Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izvođenje radova na rekonstrukciji i modernizaciji gradskih ulica, asfaltiranju, sanaciji, zimskom održavanju asfaltnih i makadamskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva, izgradnji javne rasvjete, nadzor nad izvođenjem radova
JU "OPĆINSKI FOND ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI I INFRASTRUKTURU" SANSKI MOST
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI
RADOVI
USLUGE
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: JU "Općinski fond za komunalne djelatnosti i infrastrukturu"
Kontakt osoba: Fazir Vukalić
Adresa: M. Ć. Ćatić bb
Poštanski broj: 79260
Grad: Sanski Most
Identifikacioni broj: 4263448910003
Telefon: 037/683-020
Fax: 037/683-020
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.1.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javni subjekt
I.5.b na lokalnom nivou
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Radovi
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Da, lotovi 13, 14 i 15
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Program rada JU "Općinski fond za komunalne djelatnosti i infrastrukturu", po saglasnosti Općinskog vijeća broj: 07-02-356/08
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Predmet nabavke su radovi koji obuhvataju: rekonstrukcija i modernizacija gradskih ulica, asfaltiranje i sanacija lokalnih i nekategorisanih puteva, zimsko održavanje asfaltnih i makadamskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva, izgradnja javne rasvjete i pružanje usluga nadzora nad izvođenjem radova, kako slijedi:
LOT 1 Izgradanja, asfaltiranje, odvodnja oborinskih voda i
izgradnja trotoara ulice 10. oktobar
LOT 2 Izgradnja asfaltiranje i odvodnja oborinskih voda
ulice Muhići, preko tranzita
LOT 3 Izgradnja i asfaltiranje lokalnog puta Sanski
Most-Bojančić
LOT 4 Asfaltiranje nekategorisanog puta u MZ Gornji
Kamengrad, naselje Hatiraj, dionica Hatiraj - Jasica
LOT 5 Asfaltiranje nekategorisanog puta u MZ Vrhpolje,
naselje Buljubašići
LOT 6 Asfaltiranje nekategorisanog puta u MZ Skucani
Vakuf, zaselak Ćehići
LOT 7 Asfaltiranje nekategorisanog puta u MZ Čaplje,
zaselak Kazići
LOT 8 Izgradnja javne rasvjete u MZ Donji Kamengrad,
zaselak Krče
LOT 9 Izgradnja javne rasvjete u MZ Čaplje, Žegar
LOT 10 Zimsko održavanje gradskih ulica, lokalnih i
nekategorisanih asfaltnih i makadamskih puteva,
zona I
LOT 11 Zimsko održavanje gradskih ulica, lokalnih i
nekategorisanih asfaltnih i makadamskih puteva,
zona II
LOT 12 Zimsko održavanje gradskih ulica, lokalnih i
nekategorisanih asfaltnih i makadamskih puteva,
zona III
LOT 13 Zimsko održavanje gradskih ulica, lokalnih i
nekategorisanih asfaltnih i makadamskih puteva,
zona IV
LOT 14 Pružanje usluga nadzora za izvođenje radova po
lotovima od 1-10
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Prema projektnoj i tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Područje općine Sanski Most, prema navedenim lotovima
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
- Lotovi od 1 do 9 po ponudi najpovoljnijeg ponuđača. a najviše 60 kalendarskih dnaa
- Lotovi: 10, 11, 12 i 13 do usvajanja Programa rada za 2009. godinu,
- LOT 14 do završetka poslova iz ugovora
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Dostaviti dokaze tražene u tenderskoj dokumentaciji
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Dostaviti dokaze tražene u tenderskoj dokumentaciji
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Dostaviti dokaze tražene u tenderskoj dokumentaciji
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Dostaviti dokaze tražene u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija (lot)
Za tehnički dio ponude:
Za lotove od 1-9
1. ponuđena cijena 70%
2. uvjeti i način plaćanja 20%
3. rok izvođenja radova 10%
Za LOT 10, 11, 12, 13 i 14
4. ponuđena cijena 80%
5. uvjeti i način plaćanja 20%
Za ostvareni zbir bodova manji od 80 (osamdeset), ponuđač će biti eliminisan iz daljnjeg toka javnog nadmetanja.
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Ne
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti kod ugovornog organa svakim radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, od dana objave do roka za podnošenje zahtjeva za učešće u postupku.
Zahtjev za dostavljanje tenderske dokumentacije podnosi se lično, ili putem faxa 037/683-020, uz dokaz o uplati iznosa od 100,00 KM za svaki lot, na žiroračun broj 1990440003006807
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
7. 7. 2008. godine do 15,00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
9. 7. 2008. godine,
LOT 1, 2, 3, 4 i 5 od 9,00 sati,
LOT 6, 7, 8 i 9 od 12,00 sati, LOT 10, 11, 12, 13 i 14 od 14,00 sati, u sjedištu ugovornog organa
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude dostaviti odvojeno po lotovima u zapečaćenoj koverti poštom, ili na protokol ugovornog organa u skladu sa tenderskom dokumentacijom i do roka naznačenog u tački IV.6.
Na koverti uz punu adresu ponuđača obavezno naznačiti: "Ponuda za javnu nabavku radova, usluga i roba, iz obavještenja broj 01/1-23-5-182/08 (navesti odgovarajući lot) "Ponuda sa cijenama", ne otvarati".
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači, ili njihovi pismeno ovlašteni predstavnici.
O rezultatima javnog nadmetanja, svi ponuđači će biti pismeno obaviješteni.
Ugovorni organ zadržava pravo da prihvati (u potpunosti, ili djelimično) ponude, odbije sve ponude prije njihova prihvaćanja ili poništi nadmetanje u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora, bez ikakve odgovornosti prema ponuđačima i pri tome ne snosi nikakve troškove u vezi sa sudjelovanjem ponuđača u postupku nadmetanja, shodno članu 12. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", broj 49/04).
(1-13-9484-08)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
MRKONJIĆPUTEVI d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
RUDNICI GIPSA Z.D.D. - 770. Slavne brdske brigade bb. 70220 Donji Vakuf
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
NISKOGRADNJA-MARJANOVIĆ d.o.o. Prijedor - Ulica Zanatska bb 79000 Prijedor
-
NEVESINJEPUTEVI doo Nevesinje - Svetosavska bb 88280 Nevesinje
-
RAD PUTEVI Bihać d.o.o. - Ulica M.Š. Kurtćehajića bb. 77101 Bihać
-
06.08.2014