Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.12.2021. 09:19

(otkazivanje postupka) Izvođenje radova na rekonstrukciji poslovnog objekta Briješće

Izvor: Akta.ba, 07.12.2021.

JP Autoceste FBiH

Broj: 01-01.3-12740-64/20 PV Datum: 07.12.2021. godine

 

Na osnovu člana 69. stav (3) Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14) i Odluke uprave JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar broj: 01-13282-13/21/21 od 02.12.2021. godine, v.d. direktora Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine društvo sa ograničenom odgovornošću Mostar donosi sljedeću:

 

ODLUKU

o otkazivanju postupka javne nabavke

 

I

Otkazuje se otvoreni postupak javne nabavke broj: 01-01.3-12740/20 PV skupa sa Obavještenjem o nabavci broj: 266-1-3-1-3-62/21 objavljenim na Portalu javnih nabavki dana 26.01.2021. godine i u Službenom glasniku BiH broj 06/21 i Ispravkom za obavještenje o nabavci broj: 266-1-3-1-8- 235/21 objavljena na Portalu javnih nabavki dana 09.02.2021. godine i u Službenom glasniku BiH broj 09/21, a koji se odnosi na izvođenje radova: „Rekonstrukcija pDslovnog objekta Briješće".

II            

Otvoreni postupak se otkazuje u skladu sa članom 69. stav (3) Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH" broj 39/14 u daljem tekstu: Zakon), odnosno zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidje:i u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.

III           

U skladu sa članom 70. stav (6) Zakona JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar će ovu Odluku objaviti na svojoj internet stranici: www.jpautoceste.ba, i to istovremeno upućivanjem odluke ponuđačima koji su produžili period važenja ponude u postupku nabavke te će objaviti Obavještenje o poništenju postupka nabavke na Portalu javnih nabavki i u Službenom glasniku BiH.

Obrazloženje

Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine društvo sa ograničenom odgovornošću Mostar je u skladu sa čl. 14. stav (4), 18. stav (1) i 25. Zakona, pokrenulo otvoreni postupak nabavke broj: 01-01.3-12740/20 PV za izvođenje radova: „Rekonstrukcija poslovnog objekta Briješće". Na Portalu javnih nabavki, dana 26.01,2021. godine, objavljeno je Obavještenje o nabavci broj: 266-1-3-1-3-62/21, a dana 09.02.2021. godine, objavljena je Ispravka za obavještenje o nabavci broj: 266-1-3-1-8-235/21. Kriterij za dodjelu ugovora, u skladu sa Zakonom je „najniža cijena".

Na osnovu Ispravke za obavještenje o nabavci i Izmjene tenderske dokumentacije zakazano je i održano javno otvaranje ponuda dana 03.03.2021. godine u 11:30 sati u prostorijama JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, Adema Buća 20, Mostar. Komisija je konstatirala da je ponude blagovremeno predalo 8 (osam) ponuđača, što je konstatirano u Zapisniku o otvaranju ponuda. 

Novoizabrani direktor je svojim Rješenjem broj: 01-9231/21 od 02.08.2021. godine, formirao Komisiju za utvrđivanje stanja poslovnog objekta Briješće, koja je sačinila „Izvještaj o stanju poslovnog objekta „Briješće", isplativosti ulaganja i korištenja", a istim je konstatovala sljedeće:

„Predmetni objekat izgrađen je na parceli označenoj kao k.č. 3892 u površini od 589m2 (stambeno-posiovna zgrada 169m2 i dvorište 420m2) upisana u PL br. 4208 K.O. Novo Sarajevo IV po novom premjeru u korist JP Direkcija cesta FBiH d.o.o., a kojoj po starom premjeru odgovara parcela k.č. br. 2142/5 upisana u zk.ui. br. 1099, K.O. SP_Donji Butmir upisana u vlasništvo Federacije Bosne i Hercegovine jer je pribavljena putem postupka ekspropijacije nekretnina u svrhu izgradnje brze ceste na dionici Butila-Briješće, a koji postupak je od strane JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo proveden u ime i za račun Federacije BiH.

Zakonom o stvarnim pravima FBiH, koji se primjenjuje od 06.03.2014. godine, uređeno je pitanje raspolaganja nekretninama u vlasništvu Federacije BiH, kantona i jedinica lokalne samouprave na način da tim nekretninama mogu raspolagati nadležna tijela tih jedinica po određenim uslovima, a na osnovu ovog Zakona donesen je Pravilnik o postupku javnog konkursa raspolaganja nekretninama u vlasništvu Federacije BiH, kantona, općina i gradova, kojim je određeno da odluku o načinu i uslovima raspolaganju nekretnine u vlasništvu Federacije BiH donosi Vlada Federacije BiH. Analogno tome, objektima koji su stečeni u vlasništvo Federacije BiH u postupku eksproprijacije nekretnina koju u ime i za račun Federacije BiH provode javna preduzeča, u ovom slučaju JP Ceste FBiH, može raspolagati isključivo Vlada Federacije BiH u skladu sa navedenim Zakonom i Pravilnikom, te svojom Odlukom može dati JP Autoceste FBiH pravo korištenja poslovnog objekta Briješće i to na duži vremenski period, sa naknadom ili bez naknade, sa pravom ulaganja i rekonstrukcije i svim ostalim pravima koja iz toga proizilaze.

Uvidom u dokumentaciju, Komisija je utvrdila da ne postoji Odluka Vlade FBiH kojom se pravo korištenja poslovnog objekta Briješće daje JP Autoceste FBiH, iz čega proizilazi da ne postoji pravni osnov za ulaganje sredstava za rekonstrukciju i opremanje navedenog objekta. U konkretnom slučaju donijeto je Rješenje Federalnog ministarstva prometa i komunikacija br. 08- 27-330-3/16 od 09.03.2016. godine kojim se daje saglasnost JP Autoceste FBiH za korištenje navedenog objekta sa mogućnošću daljnje upotrebe u svrhu smještaja Operativnog ureda JP Autoceste FBiH u Sarajevu,međutim, kako o ovoj pravnoj stvari može odlučivati samo Vlada FBiH, navedeno Rješenje Ministarstva nije pravno valjano."

Nadalje, Komisija je na osnovu Saglasnosti „Elektroprenosa - Elektroprijenos" a.d. Banja Luka broj: 02-6977-3/2021 od 13.05.2021. godine, na lokaciju poslovnog objekta u svrhu rekonstrukcije utvrdila da se postojeći poslovni objekat nalazio van zone sigurnosti prije izgradnje Sarajevske zaobilaznice. Prilikom izgradnje obilaznice došlo je do pomjeranja trase predmetnog dalekovoda tako da se izgradnjom novog stuba SM 20 postojeći poslovni objekat malim dijelom našao u zoni sigurnosti dalekovoda (8 m horizontalne udaljenosti, a minimalno je 10 m). Konkretno, u slučajevima kada električna struja visokog napona prolazi kroz vodič, stvara se elektromagnetsko polje štetno za ljudsko tijelo. Kako bi se zaštitile osobe od ovog zračenja, izračunate su i uvedene norme, odnosno zona sigurnosti, koja označava sigurnu udaljenost za život od električnih vodova do stambenih objekata, uzimajući u obzir napon u mreži. S obzirom da se objekt dijelom nalazi u zoni sigurnosti, nepoznato je i ne može se nedvosmisleno utvrditi apsolutna sigurnost za ljudsko zdravlje. U prilog tome, navedeno je da do danas nije pribavljena prethodna saglasnost Elektrodistribucije za rekonstrukciju navedenog objekta.

Takođe, u postupku izdavanja potrebnih saglasnosti, KJKP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo - Pogon Kanalizacija je svojim aktom broj: 288-2/21 od 04.02.2021. godine, naveo da su „saglasni sa lokacijom objekta, ali da se za isti ne može izvesti priključenje na kanalizacionu mrežu jer u blizini pomenute katastarske čestice ne postoji javna kanalizaciona mreža. Za odvodnju sanitarnih voda, aktom KJKP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo - Pogon Kanalizacija broj: 288-2/21 od 04.02.2021. godine navedeno je da je potrebno predvidjeti vodonepropusnu septičku jamu, a p roje kat iste dostaviti Tehničkoj službi na ovjeru i saglasnost, te za istu pribaviti vodni akt Ministarstva privrede KS". S obzirom da projektnom dokumentacijom za rekonstrukciju poslovnog objekta Briješće nije predviđena izgradnja vodonepropusne septičke jame, navedeni uslov postavljen od strane KJKP ..Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo - Pogon Kanalizacija bi prouzrokovao dodatne troškove za izradu projektne dokumentacije i izgradnju iste a koji nisu predviđeni planom poslovanja. Konkretno, izrada vodonepropusne septičke jame, kao i redovno održavanje iste, iziskuje dodatne troškove koji nisu predviđeni glavnim projektom. Također za ovaj projekat je potrebno naručiti dodatnu projektnu dokumentaciju, što u konačnici znatno povećava iznos planiranih troškova rekonstrukcije objekta u vrijednosti od cca 30.000 KM. Sve navedeno bi dodatno produžilo i vrijeme ishodovanja potrebnih saglasnosti kao i odobrenja za gradnju što je preduslov za uvođenje izvođača radova u posao.

Komisija je, također, pored navedene septičke jame, u svom izvještaju navela da postoje i druge manjkavosti u projektnoj dokumentaciji koje će neminovno dovesti do povećanja predviđenih troškova ulaganja čime se dovodi u pitanje i isplativost ulaganja.

Tačkom 6.1.5. tenderske dokumentacije za rekonstrukciju poslovnog objekta Briješće propisano je da će se izvođač radova uvesti u posao kada Naručitelj dobije pravosnažno odobrenje za građenje za izvođenje radova rekonstrukcije poslovnog objekta Briješće koje još uvijek nije ishodovano iz razloga što nisu ishodovane prethodne elektroenergetska saglasnost i saglasnost KJKP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo što u konačnici predstavlja još jedan dokazani razlog koji je izvan kontrole ugovornog organa.

Pored svih navedenih propusta na koje je ukazala Komisija u svom Izvještaju, a koji predstavljaju dokazane razloge koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke, najveći značaj se pridaje činjenici da ne postoji pravni osnov na osnovu kojeg bi JP Autoceste F BiH d.o.o. Mostar mogle raspolagati predmetnom nekretninom koja se nalazi u vlasništvu Federacije BiH, kao i činjencu da je upitna sigurnost za ljudsko zdravlje, te potrebom za dodatnim finansijskim sredstvima koja je potrebno osigurati za projektovanje i izgradnju vodonepropusne septičke jame.

Shodno naprijed navedenom ugovorni organ otkazuje otvoreni postupak javne nabavke a koji se odnosi na izvođenje radova: „Rekonstrukcija poslovnog objekta Briješće" u skladu sa članom 69. stav (3) Zakona, odnosno zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.

Shodno navedenom, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke. Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove Odluke može se uputiti žalba u roku od deset (10) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi BiH, putem ugovornog organa, u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom poštanskom pošiljkom. Žalba se podnosi u dovoljnom broju primjeraka, a koji ne može biti manji od tri.

Prilog:

-Odluka uprave 01-13282-13/21/21 od 02.12.2021. godine

v.d. direktora: Elmedin Voloder

 

JP Autoceste FBiH

Broj: 01-13282-13/21 Datum: 02.12.2021. godine

Na osnovu člana 69. stav (3) Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) - (u daljem tekstu: Zakon), člana 27. Statuta JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar br. 1.1 -3923-4/16 od 30.11.2016. godine i člana 10. tačka 3. te člana 11. Poslovnika o radu Uprave br. No 1.01-2131¬8/14 od 10.04.2014. godine, Uprava Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine d.o.o. Mostar na sjednici održanoj 02.12.2021. godine, donosi:

ODLUKU

o otkazivanju postupaka javnih nabavki

I

Uprava JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar donosi Odluku o otkazivanju:

1.Otvorenog postupka javne nabavke za izvođenje radova: „Rekonstrukcija poslovnog objekta Briješće", broj: 01-01.3-12740/20 PV od 17.12.2020. godine, kao i Obavještenja o nabavci broj: 266-1-3-1-3-62/21 objavljeno na Portalu javnih nabavki, dana 26.01.2021. godine, te Ispravke za obavještenje o nabavci broj: 266-1-3-1-8-235/21, objavljeno dana 09.02.2021. godine.

2.Konkurentskog zahtjeva javne nabavke za pružanje usluga „Nadzor na izvođenju radova rekonstrukcije poslovnog objekta u Briješću", broj: 01-01.3-3567/21 BŠ od 24.03.2021. godine, Obavještenja o nabavci broj: 266-7-2-55-3-267/21 objavljeno na Portalu javnih nabavki, dana 19.04.2021. godine, te Ispravke za obavještenje o nabavci broj: 266-7-2-55-8-272/21, objavljeno dana 26.04.2021. godine

II

Otvoreni postupak javne nabavke, kao i konkurentski zahtjev javne nabavke, se otkazuju u skladu sa članom 69. stav (3) Zakona o javnim nabavkama, kojim je propisano da ugovorni organ može otkazati postupak javne nabavke samo zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.

III

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

Obrazloženje

Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine društvo sa ograničenom odgovornošću Mostar je u skladu sa 61. 14. stav (4), 18. stav (1) i 25. Zakona, te čl. 6. i 7. Pravilnika o javnim nabavkama JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, donijelo Odluku broj: 01-01.3¬12740/20 PV od 17.12.2020. godine, o pokretanju otvorenog postupka javne nabavke za izvođenje radova: „Rekonstrukcija poslovnog objekta Briješće". Procijenjena vrijednost navedene nabavke iznosi: 900.000,00 KM bez uračunatog PDV-a. Na Portalu javnih nabavki, dana 26.01.2021. godine, objavljeno je Obavještenje o nabavci broj: 266-1-3-1-3-62/21, a dana 09.02.2021. godine, objavljena je Ispravka za obavještenje o nabavci broj: 266-1-3-1-8-235/21. Kriterij za dodjelu ugovora, u skladu sa Zakonom je „najniža cijena".

Na osnovu Ispravke za obavještenje o nabavci i Izmjene tenderske dokumentacije zakazano je javno otvaranje ponuda dana 03.03.2021. godine u 11:30 sati u prostorijama JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, Adema Buća 20, Mostar. Komisija je konstatirala da je ponude dostavilo 8 (osam) ponuđača, što je konstatirano u Zapisniku o otvaranju ponuda.

Nadalje, JP Autoceste F BiH d.o.o. Mostar je u skladu sa čl. 17. stav (1), 18. stav (1) i 88. Zakona, čl. 2., 6. i 7. Pravilnika o javnim nabavkama JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, te Odluke Uprave Preduzeća broj: 01-915-41/21 od 26.01-2021 godine, donijelo Odluku broj: 01-01.3-3567/21 BŠ od 24.03.2021. godine, o pokretanju konkurentskog zahtjeva javne nabavke za pružanje usluga „Nadzor na izvođenju radova rekonstrukcije poslovnog objekta u Briješću". Procijenjena vrijednost navedene nabavke iznosi: 30.000,00 KM bez uračunatog PDV-a. Na Portalu javnih nabavki, dana 19.04,2021. godine, objavljeno je Obavještenje o nabavci broj: 266-7-2-55-3-267/21, a dana 26.04.2021. godine, objavljena je Ispravka za obavještenje o nabavci broj: 266-7-2-55-8-272/21. Kriterij za dodjelu ugovora, u skladu sa Zakonom je „najniža cijena".

Na osnovu Ispravke za obavještenje o nabavci i Izmjene tenderske dokumentacije zakazano je javno otvaranje ponuda dana 18.05.2021. godine u 11:30 sati u prostorijama JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, Adema Buća 20, Mostar. Komisija je konstatirala da je ponude dostavilo 7 (sedam) ponuđača, što je konstatirano u Zapisniku o otvaranju ponuda,

Novoizabrani direktor je svojim Rješenjem broj: 01-9231/21 od 02.08.2021. godine, formirao Komisiju za utvrđivanje stanja poslovnog objekta Briješću, koja je sačinila „Izvještaj o stanju poslovnog objekta „Briješće", isplativosti ulaganja i korištenja", a istim je konstatovala sljedeće:

Predmetni objekat izgrađen je na parceli označenoj kao k.č. 3892 u površini od 589m2 (stambeno- poslovna zgrada 169m2 i dvorište 420m2) upisana u PL br. 4208 K.O. Novo sarajevo IV po novom premjeru u korist JP Direkcija cesta FBiH d.o.o., a kojoj po starom premjeru odgovara parcela k.č. br. 2142/5 upisana u zk.ul. br. 1099, K.O. SP_Donji Butmir upisana u vlasništvo Federacije Bosne i Hercegovine jer je pribavljena putem postupka ekspropijacije nekretnina u svrhu izgradnje brze ceste na dionici Butila-Briješće, a koji postupak je od strane JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo proveden u ime i za račun Federacije BiH.

Zakonom o stvarnim pravima FBiH, koji se primjenjuje od 06.03.2014. godine, uređeno je pitanje raspolaganja nekretninama u vlasništvu Federacije BiH, kantona i jedinica lokalne samouprave na način da tim nekretninama mogu raspolagati nadležna tijela tih jedinica po određenim uslovima, a na osnovu ovog Zakona donesen je Pravilnik o postupku javnog konkursa raspolaganja nekretninama u vlasništvu Federacije BiH, kantona, općina i gradova, kojim je određeno da odluku o načinu i uslovima raspolaganje nekretnine u vlasništvu Federacije BiH donosi Vlada Federacije BiH Analogno tome, objektima koji su stečeni u vlasništvo Federacije BiH u postupku eksproprijacije nekretnina koju u ime i za račun Federacije BiH provode javna preduzeća, u ovom slučaju JP Ceste FBiH, može raspolagati isključivo Vlada Federacije BiH u skladu sa navedenim Zakonom i Pravilnikom, te svojom Odlukom može dati JP Autoceste FBiH pravo korištenja poslovnog objekta Briješće i to na duži vremenski period, sa naknadom ili bez naknade, sa pravom ulaganja i rekonstrukcije i svim ostalim pravima koja iz toga proizilaze.

Uvidom u dokumentaciju, Komisija je utvrdila da ne postoji Odluka Vlade FBiH kojom se pravo korištenja poslovnog objekta Briješće daje JP Autoceste FBiH, iz čega proizilazi da ne postoji pravni osnov za ulaganje sredstava za rekonstrukciju i opremanje navedenog objekta.

U konkretnom slučaju donijeto je Rješenje Federalnog ministarstva prometa i komunikacija br. 08¬27-330-3/16 od 09.03.2016. godine kojim se daje saglasnost JP Autoceste FBiH za korištenje navedenog objekta sa mogućnošću daljnje upotrebe u svrhu smještaja Operativnog ureda JP Autoceste FBiH u Sarajevu.međutim, kako o ovoj pravnoj stvari može odlučivati samo Vlada FBiH, navedeno Rješenje Ministarstva nije pravno valjano.

Nadalje, Komisija je na osnovu Saglasnosti „Elektroprenosa - Elektroprijenos" a.d. Banja Luka broj: 02-6977-3/2021 od 13.05.2021. godine, na lokaciju poslovnog objekta u svrhu rekonstrukcije utvrdila da se postojeći poslovni objekat nalazio van zone sigurnosti prije izgradnje Sarajevske zaobilaznice. Prilikom izgradnje obilaznice došlo je do pomjeranja trase predmetnog dalekovoda tako da se izgradnjom novog stuba SM 20 postojeći poslovni objekat malim dijelom našao u zoni sigurnosti dalekovoda (8 m horizontalne udaljenosti, a minimalno je 10 m) Konkretno, u slučajevima kada električna struja visokog napona prolazi kroz vodič, stvara se elektromagnetsko polje štetno za ljudsko tijelo. Kako bi se zaštitile osobe od ovog zračenja, izračunate su i uvedene norme, odnosno zona sigurnosti, koja označava sigurnu udaljenost za život od električnih vodova do stambenih objekata, uzimajući u obzir napon u mreži. S obzirom da se objekt dijelom nalazi u zoni sigurnosti, nepoznato je i ne može se nedvosmisleno utvrditi apsolutna sigurnost za ljudsko zdravlje. U prilog tome, navedeno je da do danas nije pribavljena prethodna saglasnost Eiektrodistribucije za rekonstrukciju navedenog objekta.

Takođe, u postupku izdavanja potrebnih saglasnosti, KJKP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo - Pogon Kanalizacija je svojim aktom broj: 288-2/21 od 04.02.2021. godine, naveo da su „saglasni sa lokacijom objekta, ali da se za isti ne može izvesti priključenje na kanalizacionu mrežu jer u blizini pomenute katastarske čestice ne postoji javna kanalizaciona mreža. Za odvodnju sanitarnih voda, aktom KJKP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo - Pogon Kanalizacija broj: 288-2/21 od 04.02.2021. godine navedeno je da je potrebno predvidjeti vodonepropusnu septičku jamu, a projekat iste dostaviti Tehničkoj službi na ovjeru i saglasnost, te za istu pribaviti vodni akt Ministarstva privrede KS". S obzirom da projektnom dokumentacijom za rekonstrukciju poslovnog objekta Briješće nije predviđena izgradnja vodonepropusne septičke jame, navedeni uslov postavljen od strane KJKP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo - Pogon Kanalizacija bi prouzrokovao dodatne troškove za izradu projektne dokumentacije i izgradnju iste a koji nisu predviđeni planom poslovanja. Konkretno, izrada vodonepropusne septičke jame, kao i redovno održavanje iste, iziskuje dodatne troškove koji nisu predviđeni glavnim projektom. Također za ovaj projekat je potrebno naručiti dodatnu projektnu dokumentaciju, što u konačnici znatno povećava iznos planiranih troškova rekonstrukcije objekta u vrijednosti od cca 30.000 KM. Sve navedeno bi dodatno produžilo i vrijeme ishodovanja potrebnih saglasnosti kao i odobrenja za gradnju što je preduslov za uvođenje izvođača radova u posao.

Komisija je, također, pored navedene septičke jame, u svom izvještaju navela da postoje i druge manjkavosti u projektnoj dokumentaciji koje će neminovno dovesti do povećanja predviđenih troškova ulaganja čime se dovodi u pitanje i isplativost ulaganja.

Tačkom 6.1.5. tenderske dokumentacije za rekonstrukciju poslovnog objekta Briješće propisano je da će se izvođač radova uvesti u posao kada Naručitelj dobije pravosnažno odobrenje za građenje za izvođenje radova rekonstrukcije poslovnog objekta Briješće koje još uvijek nije ishodovano iz razloga što nisu ishodovane prethodne elektroenergetska saglasnost i saglasnost KJKP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo što u konačnici predstavlja još jedan dokazani razlog koji je izvan kontrole ugovornog organa.

Pored svih navedenih propusta na koje je ukazala Komisija u svom Izvještaju, a koji predstavljaju dokazane razloge koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke, najveći značaj se pridaje činjenici da ne postoji pravni osnov na osnovu kojeg bi JP Autoceste F BiH d.o.o. Mostar mogle raspolagati predmetnom nekretninom koja se nalazi u vlasništvu Federacije BiH, kao i to da je upitna sigurnost za ljudsko zdravlje, te dodatna finansijska sredstva koja je potrebno osigurati za projektovanje i izgradnju vodonepropusne septičke jame. S tim u vezi odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

v.d. genaralnog direktora: Elmedin Voloder

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: