Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.03.2021. 14:50

(aukcija) Izvođenje radova na zaštiti od štetnog djelovanja voda u MZ Doljani - izrada drenaže za zaštitu od štetnog djelovanja voda u naselju Krkača MZ Doljani, izrada zaštitnog zida od štetnog djelovanja rijeke Doljanke i čišćenje vodotoka u MZ Doljani

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 12.03.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

753-7-3-4-3-7/21


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA JABLANICA
IDB/JIB 4227265360008
Kontakt osoba/Služba za kontakt VILDANA LULIĆ
Adresa Pere Bilića 15
Poštanski broj 88420 Jablanica (bhp sa)
Općina/Grad Jablanica
Telefon (036) 751-300
Faks (036) 753-215
Elektronska pošta jabl.o@bih.net.ba
Internet adresa www.jablanica.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Jablanica

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

3

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Zaštita od štetnog djelovanja voda u MZ Doljani - LOT 1 - Izrada drenaže za zaštitu od šttenog djelovanja voda u naselj
u Krkača MZ Doljani; LOT 2 - Izrada zaštitinog zida od štetnog djelovanja rijeke Doljanke i LOT 3 - čišćenje vodotoka u
MZ Doljani

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Zaštita od štetnog djelovanja voda u MZ Doljani - LOT 1 - Izrada drenaže za zaštitu od šttenog djelovanja voda u naselj
u Krkača MZ Doljani; LOT 2 - Izrada zaštitinog zida od štetnog djelovanja rijeke Doljanke i LOT 3 - čišćenje vodotoka u
MZ Doljani

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
Dodatni predmet(i) 45262300-4 Betonski radovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Izjava ponuđača da će se plaćanje izvršiti nakon ispostavljanja okončane situacije. Rok za plaćanje okončane situacije je do
60 dana od dana dostavljanja Izvještaja o završetku i primopredaji radova

III 4. Ograničenja za učešće

-

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Original ili ovjerena kopija poreznog/identifikacijskog broja ponuđača i PDV broja za obaveznike (ili izjava da ponuđač nije
PDV obaveznik).
Original ili ovjerena kopija izvoda iz sudskog registra kao dokaz da je ponuđač registrovan za obavljanje tražene djelatnosti
ili rješenje drugog nadležnog organa (za fizička lica)

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Izjava sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno
izvršenje ugovora

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Izjava sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihova tehnička i profesionalna sposobnost garantuje
ispravno izvršene ugovora.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

22.4.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Općina Jablanica, Pere Bilića 15
Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:30

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način:
- na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e-Nabavke“
Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja e-Aukcije u sistemu
e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-Aukcije bit će
obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda
e) da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1 - Izrada drenaže za zaštitu od šttenog djelovanja voda u naselju Krkača MZ Doljani

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Izrada drenaže za zaštitu od šttenog djelovanja voda u naselju Krkača MZ Doljani

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45262300-4 Betonski radovi


III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema predmjeru radova koji je sastavni dio TD

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

3961,54

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

20 dana od dana uvođenja izvođača u posao

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Jablanica, MZ Doljani

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 22.04.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:30


X Dodatne informacije

Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način:
- na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e-Nabavke“
Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja e-Aukcije u sistemu
e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-Aukcije bit će
obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda
e) da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2 - Izrada zaštitnog zida od štetnog djelovanja rijeke Doljanke

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Izrada zaštitnog zida od štetnog djelovanja rijeke Doljanke

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45262300-4 Betonski radovi


III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema predmjeru radova koji je sastavni dio TD

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

3097,44

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

20 dana od dana uvođenja izvođača u posao

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Jablanica, MZ Doljani

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 22.04.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:30


X Dodatne informacije

Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način:
- na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e-Nabavke“
Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja e-Aukcije u sistemu
e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-Aukcije bit će
obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda
e) da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg


ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 3 - Čišćenje vodotoka u MZ Doljani

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Čišćenje vodotoka u MZ Doljani

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45450000-6 Ostali završni građevinski radovi


III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema predmjeru radova koji je sastavni dio TD

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

7474,36

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

20 dana od dana uvođenja izvođača u posao

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Jablanica, MZ Doljani

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 22.04.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 22.04.2021. 11:30


X Dodatne informacije

Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način:
- na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e-Nabavke“
Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja e-Aukcije u sistemu
e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-Aukcije bit će
obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda
e) da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: