Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.08.2023. 12:28
(aukcija) Izvođenje radova adaptacije krova na zgradi Vatrogasnog doma u Rudom
245-7-3-45-3-30/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA RUDO
IDB/JIB 4401463690005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mirko Mijušković
Adresa Đenerala D.D. Mihailovića br.41
Poštanski broj 73260 Rudo (sp bl)
Opština/Grad Rudo
Telefon (058) 711-164
Faks (058) 711-242
Elektronska pošta javnenabavke@opstinarudo.com
Internet adresa www.opstinarudo.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Rudo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Radi se o istovrsnim poslovima na jednom objektu
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
"Adaptacija krova na zgradi Vatrogasnog doma u Rudom"
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Zamjena krovne konstrukcije na zgradi Vatrogasnog doma u Rudom.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45261210-9 | Krovopokrivački radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u T.D.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11111,11
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Vatrogasni dom u Rudom
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 dana od dana uvođenja ponuđača u posao, a nakon zaključenja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, dokazi definisani u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkam, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u T.D. tačka 4.4.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u T.D. tačka 4.5.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u T.D. tačka 4.6.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
25.08.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.08.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Rudo ul. Đ.D.D. Mihailovića 41-prostorije ugovornog organa
Datum i vrijeme 28.08.2023. 12:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SIN GRAD Slaviša Stjepanović s.p Vlasenica - Toplik 1, Vlasenica, Vlasenica 75440 Vlasenica
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
FAMOS GRADNJA d.d. Sarajevo - ul. 6. April br. 3 71210 Ilidža
-
ELEKTROCENTAR Petek d.o.o. Tuzla - ul.Tomislava Ramnjaka broj 54 75000 Tuzla
-
BRAĆA KARIĆ Zenica, d.o.o. - Ul. Zmaja od Bosne bb (Poslovna zona 1) 72000 Zenica
-
BK GRADNJA d.o.o. Zenica - Ul. Huseina Kulenovića broj 18 72000 Zenica