Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.06.2022. 15:37
(aukcija) Izvođenje radova na sanaciji objekta PO Ćukali pri OŠ Vuk Karadžić Sitneši Srbac
1403-7-3-5-3-2/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA OSNOVNA ŠKOLA "VUK KARADŽIĆ" SITNEŠI
IDB/JIB 4401270620000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Željkica Tatić
Adresa Sitneši b.b.
Poštanski broj 78422 Sitneši (sp bl)
Opština/Grad Srbac
Telefon (051) 752-080
Faks (051) 752-080
Elektronska pošta os089@blic.net
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Podizanje krovnih pokrova i okvira
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Sanacija objekta PO Ćukali pri OŠ "Vuk Karadžić" Sitneši Srbac
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sanacija objekta PO Ćukalipri OŠ "Vuk Karadžić" Sitneši, Srbac
Izvođenje radova na zamjeni stolarije
Izvođenje radova na prekrivanju krova
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44000000-0 | Građevinske konstrukcije i materijali; pomoćni proizvodi u građevinarstvu (osim električnih aparata) |
Dodatni predmet(i) | 44112400-2 | Krov |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedenoutenderskojdokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Navedenoutenderskojdokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedenoutenderskojdokkumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Nanedenoutenderskojdokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedenoutenderskojdokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
26.6.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.6.2022. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JU OŠ "Vuk Karadžić"Sitneši 78422 Sitneši
Datum i vrijeme 28.6.2022. 13:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderskadokumentacijamožesepreuzetido26.6.2022.usistemuEnabavke
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
1
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na zamjeni stolarije u PO Ćukali pri OŠ "Vuk Karadžić" Sitneši, Srbac
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44220000-8 | Građevinska stolarija |
III Ukupna količina ili obim ugovora
data u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
35546,97
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
90 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
PO Ćukali
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.6.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.6.2022. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 28.6.2022. 13:00
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti do 26. 06. 2022. u sistemu "E nabavke u skladu sa uputstvom o uslovima i
načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu "E
nabavke" "Sl. glasnik BiH br. 90/14, 5315
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
lot 2
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na prekrivanju krova u PO Ćukali, pri OŠ "Vuk Karadžić" Sitneši, Srbac
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44112400-2 | Krov |
III Ukupna količina ili obim ugovora
data u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
37692,27
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
90 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
PO Ćukali
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 26.6.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.6.2022. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 28.6.2022. 13:00
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti do 26. 06. 2022.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIVERZAL UVOZ-IZVOZ d.o.o. Gornji Vakuf-Uskoplje - Vrški put bb 70240 Gornji Vakuf
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
ELIOS d.o.o. Banja Luka - Ulica Novaka Pivaševića broj 14 c 78000 Banja Luka
-
HTC d.o.o. Sarajevo - ul. Kurta Schorka broj 11 71210 Ilidža
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
GP PUT A.D. Istočno Sarajevo - Slavka Leovca 1. 71123 Istočno Sarajevo
-
HIDROGRADNJA d.d. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Izeta Čomore bb Sarajevo
-
Lukavac Cement d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
VODOSKOK d.o.o. TOMISLAVGRAD - Novi Kolodvor b.b. 80240 Tomislavgrad
-
STRABAG d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 11, Objekt B 71000 Novo Sarajevo