Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.05.2016. 09:18
Izvođenje radova na regulaciji Radinskog potoka
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1220-1-3-67-3-23/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA BANOVIĆI
IDB/JIB 4209362820007
Kontakt osoba Mrkonjić Amir, za pitanja iz tehničkog dijela tenderske dokumentacije, tel:
035/743 409 mob. 061/ 720 452; Demirović Sead, za ostala pitanja, tel.
035/743 476, mob. 062/030 041
Adresa Alije Dostovića 1
Poštanski broj 75290 Banovići (bhp sa)
Općina/Grad Banovići
Telefon (035) 743-400
Faks (035) 743-433
Elektronska pošta opcina@banovici.gov.ba
Internet adresa www.banovici.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Banovići
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja vodoprivrednih objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Regulacija Radinskog potoka
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je Regulacija Radinskog potoka.
Radove izvršiti prema projektnoj dokumentaciji. Detaljniji opis radova, dat je u tehničkoj specifikaciji koja se nalazi u prilogu
ove tenderske dokumentacije (Aneks 9).
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45246000-3 | Radovi regulacije rijeke i radovi za zaštitu od poplava |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvođenja radova je grad Banovići
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Dato u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da bi učestvovao u ovom postupku javne nabavke ponuđač mora biti registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet
ove javne nabavke. S tim u vezi, svi ponuđači su dužni kao dokaz dostaviti aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu
nadležnog organa iz koje se vidi da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U cilju dokazivanja svoje tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđači su dužni dostaviti sljedeća dokumenta:
-Spisak izvršenih ugovora (najmanje tri ugovora) koji su u vezi s predmetnom nabavkom (isti ili slični), za posljednjih pet
godina ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo s radom prije
manje od pet godina.
-Uz spisak iz prethodne tačke, ponuđač je dužan dostaviti potvrdu/potvrde druge ugovorne strane o uredno izvršenim
ugovorima.
-Ponuđač mora dostaviti dokaze o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji lica koje će biti odgovorno za izvođenje radova
koji su predmet javne nabavke (diplomirani inžinjer građevinarstva, sa minimalno tri godine radnog iskustva i položenim
stručnim ispitom, zaposlen u stalnom radnom odnosu kod ponuđača)
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
12.7.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.7.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.7.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ukoliko ponuđači traže obilazak mjesta izvođenja radova ili uvid u projektnu dokumentaciju, neophodno kontaktirati osobu
za kontakt (Mrkonjić Amir) radi zakazivanja termina. Sve troškove obilaska snose ponuđači.
Ponuđači koji nisu obišli mjesto ili lokaciju na kojoj će se izvoditi radovi, mogu dostaviti ponude u roku utvrđenom
tenderskom dokumentacijom.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
BETON-PERUTINA d.o.o. Čapljina - Domanovići bb. 88305 Čapljina
-
BUMAT d.o.o. Trebižat-Čapljina - Trebižat bb. 88300 Čapljina
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
Reweus d.o.o. Lukavac, u stečaju - Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
Roading d.o.o. Gračanica - ul. Sprečanski put bb 75320 Gračanica
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
Mibral d.o.o. Sarajevo - ul. Srebrenička br.1 71000 Sarajevo
-
24.08.2016
-
22.07.2016