Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.11.2016. 13:11

(MK) Izvođenje radova na unapređenju infrastrukture za prikupljanje otpadnih voda u gradu Skopje

Izvor: Official Journal of the European Union, 29.11.2016.

bivša jugoslavenska Republika Makedonija-Skopje: IPA — Unapređenje infrastrukture za prikupljanje otpadnih voda u gradu Skopje

2016/S 230-418726

Poziv na nadmetanje za izvođenje radova

Lokacija — Europa (izvan EU-a)

Napominjemo da sklapanje ugovora ovisi o prethodnom usvajanju Odluke Komisije o odobrenju primjene IPA-e za glavni projekt, čime se ne mijenjaju dijelovi postupka javne nabave (to će se, primjerice, dogoditi ako se izmijene prvotno predviđena proračunska sredstva, vremenski okvir, priroda ili uvjeti provedbe). U slučaju neispunjenja prethodno navedenog uvjeta, javni će naručitelj odustati od javne nabave ili otkazati postupak sklapanja ugovora, a natjecatelji ili ponuditelji neće imati pravo zatražiti naknadu.

1.Uputa na objavu:
EuropeAid/137719/IH/WKS/MK.
2.Postupak:
Otvoreni.
3.Naslov programa:
IPA — Instrument pretpristupne pomoći (IPA II) — sektorski operativni program za ekološke i klimatske aktivnosti 2014. – 2020.
4.Financiranje:
Provedbena odluka Komisije od 17.12.2014 o usvajanju višegodišnjeg akcijskog programa bivše jugoslavenske republike Makedonije o ekološkim i klimatskim aktivnostima i prometu za godine 2014. – 2016. (C(2014) 9850 završna verzija).
5.Javni naručitelj:

Središnji odjel za financiranje i ugovaranje (Central Financing and Contracting Department — CFCD), Ministarstvo financija, Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA. Internetska adresa: http://cfcd.finance.gov.mk/


Specifikacije ugovora

6.Opis ugovora:
Ugovor o radovima obuhvaća radove za poboljšanje infrastrukture prikupljanja otpadnih voda u gradu Skopje u skladu s „Crvenom knjigom” FIDIC-a iz 1999., uvjeti ugovora.
Radovi su podijeljeni u 3 dijela, a mogu se sažeti kako slijedi:
• 1. dio — izgradnja odvodnog kanala (kolektor) na desnoj obali rijeke Vardar,
• 2. dio — izgradnja odvodnog kanala (kolektor) na lijevoj obali rijeke Vardar,
• 3. dio — izgradnja odvodnog kanala (kolektor) od crpne stanice „Makosped” do priključka na novi glavni kolektor na lijevoj obali rijeke Vardar.
7.Broj i nazivi grupa:
Samo 1 grupa.


Uvjeti za sudjelovanje

8.Prihvatljivost i pravila o podrijetlu:
Sudjelovati mogu sve fizičke osobe s državljanstvom i pravne osobe (koje sudjeluju ili pojedinačno ili u zajednici — konzorciju — ponuditelja) sa stvarnim poslovnim nastanom u državi članici Europske unije ili u prihvatljivoj državi ili na teritoriju kako je utvrđeno Uredbom (EU) br. 236/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 11.3.2014 o utvrđivanju zajedničkih pravila i postupaka za provedbu instrumenata Unije za financiranje vanjskog djelovanja (CIR) za primjenjiv instrument kojim se ugovor financira (vidjeti i točku 23. u nastavku). Sudjelovanje je otvoreno i za međunarodne organizacije. Sva roba kupljena u okviru ovog ugovora mora potjecati iz 1 ili više navedenih država. Međutim, roba može potjecati iz bilo koje države ako je iznos robe koja se kupuje manji od 100 000 EUR po kupnji.
9.Razlozi za isključenje:
Ponuditelji moraju dostaviti potpisanu izjavu, koja je dio obrasca za ponude za ugovor o radovima, da se ne nalaze ni u jednoj od situacija navedenih u točki 2.3.3. „Praktičnog vodiča”.
10.Broj ponuda:
Ponuditelji mogu predati samo 1 ponudu. Ponude za dijelove nadmetanja neće se razmatrati. Svaki ponuditelj u svojoj ponudi može navesti da će ponuditi popust u slučaju da njegova ponuda bude prihvaćena za više od 1 grupe. Ponuditelji uz svoju ponudu za radove koji se traže u dokumentaciji poziva na nadmetanje ne mogu dostaviti ponudu za drugo rješenje.
11.Jamstvo za ozbiljnost ponude:
Ponuditelji moraju pružiti jamstvo za ozbiljnost ponude od 200 000 EUR kad dostavljaju ponudu. Jamstvo će neuspješnim ponuditeljima biti vraćeno po završetku postupka javne nabave, a uspješnom(im) ponuditelju(ima) kad sve strane potpišu ugovor.
12.Jamstvo za ispunjavanje obveza:
Uspješnog će se ponuditelja tražiti jamstvo za ispunjavanje obveza od 10 % iznosa ugovora prilikom potpisivanja ugovora. Jamstvo mora biti dostavljeno zajedno s potpisanim ugovorom najkasnije 30 dana nakon što ponuditelj primi ugovor koji je potpisao javni naručitelj. Ako odabrani ponuditelj ne dostavi navedeno jamstvo u tom razdoblju, ugovor će biti nevažeći te se može sastaviti novi ugovor i poslati ponuditelju koji je dostavio sljedeću najjeftiniju odgovarajuću ponudu.
13. Informativni sastanak i/ili posjet lokaciji:
Održat će se obvezni informativni sastanak i posjet lokaciji.
Posjet lokaciji održat će se 11.1.2017 (12:00), po lokalnom vremenu na sljedećoj adresi:
City of Skopje, blvd. Ilinden No 82, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA.
Obvezni informativni sastanak održat će se 11.1.2017 (14:00), po lokalnom vremenu na sljedećoj adresi:
City of Skopje, blvd. Ilinden No 82, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA.

Sva pitanja i odgovori koji se razmijene tijekom sastanka unijet će se u zapisnik i objaviti na mrežnoj adresi EuropeAid-a na https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?ADSSChck=1412673066333&do=publi.welcome&userlanguage=en i na mrežnoj stranici Središnjeg odjela za financiranje i ugovaranje na http://cfcd.finance.gov.mk

Kao dokaz sudjelovanja na informativnom sastanku, ponuditelji će dobiti potvrdu o sudjelovanju koju moraju priložiti uz ponudu.
Javni naručitelj neće organizirati pojedinačne posjete tijekom razdoblja nadmetanja.
14.Valjanost ponude:
Ponude moraju ostati valjane u razdoblju od 90 dana nakon roka za dostavu ponuda. U iznimnim okolnostima, javni naručitelj može prije isteka razdoblja valjanosti zahtijevati od ponuditelja produženje valjanosti ponuda tijekom određenog razdoblja.
15.Razdoblje provedbe zadataka:
Razdoblje provedbe zadataka iznosi 730 kalendarskih dana od dana početka do izdavanja potvrde o preuzimanju. Slijedi ga 365 dana razdoblja za obavijest o šteti.


Uvjeti sposobnosti i kriteriji za odabir ponude

16.Uvjeti sposobnosti:
Kako bi bili prihvatljivi za sklapanje ugovora, ponuditelji moraju dostaviti dokaz da ispunjavaju uvjete sposobnosti. Ponuditelji te dokaze moraju dostaviti u obliku informacija i dokumenata traženih u stavci 12. uputa za nadmetanje.
U slučaju da ponudu dostavlja zajedničko poduzeće/konzorcij, ovi će se uvjeti sposobnosti primijeniti na zajedničko poduzeće/konzorcij u cjelini, osim ako nije drugačije navedeno.
Uvjeti sposobnosti za svakog ponuditelja sljedeći su:
16.1. Ekonomska i financijska sposobnost natjecatelja:
16.1.1. prosječni godišnji promet natjecatelja za svaku od posljednje 3 zaključene i revidirane financijske godine do roka za dostavu ponuda (točka 19. u nastavku) mora iznositi najmanje 6 700 000 EUR, a kratkoročna imovina natjecatelja mora biti veća od kratkoročnih obveza u barem 2 od posljednje 3 financijske godine zaključene i revidirane do datuma za dostavu ponuda (točka 19. u nastavku).
Prethodno navedeni zahtjevi moraju se dokazati financijskim izvješćima ponuditelja za prethodne 3 financijske godine za koje su računi zaključeni i koje je revidirao neovisni revizor do roka za dostavljanje ponuda (točka 19. u nastavku).
U slučaju zajedničkog poduzeća/konzorcija, voditelj treba ispunjavati barem 50 % kriterija u pogledu prosječnog godišnjeg prometa, a njegova kratkoročna imovina mora biti veća od njegovih kratkoročnih obveza u barem 2 od posljednje 3 financijske godine zaključene i revidirane do datuma za dostavu ponuda (točka 19. poziva na nadmetanje za ugovor o radovima);
16.1.2. ponuditelj mora dokazati da ima na raspolaganju ili da ima pristup kreditnim linijama ili drugim izvorima kreditiranja koji su dostatni za ispunjenje novčanog toka za izgradnju (osim predfinanciranja), povrh obveza ponuditelja prema ostalim ugovorima, tijekom čitavog trajanja ugovora u iznosu od najmanje 1 500 000 EUR. Navedeni će se zahtjev dokazati bankovnim izvješćem koje jasno pokazuje da izvor kreditiranja stoji na raspolaganju posebno za ovaj projekt.
U svrhu pretvorbe druge valute u euro, koristit će se stopa konverzije objavljena u „Službenom listu Europske unije” koja se može naći na:

http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?Language=en

Za pretvorbu i izračunavanje godišnjih prometa u eurima trebaju se koristiti stope iz lipnja svake godine.
16.2. Tehnička i stručna sposobnost natjecatelja:
16.2.1. ponuditelj mora biti registrirano poduzeće ili fizička osoba sposobna za izvođenje navedenih radova (što se odnosi na: svakog pojedinačnog ponuditelja, svakog člana zajedničkog poduzeća/konzorcija i svakog podizvoditelja);
16.2.2. ponuditelj mora imati strukovnu licencu(e), potvrdu(e) (ili pravo), u skladu sa zakonima države u kojoj ima poslovni nastan, ili njima jednakovrijedne dokumente, za izvođenje građevinskih radova (što se odnosi na: svakog pojedinačnog ponuditelja i svakog člana zajedničkog poduzeća/konzorcija);
16.2.3. ponuditelj je kao glavni izvoditelj morao dovršiti barem 1 ugovor o radovima za izgradnju/rekonstrukciju/proširenje/nadogradnju sustava kanalizacije s najmanjim nazivnim promjerom (DN) 800 i najmanje duljine od 7 km u posljednjih 8 godina do datuma za podnošenje ove ponude (kako je navedeno u točki 19. u nastavku).
Ugovor se smatra završenim ako je potvrda o zadovoljavajućoj izvedbi ili jednakovrijedna potvrda izdana od zaposlenika/javnih naručitelja/inženjera/korisnika koja jasno navodi datum izdavanja prethodno navedenih potvrda.
Dovršetak znači da je ugovor koji ponuditelj navodi mogao započeti/biti proveden/završiti bilo kada u navedenom razdoblju, ali ne znači nužno da je započeo u tom razdoblju ili da je bio provođen tijekom čitavog razdoblja.
U slučaju zajedničkog poduzeća/konzorcija, voditelj zajedničkog poduzeća/konzorcija mora zadovoljiti zahtjev u pogledu iskustva kao izvoditelja naveden u podstavku 16.2.3. poziva na nadmetanje za ugovor o radovima.
U svrhu ovog nadmetanja, glavni se izvoditelj smatra pravnom osobom koja je bila član konzorcija s najvećim postotkom u građevinskim radovima u referentnom projektu;
16.2.4. ključno osoblje ponuditelja (obrasci 4.6.1.2. i 4.6.1.3.) mora biti sastavljeno od sljedećeg profila:
— 1 voditelj projekta/predstavnik izvoditelja koji ima barem sveučilišnu diplomu iz inženjerstva i najmanje 10 godina općeg iskustva u građevinarstvu te je izvršio barem 1 projekt u kojem je bio voditelj projekta/predstavnik izvoditelja s ugovorom slične prirode i tehničke složenosti kako je opisano u prethodno navedenoj točki 6. i koji je uređen uvjetima ugovora FIDIC-a ili jednakovrijednim.
Ako je to prikladno i za određeni ugovor, gospodarski se subjekt može oslanjati na sposobnosti drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu veza koje ima s njima. Neki primjeri situacija koje naručitelj ne smatra prihvatljivima situacije su kad se ponuditelj većinom oslanja na sposobnosti drugih subjekata ili kad se oslanja na ključne uvjete sposobnosti. Ako se natjecatelj oslanja na sposobnosti drugih subjekata, mora dokazati javnom naručitelju da će na raspolaganju imati sredstva potrebna za izvršenje ugovora, primjerice prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će mu ta sredstva biti stavljena na raspolaganje. Takvi subjekti, primjerice matično poduzeće gospodarskog subjekta, moraju poštivati ista pravila o prihvatljivosti kao i gospodarski subjekt, posebice ona o državljanstvu. Nadalje, ponuda mora uključivati poseban dokument koji sadrži podatke o uvjetima sposobnosti trećeg subjekta. Dokazi o ispunjenju uvjeta sposobnosti moraju se dostaviti na zahtjev javnog naručitelja.
S obzirom na tehničke i stručne kriterije, ponuditelj se može oslanjati na sposobnosti drugih subjekata samo ako će ti subjekti izvršavati radove za koje su te sposobnosti potrebne.
U vezi s ekonomskim i financijskim kriterijima, subjekti na čije se sposobnosti ponuditelj oslanja postaju solidarno odgovorni za izvršenje ugovora.
17.Kriterij za odabir ponude:
Ekonomski najisplativija ponuda tehnički je sukladna ponuda s najnižom cijenom.


Nadmetanje

18.Kako dobiti dokumentaciju za nadmetanje:
Dokumentacija za nadmetanje dostupna je od:

Ministry of Finance, Central Financing and Contracting Department (CFCD), Dame Gruev 12, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA. Faks +389 23255729. E-pošta: cfcd@finance.gov.mk

Dokumentacija za nadmetanje dostupna je na sljedećim mrežnim stranicama (bez nacrta, izvješća o geotehničkom istraživanju ili netehničkog sažetka procjene utjecaja na okoliš (PUO)): na mrežnoj stranici EuropeAid-a:

https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome i na mrežnoj stranici CFCD-a: http://cfcd.finance.gov.mk

Potpuna dokumentacija za nadmetanje (uključujući nacrte) dostupna je u CD formatu samo u prostorijama javnog naručitelja na adresi navedenoj u prethodno navedenoj točki 5. CD se može preuzeti osobno ili putem ekspresne dostavne službe (kurirska služba) zainteresiranim ponuditeljima, po prethodnom pisanom zahtjevu poslanom putem e-pošte, uz navođenje broja i naziva ponude, naziva poduzeća, adrese i brojeva telefona/faksa i adrese e-pošte. Javni naručitelj neće organizirati isporuku niti platiti troškove dostavljača. Javni naručitelj ne preuzima odgovornost za kasnu isporuku dokumentacije za nadmetanje od kurirske službe.
Ponude moraju biti dostavljene korištenjem standardnog obrasca koji čini dio dokumentacije za nadmetanje, a čijeg se formata i uputa treba strogo pridržavati.
Ponuditelji koji imaju pitanja o ovom pozivu na nadmetanje trebaju ih poslati pisanim putem na:

Ministry of Finance, Central Financing and Contracting Department (CFCD), Dame Gruev 12, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA. Faks +389 23255729, ili putem e-pošte: cfcd@finance.gov.mk (uz naznaku upute na objavu iz točke 1.) najmanje 21 dan prije isteka roka za dostavu ponuda navedenog pod točkom 19. Javni naručitelj mora na pitanja ponuditelja odgovoriti najmanje 11 dana prije isteka roka za dostavu ponuda. Moguća pojašnjenja ili manje promjene dokumentacije za nadmetanje bit će objavljene najkasnije 11 dana prije roka za dostavu ponuda na internetskoj stranici EuropeAida na https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome i na mrežnoj stranici CFCD-a: http://cfcd.finance.gov.mk

19.Rok za dostavu ponuda:
3.3.2017 (12:00), srednjoeuropsko vrijeme,
Ministry of Finance, Central Financing and Contracting Department (CFCD), Dame Gruev 12, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA.
Ponude koje javni naručitelj zaprimi nakon ovog roka neće se razmatrati.
Radno vrijeme javnog naručitelja: od ponedjeljka do petka, od 8:30 do 16:30, SEV.
20.Javno otvaranje ponuda:
3.3.2017 (14:00), srednjoeuropsko vrijeme, na adresi:
Ministry of Finance, Central Financing and Contracting Department (CFCD), Dame Gruev 12, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA.
21.Jezik postupka:
Sva pisana komunikacija za ovaj postupak nabave i ugovor mora biti na engleskom jeziku.
22.Ponavljanje sličnih radova:
Nakon izvornog ugovora koji će se sklopiti nakon ovog postupka nadmetanja, novi se radovi, koji obuhvaćaju ponavljanje sličnih radova, do procijenjenog iznosa od 670 000 EUR, mogu povjeriti izvornom izvoditelju putem pregovaračkog postupka bez prethodne objave poziva na nadmetanje, uz uvjet da su novi radovi u skladu s istim osnovnim projektom.
23.Pravni temelj:
Uredba (EU) br. 236/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 11.3.2014 o utvrđivanju zajedničkih pravila i postupaka za provedbu instrumenata Unije za financiranje vanjskog djelovanja i Uredba (EU) br. 231/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 11.3.2014 o uspostavi Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA II).

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: