Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.02.2021. 15:25

(izmjena aukcije) Izvođenje radova u okviru Modela poboljšanja energetske efikasnosti u zgradarstvu na području Kantona Sarajevo u funkciji povećanja broja korisnika (omasovljenje) u općinama: Novo Sarajevo, Ilidža, Vogošća i Hadžići za individualne objekte u 2020. godini

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 08.02.2021.

ISPRAVKA ZA

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

882-1-3-246-8-2/21



Obavještenje koje se ispravlja

Broj obavještenja 882-1-3-246-3-6/20
Datum objave obavještenja 30.12.2020.

ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv KANTONALNI STAMBENI FOND SARAJEVO
IDB/JIB 4200296330004
Kontakt osoba Erna Alihodžić
Adresa Hiseta 13A
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-730
Faks (033) 562-731
Elektronska pošta ksfs@bih.net.ba
Internet adresa www.ksfs.ba

I 2. Ispravlja se sljedeće


Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII).




ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Lot 1 -Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Novo Sarajevo

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Radovi na individualnim stambenim objektima na području Općine Novo Sarajevo koji se nalaze na sljedećim adresama:
Posavska 61-Š, Ruđera Boškovića 133, Milinkladska 199, Vrbaska 35, Varaždinska 12, Milinkladska 40 (novi broj 151),
Muhameda ef. Pandže 219, Zahira Panjete 200, Reisa Fehima Spahe čikma 60, Blagajska 32, Milinkladska 40, Humska 401,
Muhameda ef. Pandže 163, Ruđera Boškoviča 356, Radnička 19

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi

III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

733658,68

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

1 Godina(e)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 11.02.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:15

X Dodatne informacije

Ponuđači su obavezni u svim Aneksima i Dokumentima u sklopu ponude navesti broj obavještenja o nabavci i broj ispravke
obavještenja o nabavci, gdje se to traži.


ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Lot 3 -Radovi na poboljšanju energetske efikasnosti na individualnim stambenim objektima u Općini Vogošća

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Radovi na individualnim stambenim objektima na području Općine Vogošća koji se nalaze na sljedećim adresama: Tome
Mendeša 49, Svrake IV/39, Muhidina Čomage 23, Krč 15 Gora (novi broj 22), Rosulje VIII 29, Kenana Brkanića 53, Nova cesta
12a, Blagovac III do broja 2, Nova cesta 12b, Uglješići 44, Blagovac I 58a

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi

III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

193463,01

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

1 Godina(e)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 11.02.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:15


X Dodatne informacije

Ponuđači su obavezni u svim Aneksima i Dokumentima u sklopu ponude navesti broj obavještenja o nabavci i broj ispravke
obavještenja o nabavci, gdje se to traži.

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: