Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.09.2016. 12:44
Izvođenje radova na sanaciji fasade stambene zgrade u ulici Starine Novaka broj 2 i 4, ulaz I i II u Ugljeviku
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
894-1-3-74-3-67/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA UGLJEVIK
IDB/JIB 4400458050000
Kontakt osoba Sokica Horvat
Adresa Trg Draže Mihailovića
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Opština/Grad Ugljevik
Telefon (055) 773-771
Faks (055) 772-336
Elektronska pošta javnenabavke2012@hotmail.com
Internet adresa www.opstinaugljevik.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Ugljevik
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Bojenje i ustakljivanje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Sanacija fasade stambene zgrade u ulici Starine Novaka broj 2 i 4, ulaz I i II u Ugljeviku
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sanacija fasade stambene zgrade u ulici Starine Novaka broj 2 i 4, ulaz I i II u Ugljeviku
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45443000-4 | Fasadni radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ulica Starine Novaka, zgrada broj 2 i 4, ulaz I i II u Ugljeviku
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Iz budžeta opštine
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtjeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
21.10.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 24.10.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 24.10.2016. 11:00:00
Adresa i mjesto Opština Ugljevik, Trg Draže Mihailovića 1, soba broj 26.opštinske uprave opštine
Ugljevik
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
FAIN d.o.o. Sarajevo - ul. Behdžeta Mutevelića broj 2B 71000 Sarajevo
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
ARCON-in d.o.o. Zenica - Ul.Zmaja od Bosne broj 27 72000 Zenica
-
A 3 d.o.o. Široki Brijeg - Fra Didaka Buntića br.74 88200 Široki Brijeg
-
MAXMARA d.o.o. Banja Luka - Ulica Njegoševa broj 109 78000 Banja Luka
-
KUW-ING d.o.o. Kalesija, u likvidaciji - Dubnica bb 75260 Kalesija
-
GP Vranica BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića broj 5 B 78000 Banja Luka
-
Prizma d.o.o. Bijeljina - Hase-Novo naselje 104 76300 Bijeljina
-
28.10.2016
-
22.11.2016
-
16.12.2016
Sanacija fasade stambene zgrade u ulici Starine Novaka 2 i 4, ulaz I i II u Ugljeviku
-
03.03.2017
Sanacija fasade stambene zgrade u ulici Starine Novaka broj 2 i 4, ulaz I i II u Ugljeviku