Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
ISUP poslovni informacioni sistem je prilagođen svim poslovnim funkcijama u organizacijama svih djelatnosti i veličina - Izaberite onu kojoj pripadate
ISUP je sofisticiran IS namjenjen za BPM (upravljanje poslovnim procesima) kojeg koriste svi naši klijenti, ali u različitim modularnim skupovima ovisno o djelatnosti, veličini i broju korisnika.
Sastavljen je od osam osnovnih modula, a zavisno od potreba, organizacione strukture, i ambicija korisnika, ISUP može doseći i do 23 modula.
ISUP pokriva sljedeće poslovne funkcije: menadžment, ljudske resurse, nabavu, financije, proizvodnju, skladište i prodaju . Upotrebljavaju ga godinama preduzeća koja su uz njega postali BiH lideri u branšama proizvodnje, trgovine, obrazovanja, državne uprave, telekomunikacija, distribucije, ugostiteljstva, građevine i usluga. Razvijen je modernim tehnologijama, prema domaćim potrebama i domaćem zakonodavstvu.
S obzirom da je izrađen modularno, svaki se modul može koristiti samostalno, ali moduli međusobno integrirani pokazuju svoju najveću snagu.
ISUP omogućuje rad sa praktično neograničenim brojem proizvodnih linija, distributivnih centara, priručnih skladišta i maloprodajnih objekata – prodavnica. Postoji mogućnost različitih cijena u maloprodajnim objektima, kao i različiti načini prodaje – za gotovinu, na kartice, preko virmana. Sistem podržava korištenje akcijskih cijena, posebnih popusta i posebnih uslova za kupce u veleprodaji i maloprodaji.
Sve poslovne promjene imaju odgovarajuće posebno definisane dokumente što, s jedne strane, omogućava jednostavan zapis poslovnih promjena dok, s druge strane, unutar baze formira stanja koja se automatski koriste za sljedeće poslovne aktivnosti. (Na primer, unos računa špeditera formira dug prema dobavljaču, bilježi iznos predporeza i učestvuje u ulaznoj kalkulaciji pri formiranju ulaza u skladište.) Pored toga, ovakav pristup omogućava formiranje svih izveštaja na osnovu originalnih dokumenata (izvan finansijskog knjigovodstva)
Poseban način povezivanja poslovnih promjena i financijskog knjigovodstva (kroz bazu pravila) omogućuje stalno upoređenje stanja u Financijskom knjigovodstvu sa onima koja se dobijaju kroz originalnu dokumentaciju. To takođe omogućuje promjenu načina knjiženja u toku godine (retroaktivno) i/ili paralelno vođenje knjigovodstva na više načina.
Nivelacije cijena u distributivnim centrima (veleprodajne cijene) i maloprodajnim objektima (maloprodajne cijene) moguće je uraditi računarski i "ručno". Računarski znači da računar uradi analizu stanja, ustanovi stanja pri promjeni cijena za sve artikle po objektima i sam formira dokumente nivelacije.
Kroz integralno riješen postupak nabavke, računar automatski vrši ulaznu kalkulaciju, pri čemu se registruje cijena dobavljača, nabavna cijena i uprosječena cijena za svaki artikal. Na osnovu ovih elemenata računar izračunava veleprodajnu i maloprodajnu maržu. Sistem omogućuje više načina formiranja ulaznih i izlaznih kalkulacija.
ISUP omogućuje proširenje opisa za artikle za specifično obilježavanje (nazivi na drugim jezicima, višestruki EAN kodovi i višestruki brojevi proizvođača, specifične karakteristike kao što su boja, veličina, ...).
ISUP podržava sistem za definisanje nivoa ovlaštenja čime upravlja Korisnik.
Kroz ISUP se može dobiti rekonstrukcija stanja svih artikala u bilo kom objektu za bilo koji datum i izračunati koeficijente obrta.
ISUP omogućuje prepisivanje tabela u MS SQL bazu i korištenje alata Business Intelligence-a (SQL Server Business Intelligence Development Studio).
Za više informacija kliknite OVDJE
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ASEE d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića 2 71000 Sarajevo
-
TZI-inženjering d.o.o. Sarajevo - ul. Dolina br. 2II 71000 Centar
-
KING IT d.o.o. - ul. Topal Osman paše broj 30 71000 Novo Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Nokia Siemens Networks d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 284 10000 Zagreb
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
SOURCE CODE d.o.o. Tuzla - ul. Maršala Tita do broja 34, lamela C, 10 sprat 75000 Tuzla
-
Alem Sistem d.o.o. Sarajevo - ul. Stolačka broj 20 71000 Sarajevo
-
TEAMWORK d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 D 88000 Mostar