Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.02.2021. 09:03

(HR) Izvođenje radova na rekonstrukciji i modernizaciji javne rasvjete

Izvor: Official Journal of the European Union, 03.02.2021.

Hrvatska-Hvar: Cestovna rasvjeta

2021/S 023-054908

Obavijest o nadmetanju

Roba

Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj

I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Grad Hvar
Nacionalni registracijski broj: 01250166084
Poštanska adresa: Milana Kukurina 2
Mjesto: Hvar
NUTS kod: HR035 Splitsko-dalmatinska županija
Poštanski broj: 21450
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Marko Jeličić, mag. iur.
E-pošta: marko.jelicic@hvar.hr
Telefon: +385 21681724
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: http://www.hvar.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0004121
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Regionalno ili lokalno tijelo
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:

 

Rekonstrukcija i modernizacija javne rasvjete

 

Referentni broj: VV/01/2021
II.1.2)Glavna CPV oznaka
34993000 Cestovna rasvjeta
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:

 

Predmet ove nabave je rekonstrukcija i modernizacija javne rasvjete na području grada Hvara, i to temeljem kvalitativne svjetlotehničke i energetske izmjene postojećeg stanja sustava rasvjete s visoko efikasnim LED svjetiljkama sukladno postavljenim ciljevima i s prijedlogom mjera za usklađivanje s normiranim svjetlotehničkim vrijednostima.

Naručitelj se odlučio na implemetnaciju sustava rasvjete s pametnim upravljanjem, kako bi, pored ušteda zbog energetske učinkovitosti svjetiljki, ostvario dodatnu uštedu upravljanjem svjetiljkama.

 

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 164 440.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
34993000 Cestovna rasvjeta
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR035 Splitsko-dalmatinska županija
II.2.4)Opis nabave:

 

Predmet ove nabave je rekonstrukcija i modernizacija javne rasvjete na području grada Hvara, i to temeljem kvalitativne svjetlotehničke i energetske izmjene postojećeg stanja sustava rasvjete s visoko efikasnim LED svjetiljkama sukladno postavljenim ciljevima i s prijedlogom mjera za usklađivanje s normiranim svjetlotehničkim vrijednostima. Naručitelj se odlučio na implemetnaciju sustava rasvjete s pametnim upravljanjem, kako bi, pored ušteda zbog energetske učinkovitosti svjetiljki, ostvario dodatnu uštedu upravljanjem svjetiljkama.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Proizvođač svjetiljki posjeduje certifikat HRN EN ISO 50001:2018 (stariji važeći certifikat se priznaje) ili jednakovrijedno / Ponder: 20
Kriterij kvalitete - Naziv: Dužina jamstvenog roka / Ponder: 10
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 70
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 164 440.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 4
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:

 

Svaki gospodarski subjekt u ovom postupku javne nabave mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

 

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 01/03/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 01/03/2021
Lokalno vrijeme: 12:00

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:

 

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave.

 

VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
29/01/2021

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: