ponuđač mora biti registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ovog javnog poziva (oglašavanje), u skladu sa propisima države u kojoj ima registravanu djelatnost.

 

Ministarstvo će prihvatiti sljedeće dokumente kao dovoljan dokaz o ispunjavanju kriterija za odabir ponuđača:

 

Izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra u državi njegovog poslovnog sjedišta. Navedeni dokumenti ne smiju biti stariji više od 30 dana od isteka roka za dostavu prijave.

 

2.2.3 Uslovi ekonomske i finansijske sposobnosti

Ponuđač mora dokazati da nije bio u blokadi u posljednjih 6 (šest) mjeseci te da nije imao neuredno izvršenje ugovora prema Prevoznicima u posljednjih 12 mjeseci.

Ministarstvo će prihvatiti sljedeće dokumente kao dovoljan dokaz o ispunjavanju kriterija za odabir Ponuđača:

• dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija, kojim se dokazuje solventnost ponuđača (BON-2/SOL-2 ili odgovarajući bankovni izvadci,potvrde, ili finansijski izvještaji ili bilo koji drugi odgovarajući dokument banke ponuđača) iz kojeg je vidljiv podatak da račun istog nije bio blokiran u poslednjih šest mjeseci i da se radi o glavnom računu Ponuđača.

• Potvrda na memorandumu ponuđača pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću da u posljednjih 12 mjeseci nije imao neuredno izvršenje ugovora prema Prevoznicima sa kojima ima ili je imao saradnju i da nije snosio nikakve sankcije po tom pitanju (raskid Ugovora, plaćanje zateznih kamata, aktiviranja bankarske garancije.. .itd).

Ako Ponuđač sa sjedištem u stranoj državi nije u mogućnosti predočiti gore navedene dokumente i dokaze, on može dokazati svoju ekonomsku ili finansijsku sposobnost bilo kojim drugim dokumentom koji ima jasne podatke o solventnosti ponuđača izdate od strane bankarskih ili drugih finasijskih institucija, npr. podaci koje izdaje Financijska agencija nadležna na teritoriji BiH ili bilo koji drugi dokument ponuđača iz kojeg je vidljiv podatak da račun nije bio u blokadi u posljednjih 6 mjeseci i da se radi o glavnom računu Ponuđača. Navedeni dokumenti ne smiju biti stariji od 30 dana.

 

2.2.4 Uslovi tehničke i stručne sposobnosti

Ponuđač mora imati tehničku opremljenost da bi mogao osigurati sam ili u zajednici ponuđača da izvrši izradu, montažu (lijepljenje), održavanje i skidanje oglasnih poruka na kvalitetnim naljepnicama koje imaju najmanje sljedeće ili bolje karakteristike:

• Folija mora biti odvojiva na način da prilikom uklanjanja ne oštećuju boju na vozilima

• Folije moraju pružati temperaturni otpor od -40 do + 80 Celzijusovih stepeni

• Folije na staklima moraju osiguravati propusnost svjetla od najmanje 30%

• Sve folije kod trajnih zakupa moraju se dodatno plastificirati (laminirati) čvrstom PVC

laminacijom, koja na staklenim površinama mora biti s „clear view" efektom.

• Ponuđač mora imati projekat postavke unutrašnjih digitalnih ili statičnih oglasnih

Ponuđač ili zajednica ponuđača mora imati najmanje četiti zaposlenika za montažu i skidanje oglasnih poruka koji imaju položen ispit iz zaštite na radu i zaštite od požara, te certifikat da imaju položen ispit/obuku da su edukovani za rad sa materijalima za oslikavanje vozila.

Ponuđač mora dostaviti dokaz da je u poslednjih pet (5) godina kontinuirano zakupio oglasne površine te kvalitetno izradio i montirao na autobuse, trolejbuse i tramvaje (miksano u bilo kojem omjeru i trajanju) najmanje ukupno 25.000 m2, odnosno godišnje minimalno 5.000 m2 komercijalnih oglasnih poruka (folija).

Pored uslova iz prethodnog stava Ponuđač mora dostaviti dokaz da je u poslednjih pet (5) godina kontinuirao zakupio oglasne površine unutar vozila i to minimalno 50 vozila javnog gradskog prevoza godišnje (autobusi,trolejbusi i tramvaji), i u njima u bilo kojem periodu trajanja zakupa montirao i održavao unutrašnja oglasna tijela (osvjetljene panoe i digitalne displeje, miksano u bilo kojem omjeru i trajanju) bez bilo kakvih troškova po Zakupodavca ili onemogućenja rada osnovnih elektroničkih funkcija vozila (svjetla unutar vozila,start/stop, spoljašnja svjetlosna signalizacija,zvučna i radio signalizacija).

Ponuđač mora dostaviti dokaz da je vršio naprijed navedene zakupe (spoljašnjosti i unutrašnjosti vozila javnog gradskog prevoza) u sve tri (3) vrste vozila javnog gradskog prevoza (autobusi, trolejbusi i tramvaji).

Potvrde za spoljašnje i unutrašnje oglasne površine mogu biti od jednog ili više prevoznika u Bosni i Hercegovini ili jednog ili više prevoznika u državi u kojoj ponuđač ima poslovno sjedište.

Ministarstvo će prihvatiti sljedeće dokumente kao dovoljan dokaz o ispunjavanju gore navedenih uslova:

• Izjava Ponuđača o ispunjenosti uslova i kvalitetnoj izvedbi ugovora za spoljašnje oglašavanje sa preuzetim obavezama (tačka 8);

• popis referenci spoljašnje oglašavanje u zadnjih pet (5) godina sa priloženim izjavama/potvrdama zakupodavaca (prevoznika) (tačka 8.1);

• Izjava o ispunjenosti uslova za unutrašnje oglašavanje - priložena ispunjena izjava Ponuđača te potvrde prevoznika daje ponuđač imao kontinuirano u zadnjih pet (5) godina zakupljena vozila za unutrašnje oglašavanje sa montiranim i održavanim oglasnim tijelima - osvjetljenim panoima i digitalnim displejima u bilo kojem omjeru (tačka 8.2);

• Izjava o tehničkoj opremljenosti ponuđača i stručnoj sposobnosti (tačka 9) kao i izvod

iz računovodstvenih knjiga gdje su navedena osnovna sredstva (mašine) kojima ponuđač dokazuje da je u stanju izvršavati ugovorne obaveze ( stanje navedenih osnovnih sredstava uključujući mašine za štampu mora biti na dan 31.12.2022. godine ili kasnije), kopiju potvrde/certifikata o završenoj edukaciji za brendiranje/oslikavanje

vozila, kopiju potvrde/certifikata o osposobljenosti za rad na siguran način i kopiju potvrde o osposobljenosti za mjere zaštite od požara;

• Projekat postavke unutrašnjih digitalnih ili statičnih oglasnih tijela.

 

3. UGOVOR

Ponuđač je obavezan potpisati i ovjeriti izjavu o razumijevanju i prihvatanju cjelokupnog teksta Ugovora i cjelokupne dokumentacije (tačka 11).

Najpovoljniji ponuđač je dužan potpisati Ugovor najkasnije u roku od sedam (7) dana od poziva za potpis Ugovora, te po potpisu Ugovora u roku od deset (10) dana dostaviti bezuslovnu bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla naplativu na prvi poziv na iznos 10% petogodišnje izlicitirane zakupnine bez PDV-a sa rokom trajanja sve vrijeme Ugovora + 90 dana.

 

Ako najpovoljniji ponuđač ne pristupi potpisu Ugovora ili po potpisu Ugovora ne dostavi bezuslovnu bankarsku garanciju u predviđenom roku, potpisani Ugovor je ništavan, te će na potpis ugovora biti pozvani drugorangirani ponuđač. U ovom slučaju Ministarstvo/Zakupodavac zadržava kompletan iznos uplaćenog depozita za ozbiljnost ponude ponuđača koji nije pristupio potpisu Ugovora ili nije u ostavljenom roku dostavio bezuslovnu bankarsku garanciju za uredno izvršenje ugovora.

 

4. PRAVO ODSTUPANJA I PONIŠTENJA POSTUPKA PRIKUPLJANJA PONUDA

Ministarstvo zadržava pravo u bilo kojem trenutku trajanja ovog javnog poziva odustati od prikupljanja prijava/ponuda. Ponuđači nemaju pravo na bilo kakvu naknadu štete, žalbe ili potraživanja, bilo kakvih odštetnih zahtjeva po osnovi preuzimanja dokumentacije, prikupljanja dokumentacije bez obzira da li je Ministarstvo okončalo postupak odabirom nekog ponuđača ili je odustalo od prikupljanja prijava, od potpisa Ugovora, čak i ako ponuđač ispunjava sve zahtjeve Ministarstva.

 

5. FINANCIJSKE GARANCIJE

Depozit kao garancija za ozbiljnost ponude

Ponuđač mora uz prijavu dostaviti i potvrdu daje uplatio depozit kao garanciju za ozbiljnost ponude u iznosu od 100.000,00 KM. Ponuđač koji ne uplati depozit ili ga ne uplati na ispravan način, bit će diskvalifikovan.

Depozit se uplaćuje putem naloga za plaćanje u korist Ministarstva prema sljedećem:

Naziv banke : Bosna Bank International

Broj žiro računa za uplatu: 1411965320008378

Svrha uplate: „ Depozit za Prijavu na Javni poziv za zakup spoljašnjih i unutrašnjih oglasnih površina na/u vozilima javnog gradskog prevoza Kantona Sarajevo",

Postupanje sa depozitom:

 

Ako najpovoljniji Ponuđač na samoj licitaciji ili kasnije odustane od sklapanja Ugovora o zakupu, taj ponuđač nema pravo na povrat uplaćenog depozita.

Ministarstvo će zadržati uplaćeni iznos depozita i u slučaju nedostavljanja garancije za uredno ispunjenje ugovora (bezuslovne bankarske garancije naplative na prvi poziv) ili odbijanja potpisivanja Ugovora od strane izabranog ponuđača.

Depozit za ozbiljnost ponude koji su položili ponuđači koji su licitirali, a koji nisu odabrani kao najpovoljniji ponuđači, ili čije su ponude nepotpune, vratit će im se najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana okončanja postupka javnog poziva.

Depozit koji je uplatio najpovoljniji ponuđač sa kojim je sklopljen Ugovor o zakupu ukoliko nije iz nekog od navedenih razloga zadržan, vraća se Ponuđaču u roku od sedam (7) dana od dostavljanja bezuslovne bankarske garancije za dobro izvršenje posla.

Garanciia za uredno izvršenje ugovornih obveza

Ponuđač mora kao garanciju za uredno izvršenje ugovornih obaveza u roku od deset (10) dana nakon potpisa ugovora dostaviti bezuslovnu bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla. Njom ponuđač garantuje za uredno izvršenje svih ugovornih obaveza. Ponuđač je dužan u ponudi dostaviti na svom memorandumu izjavu pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da će u slučaju da bude izabran kao najpovoljniji Ponuđač po ovom Javnom pozivu dostaviti bezuslovnu bankarsku garanciju za dobro izvršenje ugovornih obaveza u roku od deset (10) dana nakon potpisa Ugovora.

Zakupac (Ponuđač) je dužan dostaviti novu garanciju za uredno izvršenje ugovornih obaveza ako je Ministarstvo kao Zakupodavac ranije dostavljenu garanciju podnijelo u cijelosti ili djelimično na naplatu, budući da za sve vrijeme trajanja ugovornog odnosa novčana potraživanja iz Ugovora o zakupu moraju biti osigurana odgovarajućim sredstvima osiguranja plaćanja.

 

 

Prilog
 Javni poziv
 prijava.pdf
 izjava_1.pdf
 izjava_2.pdf
 izjava_3.pdf
 izjava_4.pdf
 izjava_5.pdf

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: