Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.10.2023. 16:25
(aukcija) Izvođenje radova zimskog održavanja
141-1-3-35-3-52/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA ,,OPĆINSKI FOND ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI I
INFRASTRUKTURU''
IDB/JIB 4263448910003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Fazir Vukalić
Adresa Prijedorska br.3
Poštanski broj 79260 Sanski Most (bhp sa)
Općina/Grad Sanski Most
Telefon (037) 683-020
Faks (037) 683-020
Elektronska pošta fond_sm@hotmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Sanski Most
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Zimsko održavanje
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na zimskom održavanju gradskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva, po lotovima
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
Dodatni predmet(i) | 45233141-9 | Radovi na održavanju cesta |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u td
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u td
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u td
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
06.11.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.11.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Prijedorska br 3 - prostorije Ugovornog organa
Datum i vrijeme 06.11.2023. 15:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija u ovom postupku javne nabavke će biti objavljena u sistemu “E-nabavke”. Zainteresirani ponuđači
istu mogu preuzeti isključivo putem sistema “E-nabavke”, te im se ista na drugi način neće dostavljati.
Postavljanje zahtjeva za pojašnjenje TD i odgovora sa pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu “E-nabavke”.
Ugovorni organ će u ovom postupku javne nabavke provesti ,,E-aukciju''.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na zimskom održavanju gradskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva u MZ Šehovci, MZ Trnova, MZ
Desna obala (Kruhari, Jezernice, Željezničko naselje), MZ Lijeva obala (Hamzibegova preko Bulevara, Alagića polje i
Vahidbegova preko Bulevara), MZ Zdena, MZ Pobriježje, MZ Stari Majdan, MZ Husimovci, MZ Demiševci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kao u td
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
54700,75
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
kao u td
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td za LOT 1
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 06.11.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.11.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 06.11.2023. 15:30
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija u ovom postupku javne nabavke će biti objavljena u sistemu “E-nabavke”. Zainteresirani ponuđači
istu mogu preuzeti isključivo putem sistema “E-nabavke”, te im se ista na drugi način neće dostavljati.
Postavljanje zahtjeva za pojašnjenje TD i odgovora sa pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu “E-nabavke”.
Ugovorni organ će u ovom postupku javne nabavke provesti ,,E-aukciju''.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na zimskom održavanju gradskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva u MZ Vrhpolje, MZ Hrustovo, MZ
Tomina, MZ Kijevo, MZ Čaplje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kao u td
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
54700,75
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
kao u td
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td po MZ LOT 2
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 06.11.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.11.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 06.11.2023. 15:30
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija u ovom postupku javne nabavke će biti objavljena u sistemu “E-nabavke”. Zainteresirani ponuđači
istu mogu preuzeti isključivo putem sistema “E-nabavke”, te im se ista na drugi način neće dostavljati.
Postavljanje zahtjeva za pojašnjenje TD i odgovora sa pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu “E-nabavke”.
Ugovorni organ će u ovom postupku javne nabavke provesti ,,E-aukciju''.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na zimskom održavanju gradskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva u MZ Gornji Kamengrad, MZ Donji
Kamengrad, područje Dabra
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kao u td
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
54700,75
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
kao u td
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td po MZ LOT 3
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 06.11.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.11.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 06.11.2023. 15:30
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija u ovom postupku javne nabavke će biti objavljena u sistemu “E-nabavke”. Zainteresirani ponuđači
istu mogu preuzeti isključivo putem sistema “E-nabavke”, te im se ista na drugi način neće dostavljati.
Postavljanje zahtjeva za pojašnjenje TD i odgovora sa pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu “E-nabavke”.
Ugovorni organ će u ovom postupku javne nabavke provesti ,,E-aukciju''.
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 4
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na zimskom održavanju gradskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva u MZ Lušci Palanka, MZ Skucani
Vakuf, MZ Fajtovci, područje Milanovca
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
kao u td
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
54700,75
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
kao u td
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td, po MZ LOT 4
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 06.11.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.11.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 06.11.2023. 15:30
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija u ovom postupku javne nabavke će biti objavljena u sistemu “E-nabavke”. Zainteresirani ponuđači
istu mogu preuzeti isključivo putem sistema “E-nabavke”, te im se ista na drugi način neće dostavljati.
Postavljanje zahtjeva za pojašnjenje TD i odgovora sa pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu “E-nabavke”.
Ugovorni organ će u ovom postupku javne nabavke provesti ,,E-aukciju''.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
MANKO VELEMOTOR d.o.o. Sarajevo - Ul. Trešnje broj 62 71210 Ilidža
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
DRR Auto d.o.o. Kiseljak - Kralja Tomislava br.56 71250 Kiseljak
-
Servis motornih pila NIS Miličević Jadranka s.p. Pale - Romanijska 63, Pale, Pale 71420 Pale
-
BH TRUCKING-CO d.o.o. Zenica - Ul. Juraja Neidharta broj 23 72000 Zenica
-
DELTA PETROL d.o.o. Kakanj - Ul. Alije Izetbegovića broj 149 72240 Kakanj
-
RASCO BH d.o.o. Banja Luka - Ul. Gundulićeva br. 76 78000 Banja Luka
-
MUSIĆ TRUCKS d.o.o. Srebrenik - Tinja, Magistralni put bb 75358 Srebrenik
-
04.01.2024
-
04.01.2024
-
04.01.2024
-
04.01.2024