Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.08.2023. 08:22
(izmjena aukcije) Izvođenje radova na zamjeni ski lifta kotlovi po sistemu projektuj i izgradi ključ u ruke
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
707-1-3-187-8-180/23
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 707-1-3-187-3-126/23
Datum objave obavještenja 22.06.2023.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP ZOI'84 OCS D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200347000004
Kontakt osoba Haris Smailhodžić
Adresa Alipašina bb,dvorana Zetra ulaz E
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 276-142
Faks (033) 212-027
Elektronska pošta komercijala@zoi84.ba
Internet adresa www.zoi84.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
25.08.2023.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 31.08.2023. 12:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Alipašina bb, ulaz E dvorane Zetra, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 31.08.2023. 14:00
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b.,III 4.).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name KJP ZOI'84 OCS d.o.o.
UIN 4200347000004
Contact person Haris Smailhodžić
Address Alipašina bb,dvorana Zetra ulaz E
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 276-142
Fax number (033) 212-027
Email address komercijala@zoi84.ba
Website address www.zoi84.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
SKI LIFT CONSTRUCTION ACCORDING TO DESIGN AND BUILD TURNKEY SYSTEM
II 1.b. Description of the object of the contract
The subject of this public procurement is the development of the main project of the Kotlovi ski lift at the Ski Center
Bjelašnica, the execution of all works on the dismantling of the existing ski lift, the procurement and construction of the new
detachable Kotlovi ski lift, as well as the excavation of the trench and the installation of the cable for the power supply of
the new ski lift Kotlovi from the trafo substation Medjustanica to the drivestation of the new Kotlovi ski lift, according to the
"turnkey" system (design and build) - described in detail in the project assignment, which is an integral part of this TD.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 45212223-5 | Winter-sports facilities construction work |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
defined in the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
25.08.2023.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 31.08.2023. 12:00
Address and place Alipšina bb, dvorana Zetra ulaz E, 71000 Sarajevo
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
defined in the tender documentation
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II bb 76100 Brčko Distrikt
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt