Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.08.2023. 13:30
(aukcija) Izvođenje radova rekonstrukcije, sanacije i adaptacije postojećeg objekta - Služba radiološke dijagnostike
1269-7-3-131-3-53/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU DOM ZDRAVLJA GRADAČAC
IDB/JIB 4209432200001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Merima Handžar
Adresa Ul.Josipa Šibera 11
Poštanski broj 76250 Gradačac (bhp sa)
Općina/Grad Gradačac
Telefon (035) 367-000
Faks (035) 367-001
Elektronska pošta nabavke@dzgradacac.com
Internet adresa www.dzgradacac.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Gradačac
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Predmet nabavke nije djeljiv na lotove
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećeg objekta - Služba radiološke dijagnostike
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećeg objekta - Služba radiološke dijagnostike
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45215100-8 | Građevinski radovi na zgradama vezanih za zdravstvo |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Više stavki
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
32290,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU Dom zdravlja Gradačac, Služba radiološke dijagnostike
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do realizacije svih ugovornih obaveza
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
26.08.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.08.2023. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JZU Dom zdravlja Gradačac
Datum i vrijeme 28.08.2023. 10:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
FAIN d.o.o. Sarajevo - ul. Behdžeta Mutevelića broj 2B 71000 Sarajevo
-
ASTRA PLAN d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Branislava Nušića br. 5 76100 Brčko Distrikt
-
Mipro-Gradnja d.o.o. Ilijaš - ul. Bosanski put 215. - u krugu željezare 71380 Ilijaš
-
TEKTON d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Dučića broj 39 78000 Banja Luka
-
LI-GRAD d.o.o. LIVNO - Stjepana II Kotromanića b.b. 80101 Livno
-
Prizma d.o.o. Bijeljina - Hase-Novo naselje 104 76300 Bijeljina
-
D.o.o. FINALPROM Bijeljina - Pavlovića put bb 76300 Bijeljina
-
INDUSTROPROJEKT a.d. Prijedor - Ulica Vožda Karađorđa broj 14 79101 Prijedor
-
MARVEL d.o.o. - Vojvode Radomira Putnika 34. 71123 Istočno Novo Sarajevo