Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.04.2019. 09:31

Javni konkurs za dodjelu sredstava za realizaciju programa, projekata i sličnih aktivnosti iz područja zaštite okoliša za 2019. godinu - JK 2019

Izvor: Akta.ba, 09.04.2019.

Na osnovu člana 27. stav 1., člana 32. Zakona o Fondu za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH" broj: 33/03), člana 7., člana 33. stav 1., člana 34. stav 1., člana 36. Statuta Fonda za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH" br: 33/06 i 1/15), odnosnih odredbi Pravilnika o postupku objavljivanja konkursa i o odlučivanju o odabiru korisnika sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH" broj 74/17), Pravilnika o mjerilima za ocjenjivanje zahtjeva za dodjelu sredstava fonda, odnosno programa, projekata i sličnih aktivnosti („Službene novine Federacije BiH" broj 74/17), Pravilnika o uslovima i načinu dodjele zajmova ili pozajmica i drugih sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH (Službene novine Federacije BiH broj: 75/10, 74/17), a u vezi sa Programom rada i Finansijskim planom Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za 2019. godinu („Službene novine Federacije BiH" broj: 6/19) i Odluke Upravnog odbora o raspisivanju Javnog konkursa za korištenje sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine za 2019. godinu broj:UO-01-3-2-24-5/2019 od 09.04.2019.godine, Fond za zaštitu okoliša Federacije BiH r a s p i s u j e:

JAVNI KONKURS

za dodjelu sredstava za realizaciju programa, projekata i sličnih aktivnosti iz područja zaštite okoliša za 2019. godinu - JK 2019

 

Ukupni iznos sredstava koja Fond dodjeljuje po ovom konkursu je 9.992.000,00 KM.

 

I. PREDMET JAVNOG KONKURSA

Predmet Javnog konkursa je prikupljanje prijava za programe/projekte za raspodjelu sredstava, a koji će se odnositi na sljedeće programske aktivnosti:

 

LOT 1. WATSAN projekti vodosnabdijevanja i sanitacije u FBiH - raspoloživi budžet: 500.000,00 KM

Realizacija projekata zaštite voda od značaja za Federaciju BiH u okviru WATSAN projekta za Federaciju BIH i to samo za općine gdje je iskazan finansijski "gap". Projekti će se identificirati zajedno sa PMU timom, a sve s ciljem ispunjavanja obaveza datih kroz zaključke Vlade Federacije BiH od 10.03.2016. godine.

U ovisnosti od načina implementacije, u projekte iz oblasti zaštite voda spadaju:

• projekti zaštite vodnih resursa;

• projekti komunalne infrastrukture: odvodnja otpadnih voda (oborinska, tehnološka i fekalna kanalizacija);

• postrojenja za tretman sanitarnih i tehnoloških otpadnih voda.

Ovim LOT-om je predviđena i mogućnost prijave za pokrivanje dijela troškova centralnog nadzora ugovorenog za WATSAN projekt u skladu sa Zaključkom Vlade FBiH br. 297/2018 od 21.03.2018. godine.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 40% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 100.000,00 KM.

 

LOT 2. Ostali projekti zaštite voda od značaja za Federaciju BiH - raspoloživi budžet: 2.000.000,00 KM

Ovim lotom se planira korištenje sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za sufinansiranje projekata isključivo iz oblasti zaštite izvorišta, prikupljanja. odvođenja i tretmana komunalnih, tehnoloških, oborinskih otpadnih voda, a koji su u skladu sa Planovima upravljanja vodnim područjima Save i Jadranskog mora, te izgradnje komunalne infrastrukture zaštićenih područja.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 40% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 200.000,00 KM.

 

LOT 3. Projekti i studije u cilju ispunjavanja ciljeva Strategije Federacije BiH iz oblasti zaštite okoliša - raspoloživi budžet: 700.000,00 KM

Ovim lotom se planira korištenje sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za sufinansiranje izrade strateških planova, programa i studija iz oblasti zaštite okoliša i energijske efikasnosti i to posebno: zaštite voda, zaštite i poboljšanja kvaliteta zraka, upravljanja, korištenja i obrade otpada, izrada strateških studija uticaja na okoliš, kojima se stvaraju preduslovi za:

• dalje aktivnosti na realizaciji i implementaciji planova;

• za apliciranje i podsticanje programa za finansiranje po osnovu sporazuma i grantova iz domaćih i međunarodnih fondova;

• kao preduslov za povoljne kreditne linije.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 10% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 70.000,00 KM.

Napomena: Ovaj lot se ne odnosi na i%yođenje radova niti nabavku opreme, te takve aplikacije neće biti razmatrane.

 

LOT 4. Projekti zaštite okoliša urbanih centara - raspoloživi budžet: 300.000,00 KM

Ovim lotom se planira korištenje sredstava Fonda za finansiranje studija ili projektnih prijedloga za kapitalne projekte, kao i projekata iz oblasti zaštite okoliša urbanih centara u FBiH, a kojima se stvaraju preduvjeti za dalje apliciranje programa za finansiranje po osnovu grantova iz međunarodnih fondova, te kao preduvjet za povoljne kreditne linije. Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 20% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 100.000,00 KM.

 

LOT 5. Projekti uspostavljanja federalne mreže monitoringa kvaliteta zraka raspoloživi budžet: 200.000,00 KM

Ovim lotom se planira korištenje sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH sufinansiranje uspostavljanja mreže monitoringa kvaliteta zraka u Federaciji BiH. Shodno Strategiji zaštite okoliša Federacije BiH cilj monitoringa je određivanje kvaliteta zraka u stanicama pozadinskog zagađenja, regionalnog i prekograničnog daljinskog prijenosa, te praćenja u okviru međunarodnih obaveza države, na područjima nacionalnih parkova, zaštićenih pejzaža, zaštićenih područja, spomenika prirode, osjetljivih okolišnih sistema, te kulturnog i prirodnog nasljeđa, u naseljima i u industrijskim područjima. Projekti moraju biti planirani u skladu sa Pravilnikom o načinu vršenja monitoringa kvaliteta zraka i definiranju vrsta zagađujućih materija, graničnih vrijednosti i drugih standarda kvaliteta zraka (Sl. Novine FBiH 1/12) kako bi bili razmatrani kroz ovaj LOT. Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 10% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 50.000,00 KM.

 

LOT 6. Projekti zaštite prirode - raspoloživi budžet: 300.000,00 KM

Ovim lotom se planira korištenje sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za finansiranje projekata inventarizacije, kartiranja i praćenja stanja vrsta i staništa, s naglaskom na prikupljanje novih podataka, sve u skladu sa EU direktivama zaštite prirode, posebno onih čiji je cilj dobivanje podataka koji bi poslužili uspostavljanju mreže Natura 2000 u BiH. Lot podrazumijeva i takve vrste projekata u postojećim, kao i aktivnosti na uspostavljanju novih zaštićenih područja.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 10% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 50.000,00 KM.

 

LOT 7. Projekti zaštite i remedijacije tla - raspoloživi budžet: 300.000,00 KM

Ovim lotom se planiraju i projekti remedijacije/revitalizacije tla kao što su istraživački projekti/ studije čiji je cilj razvijanje metoda za remedijaciju tla, posebno bioremedijacije, te konkretni projekti remedijacije i sanacije kontaminiranog ili degradiranog zemljišta odgovarajućim okolišno prihvatljivim metodama sa definiranim mjerama. Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 10% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 50.000,00 KM.

 

LOT 8. Projekti zaštite okoliša kao podrška razvoju lokalnih zajednica - raspoloživi budžet: 1.795.000,00 KM

Ovim lotom se planira korištenje sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za finansiranje projekata zaštite okoliša, prvenstveno kao podrška razvoju lokalnih zajednica i to za oblasti:

a) Upravljanje otpadnim vodama, što obuhvata izgradnju ili sanaciju kolektorskih mreža, te tretman komunalnih otpadnih voda lokalnih zajednica;

b) Zaštita izvorišta koja služe za snabdijevanje vodom stanovništva. Ova programska aktivnost obuhvata i istražne radove u cilju utvrđivanja i praćenja kapaciteta i kvaliteta izvorišta te provođenja mjera zaštite, uspostavljanje zaštitnih zona i sl.;

c) Projekti održivog korištenja voda u vidu smanjenja gubitaka u mrežama, te pomoći najmanje razvijenim jedinicama lokalne samouprave koje nemaju snage razvijati vlastite kapacitete.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 40% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 200.000,00 KM.

 

LOT 9. Projekti zaštite zraka - raspoloživi budžet: 1.250.000,00 KM

Ovaj lot obuhvata projekte koji se odnose na smanjenje emisija štetnih plinova od industrije i saobraćaja, na poboljšanje i očuvanje kvalitete zraka naročito u urbanim sredinama i to:

• Projekti privrednih subj ekata/industrij e:

a) Istraživanja učinkovitije upotrebe energenata;

b) Optimizacija i osiguranje kvalitete podataka sistema za kontrolu i monitoring emisija zagađujućih materija u zrak;

c) Sprječavanje i rješavanje emisija opasnih i otrovnih tvari iz proizvodnih procesa;

• Zaštita zraka urbanih sredina u smislu smanjenja emisija štetnih plinova od saobraćaja kroz:

a) uvođenje novih ili prilagođavanje postojećih vozila gradskog saobraćaja na ekološki prihvatljiviji pogon, u većim urbanim sredinama - lsključivo namjena gradskog prijevoza za javne potrebe ili u smislu car sharing sistema. Sufinansiranje od strane Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH moguće je ostvariti kroz razliku u cijeni između standardnog motora na fosilna goriva i motora na ekološki prihvatljiviji pogon;

b) inovativna tehničko-tehnološka rješenja u saobraćaju;

• Projekti poboljšanja i očuvanja kvaliteta zraka te prostorno i urbanističko planiranje s ciljem poboljšanja kvalitete zraka i to:

a) proširenje mreže daljinskog grijanja,

b) zamjena fosilnih i čvrstih goriva ekološki povoljnijim energenatima (plin, toplotne pumpe i sl.) u cilju smanjenja emisija SO2, NOx, te čestica (PM10 i PM2,5) u gradovima koji se suočavaju sa problemima zagađenja zraka. Podržat će se isključivo poboljšanja u postojećim kotlovnicama za daljinsko grijanje. kao i sistemima grijanja javnih objekata.

c) projekti uspostavljanja novih zelenih površina, rekreacionih zona u gradovima koji se suočavaju sa problemom zagađenja zraka,

d) planiranje, uspostava i proširenje sistema javnih bicikala u gradovima. Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 20% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 150.000,00 KM.

 

LOT 10. Projekti upravljanja otpadom - raspoloživi budžet: 997.000,00 KM

Ovaj lot podrazumijeva ulaganja u izradu studija i planova upravljanja otpadom, u sisteme primarnog odvajanja otpada (za nabavku kanti, kontejnera i zelenih otoka) radi smanjenja nastajanja otpada i korištenja njegovih vrijednih svojstava, te opremanje reciklažnih dvorišta i transfer stanica, kao i uspostava sistema za registrovanje količina otpada koje se primaju na odlagališta i monitoring. Prioritetni projekti su oni koji se odnose na:

a) nabavka i postavljanje vaga na ulazu na odlagališta sa pratećim software-om

b) formiranje zelenih otoka radi poticanja selekcije otpada na mjestu nastanka;

c) projektovanje, izgradnja i/ili opremanje reciklažnih dvorišta;

d) poticanje projekata ponovne upotrebe otpada;

e) poticanje razvoja reciklažne djelatnosti;

f) korištenje otpada kao energenta, i sl.

Sredstva će se dodjeljivati isključivo uz mišljenje Federalnog ministarstva okoliša i turizma u cilju unaprijeđenja sistema upravljanja otpadom.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 20% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 100.000,00 KM.

 

LOT 11. Unaprijeđenje korištenja energije - raspoloživi budžet: 900.000,00 KM

Ovaj lot podrazumijeva korištenje sredstava Fonda za sufinansiranje izrade projekata, energijskog audita/studije izvodljivosti i slične dokumentacije iz oblasti energijske efikasnosti čija je svrha ispunjenje zakonskih obaveza ili se istim stvaraju preduslovi za dalje aktivnosti na realizaciji i implementaciji planova i projekata, kao i provođenje infrastrukturnih mjera povećanja energijske efikasnosti kroz sljedeće aktivnosti:

 

LOT 11-a Energijska efikasnost u stambenim (isključivo zgrade kolektivnog stanovanja) i nestambenim objektima - raspoloživi budžet 500.000,00 KM

Aktivnost podrazumijeva provođenje energijskih audita, izradu energijskih certifikata za nestambene objekte koji su dužni obezbijediti isti u skladu s Zakonom o energijskoj efikasnosti u Federaciji BiH, izradu projektno-tehničke dokumentacije potrebne za realizaciju mjera energijske efikasnosti, kao i provođenje mjera energijske efikasnosti na/u postojećim objektima u skladu sa preporukama iz energijskog audita. Ukoliko mjera uključuje korištenje obnovljivih izvora energije, tako proizvedena energija se mora koristiti na mjestu proizvodnje tj. za vlastite potrebe, te se isključuje proizvodnja energije iz obnovljivih izvora koja je namijenjena za distribuciju, odnosno trgovinu istom.

 

LOT 11-b Energijska efikasnost u javnim uslugama (komunalne usluge i sl.) - raspoloživi budžet 200.000,00 KM

Aktivnost podrazumijeva provođenje energijskih audita/studija izvodljivosti, izradu projektno-tehničke dokumentacije potrebne za realizaciju mjera energijske efikasnosti, kao i provođenje mjera energijske efikasnosti na procesima u obavljanju komunalnih usluga u skladu sa preporukama iz energijskog audita/studije izvodljivosti (mjere povećanja efikasnosti na sistemima javne rasvjete, mjere povećanja efikasnosti na sistemima proizvodnje i distribucije toplotne energije u sistemima daljinskih grijanja, mjere na povećanju efikasnosti distribucije vode, te druge mjere kojima se smanjuje potrošnja energije u sektoru komunalnih usluga).

 

LOT 11-c Energijska efikasnost u industriji - raspoloživi budžet 200.000,00 KM

Aktivnost podrazumijeva provođenje energijskih audita/studija izvodljivosti, izradu projektno-tehničke dokumentacije potrebne za realizaciju mjera energijske efikasnosti, kao i provođenje mjera energijske efikasnosti, u skladu sa preporukama iz energijskog audita/studije izvodljivosti, u/na postojećim privrednim objektima koji su namijenjeni za obavljanje proizvodne djelatnosti (npr. proizvodne hale u industrijskoj proizvodnji, proizvodne radionice i sl.), te u industrijskim procesima (primjena mjera energijske efikasnosti kojima se smanjuje potrošnja energije u proizvodnom procesu). Ukoliko mjera uključuje korištenje obnovljivih izvora energije, tako proizvedena energija se mora koristiti na mjestu proizvodnje tj. za vlastite potrebe, te se isključuje proizvodnja energije iz obnovljivih izvora koja je namijenjena za distribuciju, odnosno trgovinu istom. Napomena za stavke a), b) i c):

- Istim projektom se ne može aplicirati i za aktivnost izrade audita/tehničke dokumentacije i za provođenje mjera energijske efikasnosti.

- Aktivnosti predviđene u okviru ovog Lot-a se ne odnose na građenje novih objekata, sistema, postrojenja, te uspostavljanje novih proizvodnih linija i takve aplikacije neće biti razmatrane.

- „Postojeći objekti" su objekti izgrađeni u skladu sa važećim zakonskim propisima koji uređuju tu oblast na nivou Federacije i/ili kantona, te za koje je izdata upotrebna dozvola.

- Objekti pod kulturno-istorijskom zaštitom nisu predmet ovog konkursa.

- „Industrijski procesi" predstavljaju ukupne procese koji se odvijaju u industrijskim pogonima, a imaju za cilj stvaranje nove vrijednosti kroz primjenu odgovarajućih tehnologija.

Prilikom podnošenja aplikacije potrebno je naznačiti na koju podstavku se aplikacija odnosi, tj. navesti LOT 11.a, LOT 11.b ili LOT 11.c.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od minimalno 40% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 100.000,00 KM.

 

LOT 12. Provođenje mjera za sprječavanje širenja i uništavanje korovske biljne vrste ambrozije - raspoloživi budžet: 50.000,00 KM

Ovim lotom se planiraju projekti provođenje mjera za sprječavanje širenja i uništavanje korovske biljne vrste ambrozije. Ove aktivnosti su dužne provoditi nadležne kantonalne i općinske institucije koje prethodno pripreme plan uništavanja ove korovske vrste. Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 10% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 10.000,00 KM.

 

LOT 13. Projekti jačanja javne svijesti o značaju zaštite okoliša - raspoloživi budžet: 700.000,00 KM

Ovaj Lot obuhvata projekte koji se odnose na jačanje javne svijesti u području zaštite okoliša i energijske efikasnosti na teritoriji FBiH i to kroz slijedeće:

• Projekti jačanja javne svijesti o značaju zaštite okoliša kroz promotivne kampanje

• Projekti zaštite okoliša nevladinih organizacija i privrednih društava

• Održavanje manifestacija, kongresa, simpozija sa aktulenim temama zaštite okoliša i energijske efikasnosti

 

Prioritetna područja:

1. Zaštita okoliša i energijske efikasnosti: očuvanje i poboljšanje kvalitete zraka, tla i voda, te ublažavanje klimatskih promjena i zaštita ozonskog omotača, unapređenje stanja okoliša i prostora urbanih i ruralnih sredina, upravljanje otpadom, promocija obrazovanja za zaštitu okoliša i održivi razvoj.

2. Zaštita prirode: aktivnosti unutar zaštićenih područja, edukacija i akcije za očuvanje speleoloških objekata, programi edukacije i osposobljavanja javnosti/volonterske zajednice, programi edukacije i jačanja svijesti o strogo zaštićenim vrstama.

Neće se prihvatati projekti koji za cilj imaju promociju Fonda, već promociju aktivnosti koje provodi Fond kroz svoj program rada.

Aplikant mora osigurati vlastito učešće u iznosu od 10% od vrijednosti prijavljenog projekta. Maksimalni iznos sredstava koja se mogu dodijeliti po projektu je 60.000,00 KM.

 

II. KORISNICI SREDSTAVA KOJI IMAJU PRAVO NA PODNOŠENJE PRIJAVE

Pravo učešća na Javni konkurs imaju pravne osobe registrovane kod suda ili organa uprave i to:

LOT 1.: organi i tijela federalne uprave, kantoni i jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine);

LOT 2.: kantoni i jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine), javna preduzeća i privredna društva;

LOT 3.: organi i tijela federalne uprave, kantoni, jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine), javne ustanove, javna preduzeća i privredna društva; LOT 4.: kantoni, gradovi i općine;

LOT 5.: kantoni i jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine), kao i institucije nadležne za uspostavljanje federalne mreže monitoringa kvalitete zraka; LOT 6.: javne ustanove, javna preduzeća, nevladine organizacije koje obavljaju poslove iz domena zaštite prirode;

LOT 7.: organi i tijela federalne uprave, kantoni, javne ustanove, javna preduzeća i privredna društva;

LOT 8.: jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine) i javna komunalna preduzeća; LOT 9.: organi i tijela federalne uprave, jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine), javne ustanove, javna preduzeća i privredna društva;

LOT 10.: organi i tijela federalne uprave, kantoni, jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine), javna komunalna preduzeća i privredna društva; LOT 11.:

a) organi i tijela federalne uprave, kantoni, jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine), javne ustanove, komunalna preduzeća i upravitelji zgrada.

b) kantoni, jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine), komunalna preduzeća.

c) Privredna društva, samo ukoliko se radi o projektu isključivo za vlastite potrebe. LOT 12.: organi i tijela kantonalne uprave, jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine);

LOT 13.: nevladine organizacije i privredna društva;

 

III. USLOVI KOJE PODNOSITELJI PRIJAVE MORAJU ISPUNITI

Pravna lica koja se prijavljuju na Javni konkurs Fonda moraju ispunjavati sljedeće uslove:

• Da imaju sjedište na teritoriji Federacije Bosne i Hercegovine;

• Da osiguraju vlastito učešće najmanje u procentu definiranom za LOT na koji se prijavljuju;

• Da prihvate uslove zajedničkog sudjelovanja u sufinansiranju programa, projekata i sličnih aktivnosti za koje se odobravaju sredstva Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH propisane općim aktima Fonda;

• Da podnesu kompletiranu prijavu za korištenje sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH u skladu sa objavljenim konkursom;

• Ispunjavaju i druge uslove utvrđene konkursom.

Pod vlastitim učešćem se podrazumjevaju novčana sredstva korisnika, osnovna sredstva pribavljena radi realizacije ulaganja koja sufinasira Fond, kreditna ili grant sredstva drugih finansijskih institucija, ulaganja ili ulog drugih fizičkih i pravnih lica.

Kompletiranom prijavom se smatra ona koja sadrži obaveznu dokumentaciju traženu

Javnim konkursom i dodatnu obaveznu dokumentaciju po pojedinom LOT-u, kojom se dokazuje da aplikacija zadovoljava stručne uvjete po programskim aktivnostima.

Neblagovremene i nekompletne prijave, kao i nepotpuno ispunjeni obrasci (aplikacijski i finansijski obrazac) će biti odbačene.

Aplikant na jedan LOT može konkurisati samo jednim projektom.

Ukoliko aplikant na jedan LOT prijavi više projekata svi prijavljeni projekti će biti odbačeni.

U koverti može biti samo jedan projekt. Ukoliko jedna koverta sadrži više projekata, aplikacija se odbacuje.

 

IV. POPIS DOKUMENATA KOJE JE POTREBNO PRILOŽITI UZ PRIJAVU

Cjelokupna dokumentacija se dostavlja na jednom od službenih jezika u FBiH u štampanoj formi i to u jednom originalu i jednoj kopiji, uvezanu tvrdim povezom (ukoričena dokumentacija ili spiralni uvez) ili jemstvenikom. Kopija se dostavlja zajedno s originalnom prijavom, sa jasnim naznakama „original" i „kopija" prijave. U slučaju razlika između originala i kopije, vjerodostojan je original prijave. Kompletna dokumentacija za učešće treba biti dostavljena prema redoslijedu sa prijavnog obrasca.

 

IV 1. OBAVEZNA DOKUMENTACIJA

Obavezna dokumentacija mora biti uvezana na propisan način i dostavljena u jednom primjerku originala i jednom primjerku kopije i mora sadržavati sljedeće:

1. Popunjen Obrazac za prijavu projekta na Javni konkurs, obavezno ovjeren i potpisan (dostupan na službenoj web stranici Fonda za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine: www.fzofbih.org.ba) — original;

2. Popunjen Obrazac finansijskog pregleda projekta, obavezno ovjeren i potpisan (dostupan na službenoj web stranici Fonda za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine: www.fzofbih.org.ba ) — original;

3. Ovjerenu izjavu o namjenskom trošenju sredstava (ovjera se vrši u općini ili kod notara) — dostaviti original. Datum izjave ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa;

4. Ovjerenu izjavu korisnika da je spreman obezbjediti instrument osiguranja u skladu sa zaključenim ugovorom (ovjera se vrši u općini ili kod notara) — dostaviti original. Datum izjave ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa;

5. Ovjerena izjava o korištenim/nekorištenim budžetskim i ostalim oblicima finansijske podrške iz oblasti zaštite okoliša u prethodne 2 godine sa aspekta izvora, visine i namjene sredstava (ovjera se vrši u općini ili kod notara) — dostaviti original. Datum izjave ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa;

6. Dokaz o registraciji aplikanta kod nadležnog suda (aktuelni izvod iz sudskog registra ili sudsko rješenje o izmjenama podataka — odnosi se na pravna lica, izuzev jedinica lokalne samouprave) ili kod nadležnog organa, u zavisnosti gdje je subjekt registrovan (odnosi se na udruženja odnosno nevladine organizacije). Datum izdavanja dokaza o registraciji ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa — dostavlja se original ili kopija originala (koji nije stariji od 3 mjeseca) ovjerena od strane nadležnog organa;

7. Uvjerenja o poreskoj registraciji, i to:

a. ID broj;

b. PDV broj, za aplikante koji su PDV obveznici, Obrasci pod a. i b. se dostavljaju kao kopije.

Ako se radi o aplikantu koji nije PDV obveznik, o istom se dostavlja uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje. Datum izdavanja uvjerenja ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa — dostavlja se original ili kopija originala (koji nije stariji od 3 mjeseca) ovjerena od strane nadležnog organa;

8. Uvjerenje nadležnog organa da nije pod stečajem ili predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti. Datum izdavanja uvjerenja ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa — dostavlja se original ili njegova ovjerena kopija (ovjerena od strane nadležnog organa) — odnosi se samo na privredne subjekte;

9. Uvjerenje o izmirenim poreskim obavezama nadležnih organa — Poreske uprave i Uprave za indirektno oporezivanje.

Ukoliko aplikant nije PDV obveznik, dužan je dostaviti uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o istom.

Datum izdavanja svih uvjerenja iz ove tačke ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa — dostavlja se original ili njegova ovjerena kopija (ovjerena od strane nadležnog organa);

10. Izjava pod materijalnom i krivičnom odgovornošću da će aplikant, za projekat sa kojim se prijavljuje na ovaj Javni konkurs, koristiti PDV u računima kao ulazni /izlazni (ne odnosi se na aplikante koji nisu u sistemu PDV-a) — ovjera se vrši u općini ili kod notara — dostaviti original ili njegovu ovjerenu kopiju (ovjerenu od strane nadležnog organa). Datum izjave ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa;

11. Uvjerenje o izmirenim obavezama prema PIO/MIO i zdravstvenom osiguranju — datum izdavanja uvjerenja ne smije biti stariji od 3 mjeseca od dana objave ovog konkursa — dostavlja se original ili njegova ovjerena kopija (ovjerena od strane nadležnog organa).

 

Napomena: Za jedmice lokalne samouprave (općine i gradove) izjave nije potrebno nadovjeravati kod notara ili u općini.

Obavezna dokumentacija je uslov učešća. Kompletnost obavezne dokumentacije ustanovit će Komisija za analizu prijava sa aspekta ispunjenosti formalno - pravnih uslova Javnog konkursa, koju imenuje direktor Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH. Ukoliko se ustanovi da aplikant nije priložio potrebne dokumente, te da traženu dokumentaciju nije uvezao na propisan način, prijava se neće uzeti u dalje razmatranje.

 

IV 2. DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA PO LOT-OVIMA:

 

LOT 1. WATSAN projekti vodosnabdijevanja i sanitacije u FBiH:

1. Pismo podrške jedinice za implementaciju WATSAN projekta pri FMPVŠ;

2. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta sa dokazima o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta;

3. Ukoliko je u pitanju sufinansiranje izrade projektne dokumentacije dostaviti Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta;

4. Ukoliko su u pitanju radovi/robe, dostaviti:

a) Urbanističku saglasnost,

b) Odobrenje za izvođenje radova ili dokaz da je isto u postupku izdavanja;

c) Ovjeren izvod iz glavnog projekta: predmjer i predračun radova, odnosno specifikacija opreme iz projektne dokumentacije.

5. Izjava aplikanta o stupnju pripremljenosti tenderske dokumentacije.

 

LOT 2. Ostali projekti zaštite voda od značaja za Federaciju BiH

1. Preporuka nadležnog ministarstva za projekt (FMOiT ili FMPVŠ);

2. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta sa dokazima o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave (usvojen budžet, ugovori o kreditnim ili grant sredstvima ili kopija prijave za osiguranje istih, izvod iz usvojenog finansijskog plana i sl.);

3. Ukoliko je u pitanju sufinansiranje izrade projektne dokumentacije ili projekta zaštite izvorišta i provođenja istražnih radova, dostaviti Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta;

4. Ukoliko je u pitanju izvođenje radova dostaviti:

a) Urbanističku saglasnost,

b) Odobrenje za izvođenje radova ili dokaz da je isto u postupku izdavanja;

c) Ovjeren izvod iz glavnog projekta: predmjer i predračun radova, odnosno specifikacija opreme iz projektne dokumentacije.

d) Izjava aplikanta o stupnju pripremljenosti tenderske dokumentacije.

5. Ukoliko je u pitanju provođenje mjera zaštite izvorišta, dostaviti usvojenu odluku o uspostavljanju zona sanitarne zaštite, te izvod iz projekta zaštite izvorišta sa specifikacijom i predmjerom radova.

 

LOT 3. Projekti i studije u cilju ispunjavanja ciljeva Strategije Federacije BiH iz oblasti zaštite okoliša:

1. Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta za izradu studije, plana, energetskog audita ili projektne dokumentacije;

2. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta

3. Izjava o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4. Izjava nadležnog kantonalnog ili federalnog ministarstva da je predloženi projekt usklađen sa važećom planskom i strateškom dokumentacijom u oblasti zaštite okoliša za nivo na kojem se isti radi.

 

LOT 4. Projekti zaštite okoliša urbanih centara:

1. Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta za izradu studija ili projektnih prijedloga za kapitalne projekte iz oblasti zaštite okoliša urbanih centara FBiH;

2. Detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta;

3. Izjava o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4. Ako je predmet izvođenje radova, priložiti ovjeren izvod iz projektne dokumentacije: predmjer i predračun radova, odnosno specifikaciju opreme, kao i potrebne saglasnosti i dozvole u ovisnosti od tipa projekta;

5. Dokaz da je projekt usklađen sa važećom planskom i strateškom dokumentacijom u oblasti zaštite okoliša.

 

LOT 5. Projekti uspostavljanja federalne mreže monitoringa kvaliteta zraka:

1. Izjava da će stanica biti uvezana u federalnu mrežu monitoringa zraka putem FHMZ-a;

2. Projekt sa predmjerom radova i specifikacijom opreme;

3. Dokaz o ispitivanju tržišta, odnosno dokazi o realnoj vrijednosti projekta;

4. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta sa izjavom o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

5. Preporuka Federalnog ministarstva okoliša i turizma za predloženi projekat;

 

LOT 6. Projekti zaštite prirode:

1. Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta;

2. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta,

3. Izjava o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4. Preporuka FMOiT-a za predloženi projekat;

5. Ukoliko su u pitanju radovi/nabavke robe dostaviti odgovarajući predračun radova odnosno specifikaciju roba.

 

LOT 7. Projekti zaštite i remedijacije tla:

1 Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta za oblast istraživanja;

2 Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta;

3 Izjava o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4 Za konkretne projekte remedijacije i sanacije kontaminiranog ili degradiranog zemljišta potrebno je dostaviti izvod iz elaborata ispitivanja tla sa konkretnim pokazateljima o vrsti zagađenja i mjerama sanacije;

5 Preporuka FMOiT-a za predloženi projekat;

6 Ukoliko su u pitanju radovi/nabavke robe dostaviti izvod iz projekta/elaborata sa odgovarajućim predmjerom i predračunom radova odnosno specifikacijom roba iz projektne dokumentacije.

 

LOT 8. Projekti zaštite okoliša kao podrška razvoju lokalnih zajednica:

1. Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta za izradu projektne dokumentacije;

2. Ukoliko su u pitanju radovi, ovjerena izjava da je pripremljen projekat (nije potrebno dostavljati štampanu formu projekta nego samo kopiju ovjerene naslovne strane sa pečatom o obavljenoj reviziji). Projekti moraju biti urađeni i revidovani od strane Pravnih lica kojima su izdata odgovarajuća ovlaštenja za složene ili manje složene vodne objekte ili aktivnosti od strane FMPVŠ;

3. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta sa izjavom/dokazima o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4. Ukoliko su u pitanju radovi/robe, dostaviti:

a) Urbanističku saglasnost,

b) Odobrenje za izvođenje radova ili dokaz da je isto u postupku izdavanja ili izjavu da isto nije potrebno za predmetne aktivnosti prema važećoj zakonskoj regulativi;

c) Ovjeren izvod iz projekta: predmjer i predračun radova, odnosno specifikaciju opreme iz projektne dokumentacije.

 

LOT 9. Projekti zaštite zraka:

1. Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta za istraživanja kao i za izradu studijske i projektne dokumentacije;

2. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta;

3. Izjava/dokazi o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4. Preporuka nadležnog ministarstva (FMOiT ili kantonalno ministarstvo nadležno za okoliš) za predloženi projekat — za sve projektne prijedloge (osim za privredna društva koja apliciraju s projektom za vlastiti pogon/tehnološki proces);

5. Ukoliko su u pitanju radovi/robe dostaviti:

a) Dokaz da su osigurane sve saglasnosti i dozvole koje su potrebne za konkretan projekt;

b) Ovjeren predmjer i predračun radova;

c) specifikacija opreme iz projektne dokumentacije.

 

LOT 10. Projekti upravljanja otpadom:

Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta ukoliko se radi o studiji, planskoj ili projektnoj dokumentaciji;

Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta;

Izjava/dokazi o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

Preporuka FMOiT-a za predloženi projekt;

Ovjerena izjava općine da aplikant ima odobrene lokacije za izgradnju reciklažnog dvorišta i/ili instaliranje zelenih otoka, ukoliko se radi o izvođenju radova i/ili nabavci opreme;

Ovjeren predmjer radova, odnosno specifikacija opreme, ukoliko se radi o izvođenju radova i/ili nabavci opreme.

 

LOT 11. Unaprijeđenje korištenja energije:

Ukoliko se projekat odnosi na izradu energijskog audita/studije izvodljivosti, projektno-

tehničke dokumentacije ili izradu energijskog certifikata, potrebno je dostaviti:

1. Projektni zadatak ovjeren od strane aplikanta za izradu energijskog audita/studije izvodljivosti, projektno-tehničke dokumentacije ili izradu energijskog certifikata;

2. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta sa izjavom/dokazima o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

3. Rješenje o ispunjenosti uslova za obavljanje poslova upravitelja izdatih od strane nadležnih organa i/ili certifikat za vršenje poslova upravitelja — ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada;

4. Izjava potpisana od strane upravitelja i predstavnika suvlasnika zgrade o osiguranju sredstava za provedbu predmeta aplikacije iz sredstava za održavanje zajedničkih dijelova zgrade i upravljnje zgradom - ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada;

5. Popis suvlasnika u zgradi sa izraženim bruto/neto površinama za sve stambene jedinice u zgradi - ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada;

6. Potpisana i ovjerena izjava upravitelja zgrade da u skladu sa zaključenim ugovorom o upravljanju zgradom te na osnovu odluke suvlasnika zgrade ima nalog u ime i za račun suvlasnika poduzimati poslove upravljanja na koji se odnosi predmet ovog Javnog konkursa - ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada.

Ukoliko se projekat odnosi na provođenje infrastrukturnih mjera povećanja energijske efikasnosti potrebno je dostaviti:

1. Ukoliko se radi o provođenju mjera na stambenim i nestambenim objektima potrebno je dostaviti detaljni energijski audit sa tehno-ekonomskom analizom uključujući tehničku specifikaciju, odnosno predmjer i predračun radova/ specifikaciju opreme, urađenim od strane pravnog lica ovlaštenog kod Federalnog ministarstva prostornog uređenja;

2. Ukoliko se radi o provođenju mjera u industrijskim procesima, na sistemima javne rasvjete ili komunalnih usluga potrebno je dostaviti energijski audit/studiju izvodljivosti sa sa tehno-ekonomskom analizom i tehničkom specifikacijom, odnosno predmjerom i predračunom radova/ specifikacijom opreme.

3. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta sa izjavom/dokazima o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4. Rješenje o ispunjenosti uslova za obavljanje poslova upravitelja izdatih od strane nadležnih organa i/ili certifikat za vršenje poslova upravitelja — ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada;

5. Izjava potpisana od strane upravitelja i predstavnika suvlasnika zgrade o osiguranju sredstava za provedbu predmeta aplikacije iz sredstava za održavanje zajedničkih dijelova zgrade i upravljnje zgradom - ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada;

6. Popis suvlasnika u zgradi sa izraženim bruto/neto površinama za sve stambene jedinice u zgradi - ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada;

7. Potpisana i ovjerena izjava upravitelja zgrade da u skladu sa zaključenim ugovorom o upravljanju zgradom te na osnovu odluke suvlasnika zgrade ima nalog u ime i za račun suvlasnika poduzimati poslove upravljanja na koji se odnosi predmet ovog Javnog konkursa - ukoliko za projekat apliciraju upravitelji zgrada.

 

LOT 12. Provođenje mjera za sprječavanje širenja i uništavanje korovske biljne vrste ambrozije:

1. Projektni zadatak i predračun radova odnosno specifikaciju, ovjereno od strane aplikanta;

2. Ažurirana detaljna struktura troškova cjelokupnog projekta,

3. Izjava o osiguranju sredstava za zatvaranje finansijske konstrukcije projekta koji je predmet prijave;

4. Izvod iz plana u kojem su vidljive predmetne aktivnosti.

 

LOT 13. Projekti jačanja javne svijesti o značaju zaštite okoliša:

1. Projektni zadatak za programe i projekte - planirane konkretne akcije ili aktivnosti zaštite okoliša i energijske efikasnosti u okviru određenog geografskog područja;

2. Detaljno idejno rješenje i plan aktivnosti, ako je u pitanju medijska promocija zaštite okoliša i energijske efikasnosti;

3. Plan aktivnosti za organizaciju tradicionalnih i već pokrenutih manifestacija, seminara, konferencija i slično, na teme zaštite okoliša i energijske efikasnosti.

 

V. KRITERIJI ODABIRA

Analizu pristiglih prijava na Javni konkurs, vršit će Komisije koje imenuje direktor Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH.

Komisije razmatraju prijave primljene na bazi Javnog konkursa, cijeneći ispunjenost uslova i kriterija za odobravanje istih, sačinjavaju zapisnik s obrazloženom ocjenom i mišljenjem, te isti dostavljaju direktoru Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH. Komisija za analizu ispunjenosti formalno-pravnih uslova javnog konkursa je dužna otvoriti sve pristigle prijave, te utvrditi da li su podnesene blagovremeno, da li se odnose na predmet javnog konkursa, da li su podnesene od strane korisnika sredstava na kojeg se javni konkurs odnosi, te da li je uz prijavu dostavljena dokumentacija tražena javnim konkursom, o čemu je dužna sačiniti Izvještaj.

Komisija za stručnu ocjenu prijava vrši analizu i stručno bodovanje prijava koje ispunjavaju formalno-pravne uslove, u skladu sa kriterijima propisanim članom 3. Pravilnika o mjerilima za ocjenjivanje zahtjeva za dodjelu sredstava Fonda, odnosno programa, projekata i sličnih aktivnosti. Po završenoj analizi i stručnom bodovanju prijava, Komisija za stručnu ocjenu prijava sastavlja listu projekata koji zadovoljavaju stručne kriterije, prema osvojenom broju bodova, za svaki LOT posebno, kao i listu projekata koji ne zadovoljavaju stručne kriterije.

Prva faza ocjene prijava koju provodi Komisija za stručnu ocjenu prijava podrazumijeva pregled ispunjenosti minimalnih uslova prijave, prema sljedećim osnovnim kriterijima:

1. Usklađenost sa temom/ programskom aktivnošću/temom LOT-a

2. Vlastito učešće u skladu sa traženim konkursom

3. Kompletna dodatna obavezna dokumentacija

Sva tri navedena uvjeta moraju biti zadovoljena kako bi projekt stekao uvjete za naredni korak, a to je stručno bodovanje.

Prijave koje ispunjavaju sve minimalne uslove se dalje stručno boduju prema sljedećim kriterijima:

1. Kvalitet i relevantnost projekta (pripremljenost) — do 20 bodova

2. Kapaciteti aplikanta koja podnosi zahtjev za realizaciju projekta — do 5 bodova

3. Stepen povoljnog uticaja na okoliš i održivost projekta — do 15 bodova

4. Socio-ekološki pokazatelji i stepen ugroženosti okoliša — do 10 bodova

5. Finansijska ocjena projekta — do 20 bodova

Da bi bila stručno prihvatljiva, prijava treba da bude ocijenjena sa minimalno 49 bodova, dok maksimalan broj bodova koji može biti dodijeljen od strane Komisije za stručnu ocjenu prijava iznosi 70.

Direktor Fonda vrši bodovanje prema dodatnim kriterijima u skladu sa članom 4. Pravilnika o mjerilima za ocjenjivanje zahtjeva za dodjelu sredstava Fonda, te izrađuje listu prihvatljivih projekata za sufinansiranje na bazi Javnog konkursa za dodjelu sredstava za realizaciju programa, projekata i sličnih aktivnosti iz područja zaštite okoliša za 2017. godinu.

Uvjet koji trebaju zadovoljiti aplikacije da bi bile bodovane po dodatnim kriterijima Direktora su:

a) Aplikacija je zadovoljila formalno-pravne uvjete učešća;

b) Aplikacija je zadovoljila minimalne stručne uvjete konkursa;

c) Projekat je stručno pozitivno ocijenjen, tj. ima minimalno 49 bodova.

Kriteriji na osnovu kojih direktor, nakon obavljenih konsultacija sa pomoćnicima, vrši dalje bodovanje prijava koje zadovoljavaju stručne kriterije, su sljedeći:

1. Razvojni kriterij - do 15 bodova

2. Disperzna raspodjela sredstava po kantonima — do 10 bodova

3. Dosadašnje iskustvo Fonda sa aplikantom - do 5 bodova

Maksimalan broj bodova koji direktor može dodijeliti projektu je 30. Ukupni broj bodova projekta predstavlja zbir bodova dodijeljenih od strane komisije za stručnu ocjenu prijava i bodova dodijeljenih od strane direktora.

Da bi projekt bio prihvatljiv za finansiranje treba imati minimalno 70 bodova.

Na osnovu ukupno ostvarenog broja bodova, direktor podnosi Upravnom odboru prijedlog o odabiru korisnika sredstava Fonda, sa iznosima prihvatljivim za finansiranje. Na prijedlog direktora, Upravni odbor Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH donosi odluku o dodjeli sredstava korisnicima.

Korisnik se obavezuje poštovati rokove definirane članom 10. Pravilnika o postupku objavljivanja konkursa i o odlučivanju o odabiru korisnika sredstava Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH, jer se u protivnom sa istim neće zaključiti ugovor. Opravdanim troškovima smatraju se troškovi nastali na projektu nakon dana objavljivanja ovog Javnog konkursa.

PDV je opravdan trošak ako se ne odbija kao pretporez.

 

VI. MJESTO I ROK ZA DOSTAVLJANJE PRIJAVA

Obrasci za prijavu po ovom Javnom konkursu mogu se preuzeti na službenoj web stranici Fonda za zaštitu okoliša FBiH: www.fzofbih.org.ba.

Umjesto adrese, na kovertu zalijepiti popunjenu naljepnicu koja se nalazi na prethodno navedenoj web stranici.

Prijava za učestvovanje dostavlja se lično ili putem preporučene pošte na adresu: Fond za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine ul. Hamdije Čemerlića 39a 71 000 Sarajevo.

Prijava se dostavlja u zatvorenim neprovidnim kovertama sa naznakom: „NE OTVARAJ - PRIJAVA NA JAVNI KONKURS - LOT BR.             ".

Rok za podnošenje prijava je najkasnije do 10.05.2019. godine.

Dokumenti koji se dostavljaju kao prijava na Javni konkurs, ne vraćaju se aplikantu.

 

VII. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU

Rok za donošenje Odluke Upravnog odbora o odabiru korisnika je 60 dana od dana zatvaranja Javnog konkursa.

Odluka se objavljuje na web stranici Fonda www.fzofbih.org.ba.

Fond će sve sudionike javnog konkura obavijestiti o donošenju odluke Upravnog odbora o odabiru korisnika sredstava po objavljenom javnom konkursu u roku od 7 dana.

 

VIII. OPĆE ODREDBE

Fond za zaštitu okoliša Federacije BiH ne snosi nikakve troškove nastale pripremom, sačinjavanjem i dostavljanjem aplikacije, te podnosioc aplikacije nema prava na naknadu bilo kakvih troškova po osnovu učešća na ovom Javnom konkursu.

Za dodatne informacije može se obratiti do 5 dana prije %atvaranja konkursa, i to radnim danom od 12:00 - 14:00 hputem kontakt telejona: +387 (0)33 72 36 80.

 

Direktor

Dr.sci.oec Fuad Čibukčić

 

KONKURS

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENTE:




PODIJELI: