Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.07.2021. 12:29
(izmjena) Izvođenje radova na potpunoj rekonstrukciji terminala tečnih naftnih goriva Blažuj, rekonstrukciji i dogradnji postojećeg objekta upravne zgrade OTF-a, sanaciji pristupnog industrijskog željezničkog kolosijeka
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1138-1-3-65-8-26/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 1138-1-3-65-3-22/21
Datum objave obavještenja 12.5.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPERATOR - TERMINALI FEDERACIJE D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200977100007
Kontakt osoba Nefa Keco
Adresa Mustajbega Fadilpašića br. 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 214-278
Faks (033) 214-316
Elektronska pošta protokol@terminali.ba
Internet adresa www.terminali.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII,VIII,IX).
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b-1.,III 4.a.).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
IZVOĐENJE RADOVA NA POTPUNOJ REKONSTRUKCIJI TERMINALA TEČNIH NAFTNIH GORIVA BLAŽUJ“, u skladu s projektnom
dokumentacijom, što podrazumijeva nabavku, isporuku, ugradnju i funkcionalno povezivanje opreme, nabavku materijala,
izvođenje radova sanacije, rekonstrukcije i izgradnje, probni rad i puštanje u pogon; prema sadržaju i opisu iz Tehničkih
zahtjeva i specifikacija, datih u Aneksu 13 tenderske dokumentacije; Opštim uslovima za ugovaranje radova i usluga u
građenju datih u Aneksu 17; i predmjeru radova datih u Aneksu 2 tenderske dokumentacije.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45200000-9 Radovi na objektima ili dijelovima objekata visokogradnje i
niskogradnje
45230000-8 Građevinski radovi na cjevovodu, komunikacijskim i
Dodatni predmet(i) energetskim vodovima, autocestama, cestama, uzletištima i
željezničkim prugama; radovi na niveliranju
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 13
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17100000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
od 18 do 24 mjeseca
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Rok izvođenja radova 10,00 %
3 Cijena 60,00 %
4 Garancija 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Vlakovo 172, Blažuj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 29.07.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.08.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.08.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
IZVOĐENJE RADOVA NA REKONSTRUKCIJI I DOGRADNJI POSTOJEĆEG OBJEKTA UPRAVNE ZGRADE OTF-a
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
45200000-9 Radovi na objektima ili dijelovima objekata visokogradnje i
Dodatni predmet(i)
niskogradnje
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 13
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2000000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
120-180 dana
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Rok izvođenja radova 10,00 %
3 Cijena 60,00 %
4 Garancija 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Vlakovo 172, Blažuj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 29.07.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.08.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.08.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
REKONSTRUKCIJA KOLOSIJEKA OD POČETKA SKRETNICE BR.1 (km0+421,39) KOLOSIJEK 1, KOLOSIJEK 2, KOLOSIJEK 3
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
45230000-8 Građevinski radovi na cjevovodu, komunikacijskim i
Dodatni predmet(i) energetskim vodovima, autocestama, cestama, uzletištima i
željezničkim prugama; radovi na niveliranju
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 13
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
400000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
150-240 dana
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Rok izvođenja radova 10,00 %
3 Cijena 60,00 %
4 Garancija 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Vlakovo, Blažuj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 29.07.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.08.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.08.2021. 12:30
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name "Operator - Terminali Federacije" d.o.o. Sarajevo
UIN 4200977100007
Contact person Nefa Keco
Address Mustajbega Fadilpašića br. 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 214-278
Fax number (033) 214-316
Email address protokol@terminali.ba
Website address www.terminali.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, Other construction works involving special
trades
II 1.a. Title of the object of the contract
PERFORMANCE OF WORKS ON THE COMPLETE RECONSTRUCTION OF THE OIL/LIQUID FUEL TERMINAL BLAŽUJ,
PERFORMANCE OF WORKS ON RECONSTRUCTION AND UPGRADE OF THE EXISTING OTF ADMINISTRATIVE BUILDING,
RECONSTRUCTION OF RAILWAYS FROM THE BEGINNING OF SWITCH NO.1 (km0 + 421.39) RAILWAY 1, RAILWAY 2, RAILWAY 3
II 1.b. Description of the object of the contract
LOT 1: The subject of this procedure is the procurement of works: "PERFORMANCE OF WORKS ON THE COMPLETE
RECONSTRUCTION OF THE OIL/LIQUID FUEL TERMINAL BLAŽUJ", in accordance with the project documentation, which
includes the procurement, delivery, installation and functional connection of equipment, procurement of materials, repair
works, reconstruction and construction, trial operation and commissioning; according to the content and description from
the Technical Requirements and Specifications given in Annex 13 of the tender documentation; General conditions for
contracting works and services in construction given in Annex 17; and the bill of quantities given in Annex 2 of the tender
documentation. LOT 2: The subject of this procedure is the procurement of works: "PERFORMANCE OF WORKS ON
RECONSTRUCTION AND UPGRADE OF THE EXISTING OTF ADMINISTRATIVE BUILDING", in accordance with the project
documentation, which includes the procurement, delivery, installation and functional connection of equipment,
procurement of materials, repair works, reconstructions and upgrades, trial operation and commissioning; according to the
content and description from the Technical Requirements and Specifications given in Annex 13 of the tender
documentation; General conditions for contracting works and services in construction given in Annex 17; and the bill of
quantities given in Annex 2 of the tender documentation. LOT 3: The subject of this procedure is the procurement of works:
"RECONSTRUCTION OF RAILWAYS FROM THE BEGINNING OF SWITCH NO.1 (km0 + 421.39) RAILWAY 1, RAILWAY 2,
RAILWAY 3", in accordance with the project documentation, which includes the procurement and installation of materials,
works on the construction of the railway upper machine, level crossings and bridges; according to the content and
description from the Technical Requirements and Specifications given in Annex 13 of the tender documentation; General
conditions for contracting works and services in construction given in Annex 17; and the bill of quantities given in Annex 2 of
the tender documentation.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 45000000-7 | Construction work |
Additional object(s) | 45200000-9 | Works for complete or part construction and civil |
45230000-8 | Construction work for pipelines, communication and power |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in Aneks 13
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b-1. Obtainable until
Lot number | Name | Date |
---|---|---|
1 | LOT 1 2 | 29.07.2021. |
2 | LOT 2 2 | 29.07.2021. |
3 | LOT 3 2 | 29.07.2021. |
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Lot number | Name | Date and time |
---|---|---|
1 | LOT 1 1 | 10.08.2021. 12:00 |
2 | LOT 2 1 | 10.08.2021. 12:00 |
3 | LOT 3 1 | 10.08.2021. 12:00 |
Address and place | Mustajbega Fadilpašića br. 1, Sarajevo |
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MANJO d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
A ELING d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Radna zona Zenica I, Zenica 72000 Zenica
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
MERKEZ-OIL d.o.o. Novi Travnik - Mehmed Spahe broj 1 72290 Novi Travnik
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
ROVOKOPAČKA s.z.d. vl. Halilagić Dževad - Izačić bb 77000 Bihać
-
ENERGETIK d.o.o. Banja Luka - Ulica Dubička broj 90 78000 Banja Luka