Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.01.2021. 15:36
(izmjena aukcije) Izvođenje radova u okviru Modela poboljšanja energetske efikasnosti u zgradarstvu na području Kantona Sarajevo u funkciji povećanja broja korisnika (omasovljenje) u općinama.: Novo Sarajevo, Ilidža, Vogošća i Hadžići za individualne objekte u 2020. godini
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
882-1-3-246-8-1/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 882-1-3-246-3-6/20
Datum objave obavještenja 30.12.2020.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KANTONALNI STAMBENI FOND SARAJEVO
IDB/JIB 4200296330004
Kontakt osoba Erna Alihodžić
Adresa Hiseta 13A
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-730
Faks (033) 562-731
Elektronska pošta ksfs@bih.net.ba
Internet adresa www.ksfs.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. briše se.
Odjeljak IV 7. briše se.
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Hiseta 13A, Sarajevo
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX,X).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX,X).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII,VIII,IX,X).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 4 (VII,VIII,IX,X).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 1 -Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Novo Sarajevo
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Radovi na individualnim stambenim objektima na području Općine Novo Sarajevo koji se nalaze na sljedećim adresama:
Posavska 61-Š, Ruđera Boškovića 133, Milinkladska 199, Vrbaska 35, Varaždinska 12, Milinkladska 40 (novi broj 151),
Muhameda ef. Pandže 219, Zahira Panjete 200, Reisa Fehima Spahe čikma 60, Blagajska 32, Milinkladska 40, Humska 401,
Muhameda ef. Pandže 163, Ruđera Boškoviča 356, Radnička 19
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
733658,68
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:15
X Dodatne informacije
Ponuđači su obavezni u svim Aneksima i Dokumentima u sklopu ponude navesti broj obavještenja o nabavci i broj ispravke
obavještenja o nabavci, gdje se to traži.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 2 -Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Ilidža
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Radovi na individualnim stambenim objektima na području Općine Ilidža koji se nalaze na sljedećim adresama:Huseina Đoze
196, Lasičke megare 17, Stanjevac 62, Hendekuša 152, Azići 39, 14. maj 92 br. 9, Željeznička 46, Crnih labudova 43,
Nadosjek 21, Lasičke megare 21, Zabosnice 8, Azići 18, Saliha Žige 18, Prve bošnjačke brigade 7, Lasičke megare 12
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
235434,19
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:15
X Dodatne informacije
Ponuđači su obavezni u svim Aneksima i Dokumentima u sklopu ponude navesti broj obavještenja o nabavci i broj ispravke
obavještenja o nabavci, gdje se to traži.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 3 -Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Vogošća
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Radovi na individualnim stambenim objektima na području Općine Vogošća koji se nalaze na sljedećim adresama: Tome
Mendeša 49, Svrake IV/39, Muhidina Čomage 23, Krč 15 Gora (novi broj 22), Rosulje VIII 29, Kenana Brkanića 53, Nova cesta
12a, Blagovac III do broja 2, Nova cesta 12b, Uglješići 44, Blagovac I 58a
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
193463,01
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:15
X Dodatne informacije
Ponuđači su obavezni u svim Aneksima i Dokumentima u sklopu ponude navesti broj obavještenja o nabavci i broj ispravke
obavještenja o nabavci, gdje se to traži.
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 4 -Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Hadžići
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Radovi na individualnim stambenim objektima na području Općine Hažići koji se nalaze na sljedećim adresama: Binježevo
117 (novi broj 99), Kasatići 78, XII Hercegovačke brigade 15, Lokve 13 (novi broj 105), Lokve 32 (novi broj 54), XII
Hercegovačke brigade bb (nova adresa Ban brdo 32), Lokve 23 (novi broj 57), Novo naselje 36, XII Hercegovačke brigade 33
(novi broj 57), Novo naselje 10, Dupovci II 6, Dobrijevac 1 (Binježevo 44), Stari grivići 4, Osenik 8, Kasatići 43
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
258017,09
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:15
X Dodatne informacije
Ponuđači su obavezni u svim Aneksima i Dokumentima u sklopu ponude navesti broj obavještenja o nabavci i broj ispravke
obavještenja o nabavci, gdje se to traži.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt
-
10.01.2022
Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Hadžići
-
10.01.2022
Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Vogošća
-
10.01.2022
Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Ilidža
-
10.01.2022
-
30.12.2020