Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.11.2015. 11:33
Izvođenje radova na izgradnji Graničnog prelaza Gradiška (Faza II)
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
743-1-3-126-3-120/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UPRAVA ZA INDIREKTNO OPOREZIVANJE BIH
IDB/JIB 4401711930000
Kontakt osoba ERVINA SAMARDŽIĆ
Adresa Bana Lazarevića bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 335-100
Faks (051) 335-338
Elektronska pošta ervina.catak@uino.gov.ba
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izgradnja Graničnog prelaza Gradiška (Faza II)
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na izgradnji Graničnog prelaza Gradiška(Faza II)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
Dodatni predmet(i) | 45300000-0 | Instalaterski radovi na građevinama |
45260000-7 | Radovi na krovu i drugi posebni građevinski zanatski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12800000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Granični prelaz Gradiška, na Koridoru Autoputa E661, Bosna i Hercegovina, Opština Gradiška.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
21.12.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
100,00
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.12.2015. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 22.12.2015. 12:30:00
Adresa i mjesto Uprava za indirektno oporezivanje BIH, Središnji ured, Ul.Bana Lazarevića bb,
Banja Luka
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Dobavljači mogu preuzeti TD na osnovu pismenog zahtjeva kojeg dostavljaju UIO putem pošte ili faksa naznačenih u ovom
obavještenju.
Preuzimanje TD se može izvršiti lično na adresi Ugovornog organa, putem pošte, faksa ili e maila(Napomena: Troškovnik-
Predmjer i predračun radova preuzima se lično na adresi Ugovornog organa ili putem pošte)
Zainteresirani dobavljači moraju u svom zahtjevu navesti jedan od gore navedenih načina na kojem žele da im se dostavi
dokumentacija, te u zahtjevu navesti minimalno neophodne informacije- podatke za razmjenu informacija (korspodneciju),
npr. naziv ponuđača, adresu ponuđača koji dostavlja ponudu, ime i prezime kontakt osobe i jedan od gore navedenih načina
korespodencije.
Za otkup TD uplaćuje se nepovratni novčani iznos od 100,00 KM,
TD se može preuzeti svakim radnim danom od 8,00-14,00 h, a najkasnije do 21.12.2015.godine.
Uplatu naknade za otkup TD vršiti u skladu sa Naredbom o
o uplatnim računima za administrativne takse "Službeni glasnik BiH" broj 19/14 , Naredbom o dopuni naredbe o uplatnim
računima za administrativne takse "Službeni glasnik BiH" broj 6/15 i Naredbom o izmjenama i dopunama naredbe o
uplatnim računima za administrativne takse "Službeni glasnik BiH" broj 12/15 ikako slijedi:
Vrsta uplate - za svaku uplatu treba biti “0”
Vrsta prihoda - 722578
Opština treba sadrži šifru opštine prebivališta sjedišta uplatioca
Budžetska organizacija - 1601001
Poziv na broj “0”
Nazivi i brojevi uplatnih računa za administrativne pristojbe su;
JRT Trezor BiH - Depozitni račun,
Broj računa:
3380002210018390 UniCredit Bank d.d. Mostar
5520040002547572 Hypo Alpe Adria Bank a.d. Banja Luka
5517902220404858 Unikredit banka a.d. Banja Luka
1610000010751006 Raiffaisen Banka
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name works
UIN 4401711930000
Contact person ERVINA SAMARDŽIĆ
Address Bana Lazarevića bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 335-100
Fax number (051) 335-338
Email address ervina.catak@uino.gov.ba
Website address
I 2. Address for obtaining tender documents
As in I 1.
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Works on construction of border crossing point Gradiška
II 1.b. Description of the object of the contract
Works on construction of border crossing point Gradiška
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 45000000-7 Construction work
45300000-0 Building installation work
Additional object(s)
45260000-7 Roof works and other special trade construction works
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in TD
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
21.12.2015.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 22.12.2015. 12:00:00
Address and place Uprava za indirektno oporezivanje BIH, Središnji ured, Ul. Bana Lazarevića bb,
Banja Luka
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Intermediary Bank / Correspodent Bank
SWIFT-BIC: DEUTDEFF
Name: DEUTSCHE BANK AG
City, Country: FRANKFURT AM MAIN,
GERMANY
Account with Institution / Beneficiary s Bank
SWIFT-BIC: CBBSBA22
Account Number: 100935962100EUR
IBAN DE81 5007 0010 0935 9621 00
Name: CENTRALNA BANKA BOSNE I
HERCEGOVINE
Address: MARŠALA TITA 25
City, Country: SARAJEVO, BOSNIA AND
HERZEGOVINA
Beneficiary
IBAN: BA39 000 003 0000000145
Account reference: 06411
Name: MINISTARSTVO FINANCIJA I
TREZORA BIH
Address: TRG BIH 1
City, Country: SARAJEVO, BOSNIA AND
HERZEGOVINA
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
DOS ELEKTRO d.o.o. Banja Luka - Ulica Pilanska bb 78000 Banja Luka
-
NEW SANATRON d.o.o. Novi Grad - Kulska obala 2 79220 Novi Grad
-
Montavar metalna nova d.o.o. Banja Luka - ulica Zelengorska broj 6 78000 Banja Luka
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
DOS ELEKTRO d.o.o. Banja Luka - Ulica Pilanska bb 78000 Banja Luka
-
NEW SANATRON d.o.o. Novi Grad - Kulska obala 2 79220 Novi Grad
-
Montavar metalna nova d.o.o. Banja Luka - ulica Zelengorska broj 6 78000 Banja Luka
-
TOM-CAT d.o.o. Tuzla - ul. Izeta Sarajlića br. 44 75000 Tuzla
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
TEMPO-Vranica d.d. Mostar - Put za Aluminij bb. 88000 Mostar
-
DŽENA d.o.o. Gradačac - ul. Hasana Kikića br. 6 76250 Gradačac
-
JOKANIĆ Desimir Jokanić s.p. Derventa - Cara Dušana 123, Derventa, Derventa 74400 Derventa
-
13.02.2017
-
11.07.2016
-
22.02.2016