Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.08.2019. 13:23

(aukcija) Izvođenje radova tekućeg održavanja objekata Lutrije BiH - elektroinstalaterski radovi

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 23.08.2019.


OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

523-7-3-107-3-75/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv LUTRIJA BOSNE I HERCEGOVINE D.O.O.
IDB/JIB 4200496180007
Kontakt osoba Semir Hadžalić
Adresa Mehmeda Spahe 11
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 568-605
Faks (033) 223-001
Elektronska pošta nihad.foco@lutrijabih.ba
Internet adresa www.lutrijabih.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Tekuće održavanje objekata Lutrije BiH - elektroinstalaterski radovi

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Tekuće održavanje objekata Lutrije BiH - elektroinstalaterski radovi

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

25600,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Objekti Lutrije BiH na prostoru FBiH

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Jedna godina

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj
su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju
profesionalnu djelatnost

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

a)Izvještaj o svim otvorenim računima pravnog lica, koji izdaje Centralna banka BiH. Navedeni izvještaj ne smije biti stariji
od datuma objave obavještenja za predmetnu nabavku.
b)Za svaki od glavnih računa koji bude naveden u Izvještaju ponuđač je dužan dostaviti potvrdu od poslovne banke gdje je
glavni račun otvoren, kojim će dokazati da glavni račun u zadnjih 6 (šest) mjeseci, prije podnošenja ponude nije blokiran.
Navedene potvrde ne mogu biti starije od datuma objave obavještenja za predmetnu nabavku.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a)Minimalno angažovane 4 (četiri) osobe na izvođenju konkretnih radova koji su predmet nabavke.
Ugovori o angažovanom osoblju (ugovori o radu, ugovori o djelu i sl.) i potvrda nadležne porezne uprave o angažovanom
osoblju sa datumom potvrde ne starijim od datuma objave obavještenja za predmetnu nabavku i izjava ponuđača o
obrazovnim i profesionalnim kvalifikacijama izvođača radova.
b)Izjava ponuđača da će izvoditi radove u objektima ugovornog organa na području FBiH.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

9.9.2019.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 9.9.2019. 12:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 9.9.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Mehmeda Spahe br. 11, Sarajevo

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude dostaviti u zapečaćenoj koverti poštom ili lično u Odjeljenje nabavke Lutrije BiH, Mehmeda Spahe br. 11/II,
Sarajevo, najkasnije do 09.09.2019. godine u 12:00 sati sa naznakom "Ponuda po javnoj nabavci - konkurentski zahtjev br.
118/19 - NE OTVARAJ"

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: