Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Izvođenje radova na sanaciji fasade i uređenju okoliša zgrade stradalnika Domovinskog rata M-17 u Tomislavgradu

Izvor: Službeni glasnik BiH, Broj 56, 21.07.2014

UPRAVA ZA PITANJA BRANITELJA I INVALIDA
DOMOVINSKOG RATA TOMISLAVGRAD
OBAVIJEST
O NABAVI BROJ 1203-1-3-1-5/14
Odjeljak I: UGOVORNO TIJELO
I.1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv: UPRAVA ZA PITANJA BRANITELJA I INVALIDA
DOMOVINSKOG RATA TOMISLAVGRAD
Kontakt osoba: ROBERT BEKAVAC, Milka Radoš, pomoćnica
direktora
Adresa: ZVONIMIR BB
Poštanski broj: 80240
Općina/Grad: Tomislavgrad
IDB/JIB: 4281065300005
Telefon: 034354013
Faks: 034354013
Elektronska po{ta: uprava.branitelja.tg@tel.net.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa za preuzimanje/dostavu zahtjeva za
tendersku dokumentaciju
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A - Adresa za preuzimanje/dostavu zahtjeva za
tendersku dokumentaciju
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A - Adresa za preuzimanje/dostavu zahtjeva za
tendersku dokumentaciju
I.5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Tijelo uprave
I.5.b. Razina: Županija 10
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabava
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Radovi, Opća gradnja zgrada i građevinski radovi
II.2. Podjela na lotove
Da
II.2.a Broj lotova 2
II.2.b Ponude se mogu dostaviti za: Sve lotove
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Radovi na sanaciji fasade i uređenja okoliša zgrade stradalnika
Domovinskog rata M-17 u Tomislavgradu
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sanacija fasade uključuje: pripremne radove i fasaderske radove
(detaljnije u tenderskoj dokumentaciji).
Uređenje okoliša uključuje: zemljane radove, radove na izradi AB
zida, stubišta, šahtova, izolacijski radovi, postavljanje ivičnjaka
(flaster kocki), kamenorezačke radove, postavljanje asfalta, vrtne
galanterije i uređenje zelenih površina (detaljnije u tenderskoj
dokumentaciji).
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
Definirano tenderskom dokumentacijom i bit će definirani
ugovorom.
III.4. Ograničenja za sudjelovanje
Obavezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 23. Zakona o javnim
nabavama BiH, a dokazi definirani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definirano tenderskom dokumentacijom.
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definirano tenderskom dokumentacijom.
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se osigurati/dostaviti zahtjev do 18.8.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: Jedan LOT 15,00 KM, dva
LOT-a 30,00 KM
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum:20.8.2014 Vrijeme:13:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 20.8.2014. Vrijeme: 14:00
Mjesto: Uprava za pitanja branitelja i stradalnika Domovinskog rata
HVO-a Hercegbosanske županije, Kralja Zvonimira b.b.,
Tomislavgrad
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti osobno u zgradi Uprave
za pitanja branitelja i stradalnika Domovinskog rata HVO-a
Hercegbosanske županije, Ulica Kralja Zvonimira b.b., 80240
Tomislavgrad, i to svakim radnim danom od 9,00 do 15,00 sati, sve
to do 18.08.2014. godine uz dokaz o uplati za otkup tenderske
dokumentacije i pismenim zahtjevom za učešćem. Uplata se vrši na
račun Proračuna Hercegbosanske županije broj
1610200033560061, svrha "otkup tenderske dokumentacije za
LOT1 i/ili LOT 2", proračunska organizacija 2001001, vrsta
prihoda 722631, šifra općine 028. Novčana naknada za otkup
tenderske dokumentacije je nepovratna. Tenderska dokumentacija
se može dostaviti i putem pošte ponuđačima koji dokaz o uplati i
pismenim zahtjevom za učešćem upute na faks ili mail, na adresu
naznačenu u Aneksu A. U slučaju slanja tenderske dokumentacije
poštom preporučeno, i/ili brzom poštom, Ugovorno tijelo ne snosi
odgovornost za pravovremeno uručenje iste. Ponuđači imaju pravo
uvida u tendersku dokumentaciju, kao i obilazak lokacije izvođenja
radova, svakim radnim danom od 9,00 do 15,00 sati, sve to
temeljem pismenog zahtjeva, od 22.07.2014. godine i najkasnije do
18.08.2014. godine. Samo oni ponuđači koji otkupe tendersku
dokumentaciju mogu dostaviti svoje ponude. Ponude se dostavljaju
u tri primjerka - izvornik i dvije preslike. Ponuda mora biti
kompletna, sa svom traženom dokumentacijom, uredno složena i
čvrsto uvezana, numerirana rednim brojevima i parafirana. Ponuda
se dostavlja osobno, ili putem pošte preporučeno, s naznakom
"ponuda za radove na sanaciji fasade i uređenja okoliša zgrade
stradalnika Domovinskog rata M-17 u Tomislavgradu - LOT 1 i/ili
LOT 2; ne otvaraj". Ponude dostavljene izvan roka naznačenog
točkom IV.4 neće se uzimati u razmatranje. Sve dodatne
informacije mogu se dobiti kod kontakt osobe radnim danom od
9,00 do 15,00 sati, ili druge osobe zadužene od strane Ugovornog
tijela, sve to u pravilu na pismeni upit, a najkasnije do 18.08.2014.
godine do 13,00 sati.
ANEKS A
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kontakt osoba: Milka Radoš. pomoćnica direktora, Robert
Bekavac
Adresa: Kralja Zvonimira BB
Poštanski broj: 80240
Općina/Grad: Tomislavgrad
Telefon: 034354013
Faks: 034354013
Elektronska po{ta: uprava.branitelja.tg@tel.net.ba
Internet adresa:www.vladahbz.com
ANEKS B
Lot broj 1
I. Opis
I.1. Naziv predmeta ugovora
Radovi na sanaciji fasade zgrade stradalnika Domovinskog rata
M-17 u Tomislavgradu
I.2. Kratak opis predmeta ugovora
Sanacija fasade uključuje: pripremne radove i fasaderske radove
(detaljnije u tenderskoj dokumentaciji).
II. Ukupna količina ili obim ugovora
definirano tenderskom dokumentacijom
II.1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
115.000,00 KM
II.2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
sukladno tenderskoj dokumentaciji i ugovoru, do 60 kalendarskih
dana
IV. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Tomislavgrad, Ulica Bana Jelačića b.b., Hercegbosanska županija
ANEKS B
Lot broj 2
I. Opis
I.1. Naziv predmeta ugovora
adovi na uređenju okoliša zgrade stradalnika Domovinskog rata
M-17 u Tomislavgradu
I.2. Kratak opis predmeta ugovora
Uređenje okoliša uključuje: zemljane radove, radove na izradi AB
zida, stubišta, šahtova, izolacijski radovi, postavljanje ivičnjaka,
opločnjaka (flaster kocki), kamenorezački radovi, postavljanje
asfalta, vrtne galanterije i uređenje zelenih površina (detaljnije u
tenderskoj dokumentaciji).
II. Ukupna količina ili obim ugovora
definirano tenderskom dokumentacijom
II.1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
90.000,00 KM
II.2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
sukladno tenderskoj dokumentaciji i ugovoru, do 45 kalendarskih
dana
IV. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Tomislavgrad, Ulica Bana Jelačića b.b., Hercegbosanska županija
(A-11592-14)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: