Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.12.2020. 07:41

(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općinama: Bosanska Krupa (1 zgrada – 12 stanova), Orašje (1 zgrada – ukupno 25 stanova), Zavidovići (1 zgrada – 16 stanova), Ključ (1 zgrada – 9 stanova), Vogošća (1 zgrada – 27 stanova), Kladanj II (1 zgrada – 10 stanova ) - Razvojna banka Vijeća Evrope

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 22.12.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

668-1-3-117-3-142/20



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA
IDB/JIB 4200750400004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Kontakt osobe: Aldijana Ahmedhodžić Adresa: Sarajevo, ul.Hamdije Čemerlića
br.2 Telefon: 033/613-183 Faks: 033/613-395 e-mail:
aldijana.ahmedhodzic@fmroi.gov.ba
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

6

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općinama: Lot 1 – Bosanska Krupa (1 zgrada – 12
stanova) Lot 2 – Orašje (1 zgrada – ukupno 25 stanova) Lot 3 – Zavidovići (1 zgrada – 16 stanova) Lot 4 – Ključ (1 zgrada – 9
stanova) Lot 5 – Vogošća (1 zgrada – 27 stanova) Lot 6 – Kladanj II (1 zgrada – 10 stanova ) - Razvojna banka Vijeća Evrope

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općinama: Lot 1 –Bosanska Krupa (1 zgrada – 12
stanova), Lot 2 – Orašje (1 zgrada – ukupno 25 stanova), Lot 3 – Zavidovići (1 zgrada – 16 stanova), Lot 4 – Ključ (1 zgrada – 9
stanova), Lot 5 – Vogošća (1 zgrada – 27 stanova), Lot 6 – Kladanj II (1 zgrada – 10 stanova )

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

18.1.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica, Sarajevo, ul.Hamdije
Čemerlića br.2.
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30


ANEKS A


I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kontakt osoba Aldijana Ahmedhodžić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Aldijana Ahmedhodžić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba



ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Lot 1: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Bosanska Krupa (12
stanova);

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 1: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Bosanska Krupa (12
stanova);

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45211340-4 Građevinski radovi na višestambenim zgradama


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

891859,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

360 kalendarskih dana

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto izvođenja radova je Općina Bosanska Krupa

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Lot 2: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Grad Orašje (ukupno 25
stanova)

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 2: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Grad Orašje (ukupno 25
stanova)

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45211340-4 Građevinski radovi na višestambenim zgradama


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1642897,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

450 kalendarskih dana

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto izvođenja radova je Općina Orašje, Novo Naselje bb

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30



ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Lot 3: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Zavidovići (16
stanova)

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 3: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Zavidovići (16
stanova)

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45211340-4 Građevinski radovi na višestambenim zgradama


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1329964,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

390 kalendarskih dana

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto izvođenja radova je Općina Zavidovići, ul. Oslobodilaca Vozuće

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30



ANEKS B


Broj lota

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Lot 4: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Ključ (9 stanova)

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 4: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Ključ (9 stanova)

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45211340-4 Građevinski radovi na višestambenim zgradama


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

774509,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

360 kalendarskih dana

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto izvođenja radova je Općina Kjuč, ul. Alije Isakovića naselje Reizovići

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30



ANEKS B


Broj lota

5


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Lot 5: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Vogošća ( 27
stanova)

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 5: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Vogošća ( 27
stanova)

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45211340-4 Građevinski radovi na višestambenim zgradama


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1874663,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

450 kalendarskih dana

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto izvođenja radova je Općina Vogošća, Rosulje, ul. 24. juna

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30



ANEKS B


Broj lota

6


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Lot 6: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Kladanj (10
stanova)

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 6: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Kladanj (10
stanova)

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45211340-4 Građevinski radovi na višestambenim zgradama


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

674761,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

360 kalendarskih dana

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto izvođenja radova je Općina Kladanj II, Stupari Centar

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30

 

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: