Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.02.2023. 09:17

(poništenje aukcije) Izvođenje građevinsko-zanatskih radova za izgradnju ambulante u Mjesnoj zajednici Orašac – I faza

Izvor: Akta.ba, 30.01.2023.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

UNSKO-SANSKI KANTON

GRAD BIHAĆ

GRADONAČELNIK

Služba za civilnu zaštitu stručne i zajedničke poslove

 

Broj: 02/3-11-7167-8/22 Bihać, 30.01.2023.godine

 

Na osnovu člana 69. stav (2) tačka a), člana 70 stav (1), (4), i (6) Zakona o javnim nabavkama - u daljem tekstu Zakon („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14 i 59/22), i člana 52. stav 1. tačka c. Statuta Grada Bihaća („Službeni glasnik Grada Bihaća", broj 13/15, u postupku javne nabavke za Službu za poslove kabineta i mjesnih zajednica, Gradonačelnik Grada Bihaća donosi:

 

Odluku

 o poništenju postupka javne nabavke građevinsko-zanatski radovi za izgradnju ambulante u Mjesnoj zajednici Orašac - I faza realizacije

 

Član 1.

Poništava se postupak nabavke građevinsko-zanatski radovi za izgradnju ambulante u Mjesnoj zajednici Orašac - I faza realizacije za Službu za kabineta i mjesnih zajednica iz razloga što nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku.

 

Član 2.

Za izvršenje ove odluke zadužuje se Služba za civilnu zaštitu stručne i zajedničke poslove.

 

Član 3.

Odluka će biti objavljena na web stranici Grada Bihaća.

 

Član 4.

Odluka stupa na snagu danom donošenja, dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02/3-11-7167-1/22 od 30.12.2022. godine. Nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost nabavke je 195.652,40 KM bez PDV-a.

Broj obavještenja o nabavci sa portala javnih nabavki: 1034-1-3-1-3-1/23 objavljeno dana 06.01.2023. godine.

Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 02/3-11-7167-3/22 od 24.01.2023. godine. Obavještenjem o nabavci rok za preuzimanje tenderske dokumentacije je bio do dana 13.01.2023. godine . Rok za prijem ponuda je bio dana 25.01.2023. godine do 10,00 sati. Rok otvaranja ponuda je bio zakazan isti dan u 11,00 sati. U propisanom roku za prijem ponuda iz obavještenja o nabavci nije pristigla niti jedna ponuda.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav (2) tačka a), člana 70 stav (1), (4), i (6) Zakona, i člana 52. stav 1. tačka c. Statuta Grada Bihaća („Službeni glasnik Grada Bihaća", broj 13/15) odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

PRAVNA POUKA:

Ponuđač koji smatra da je Ugovorni organ u toku otvorenog postupka prekršio odredbe Zakona o javnoj nabavci ima pravo uložiti žalbu na postupak u pisanoj formi u roku od 10 (deset) dana od dana kada je objavljeno na web stranici Grada Bihaća. Žalba se podnosi Gradonačelniku grada Bihaća kao prvoj istanci u (3) tri primjera.

Po ovaštenju vršioca dužnosti gradonačelnika Služba za civilnu zaštitu, stručne i zajedničke poslove

 

Damir Semanić

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: