Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.05.2016. 07:45
Izvođenje radova na izradi, dopremi i ugradnji fasadne bravarije na dijelu objekta za Ginekologiju i akušerstvo, Blok D
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
867-7-3-65-3-30/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR TUZLA
IDB/JIB 4209390440007
Kontakt osoba Trkulja Miroslav
Adresa Trnovac bb
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 303-300
Faks (035) 250-474
Elektronska pošta info@ukctuzla.ba
Internet adresa www.ukctuzla.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka radova- radovi na izradi , dopremi i ugradnju fasadne bravarije na dijelu objekta za Ginekologiju i akušerstvo , Blok
D
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45420000-7 | Radovi na ugradnji stolarije |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25641,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
18.5.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.5.2016. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 19.5.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto JZU UKC TUZLA, zgrada Uprave sala za sastanke
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na pismeni zahtjev ponuđača, putem pošte na adresu koju naznači ponuđač,
odnosno Expeditu Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla, ul. Trnovac b.b. svakog radnog dana od
08:00 do 16:00 sati najkasnije do 18.05.2016. godine
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Trkulja Miroslav
Adresa Trnovac bb
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 303-655
Faks (035) 272-301
Elektronska pošta info@ukctuzla.ba
Internet adresa www.ukctuzla.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Tehno Inžinjering d.o.o. Ugljevik - Prve majevičke brigade br. 4/17 76330 Ugljevik
-
KRISTAL-KOMERC Export-Import Konjic d.o.o. - Musala bb. 88400 Konjic
-
AB NERETVA Export-Import Mostar d.o.o. - Ul. Tekija br.229 88000 Mostar
-
Bijelić - Gradnja d.o.o. Brčko - Omerbegovača 188 76000 Brčko Distrikt
-
DŽENA d.o.o. Gradačac - ul. Hasana Kikića br. 6 76250 Gradačac
-
PIKASO d.o.o. Brčko Distrikt - Radoja Domanovića br. 19 76000 Brčko Distrikt
-
AX-SOLING d.o.o. Grude - GZ Pogana Vlaka - Poljanice 20 88340 Grude