Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.12.2020. 07:41
(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općinama: Bosanska Krupa (1 zgrada – 12 stanova), Orašje (1 zgrada – ukupno 25 stanova), Zavidovići (1 zgrada – 16 stanova), Ključ (1 zgrada – 9 stanova), Vogošća (1 zgrada – 27 stanova), Kladanj II (1 zgrada – 10 stanova ) - Razvojna banka Vijeća Evrope
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
668-1-3-117-3-142/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA
IDB/JIB 4200750400004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Kontakt osobe: Aldijana Ahmedhodžić Adresa: Sarajevo, ul.Hamdije Čemerlića
br.2 Telefon: 033/613-183 Faks: 033/613-395 e-mail:
aldijana.ahmedhodzic@fmroi.gov.ba
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
6
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općinama: Lot 1 – Bosanska Krupa (1 zgrada – 12
stanova) Lot 2 – Orašje (1 zgrada – ukupno 25 stanova) Lot 3 – Zavidovići (1 zgrada – 16 stanova) Lot 4 – Ključ (1 zgrada – 9
stanova) Lot 5 – Vogošća (1 zgrada – 27 stanova) Lot 6 – Kladanj II (1 zgrada – 10 stanova ) - Razvojna banka Vijeća Evrope
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općinama: Lot 1 –Bosanska Krupa (1 zgrada – 12
stanova), Lot 2 – Orašje (1 zgrada – ukupno 25 stanova), Lot 3 – Zavidovići (1 zgrada – 16 stanova), Lot 4 – Ključ (1 zgrada – 9
stanova), Lot 5 – Vogošća (1 zgrada – 27 stanova), Lot 6 – Kladanj II (1 zgrada – 10 stanova )
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica, Sarajevo, ul.Hamdije
Čemerlića br.2.
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Aldijana Ahmedhodžić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Aldijana Ahmedhodžić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 1: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Bosanska Krupa (12
stanova);
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 1: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Bosanska Krupa (12
stanova);
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45211340-4 | Građevinski radovi na višestambenim zgradama |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
891859,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
360 kalendarskih dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvođenja radova je Općina Bosanska Krupa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 2: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Grad Orašje (ukupno 25
stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 2: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Grad Orašje (ukupno 25
stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45211340-4 | Građevinski radovi na višestambenim zgradama |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1642897,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
450 kalendarskih dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvođenja radova je Općina Orašje, Novo Naselje bb
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 3: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Zavidovići (16
stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 3: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Zavidovići (16
stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45211340-4 | Građevinski radovi na višestambenim zgradama |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1329964,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
390 kalendarskih dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvođenja radova je Općina Zavidovići, ul. Oslobodilaca Vozuće
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 4: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Ključ (9 stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 4: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Ključ (9 stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45211340-4 | Građevinski radovi na višestambenim zgradama |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
774509,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
360 kalendarskih dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvođenja radova je Općina Kjuč, ul. Alije Isakovića naselje Reizovići
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 5: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Vogošća ( 27
stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 5: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Vogošća ( 27
stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45211340-4 | Građevinski radovi na višestambenim zgradama |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1874663,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
450 kalendarskih dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvođenja radova je Općina Vogošća, Rosulje, ul. 24. juna
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 6: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Kladanj (10
stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 6: Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Kladanj (10
stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45211340-4 | Građevinski radovi na višestambenim zgradama |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
674761,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
360 kalendarskih dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvođenja radova je Općina Kladanj II, Stupari Centar
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.01.2021. 10:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt
-
15.07.2021
-
10.06.2021
-
10.06.2021
-
10.06.2021
-
10.06.2021
-
30.04.2021
-
06.04.2021
-
06.04.2021
-
06.04.2021
-
06.04.2021
-
06.04.2021
-
06.04.2021
-
07.10.2021