Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Sazivanje Skupštine
Na osnovu člana 244. Zakona o privrednim društvima ("SI. novine FBiH", broj: 23/99, 45/00, 2/02, 6/02, 29/03,68/05,91/07, 84/08, 78/09 i 63/10), te članova 93. i 122. Statuta "AMOS" d.d. Tuzla, Nadzorni odbor daje slijedeće
OBAVJEŠTENJE
o sazivanju SkupStine „AMOS" d.d. Tuzla
Saziva se skupština "AMOS" d.d. Tuzla, koja će se održati u prostorijama Društva u Tuzli, Kojšino br. 27, 26. 7. 2013. godine sa početkom u 12 sati.
Za Skupštinu se utvrđuje sljedeći dnevni red
1. Izbor predsjednika Skupštine i dva dioničara-ovjerivača zapisnika;
2. Usvajanje godišnjeg izvještaja Društva za 2012. godinu, koji uključuje finansijski izvještaj, izvještaj vanjskog revizora, Nazdomog odbora i Odbora za reviziju;
3. Razmatranje i usvajanje akcionog plana restrukturiranja i sanacije "AMOS" d.d. Tuzla;
4. Donošenje odluke o načinu izbora vanjskog revizora za 2013. godinu.
Pravo učešća i odlučivanja na Skupštini imaju dioničari koji su se prijavili Odboru za glasanje i koji su se nalazili na listi dioničara kod Registra za vrijednosne papire FBiH 30 dana prije datuma određenog za održavanje Skupštine ili posljednjeg radnog dana koji prethodi tom roku ako on pada u neradni dan. Skupštini mogu prisustvovati dioničari ili punomoćnici dioničara koji su se prijavili Odboru za glasanje najkasnije tri dana prije dana određenog za održavanje Skupštine.
Prijava se može podnijeti neposredno u prostorijama Društva u Tuzli, Kojšino 27, najkasnije tri dana prije dana određenog za održavanje Skupštine.
Dioničar ili grupa dioničara sa najmanje 5% ukupnog broja dionica s pravom glasa ima pravo pisano predložiti izmjenu i dopunu dnevnog reda.
Uvid u materijale počev od dana objavljivanja Skupštine dioničar može izvršiti u prostorijama Društva radnim danom od 8 do 15 sati.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
Jedinstvena Organizacija Mladih Jelah - Tešanj - Maršala Tita bb 74264 Tešanj
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Košarkaški klub PLAY OFF Sarajevo - Dženetića Čikma 10 71000 Sarajevo
-
JU OŠ KLADANJ KLADANJ - Kladanjskih brigada br. 28 75280 Kladanj
-
Ekran d.o.o. Zenica - Trg Alije Izetbegovića 86 72000 Zenica