Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.04.2017. 15:28
Izvođenje radova na izgradnji javne rasvjete
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
886-1-3-33-3-15/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA TRNOVO
IDB/JIB 4200308790006
Kontakt osoba Adel Koso
Adresa Trnovo bb
Poštanski broj 71223 Delijaš (bhp sa)
Općina/Grad Trnovo (FBiH)
Telefon (033) 586-700
Faks (033) 586-705
Elektronska pošta javnenabavke@trnovo.ba
Internet adresa www.trnovo.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Trnovo (FBiH)
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Građevinske instalacije, Instaliranje električnih instalacija i priključaka (sklopova)
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Više ponuđača
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
377000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Izgradnja javne rasvjete
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34993000-4 | Cestovna rasvjeta |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
440.000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Trnovo
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
29.5.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.5.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.5.2017. 14:00:00
Adresa i mjesto Sala općine Trnovo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
TD s emože preuzeti sa sistema "E-Nabavke"
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Municipality of Trnovo
UIN 4200308790006
Contact person Adel Koso
Address Trnovo bb
Postal code 71223 Delijaš (bhp sa)
Municipality/City Trnovo (FBiH)
Telephone (033) 586-700
Fax number (033) 586-705
Email address javnenabavke@trnovo.ba
Website address www.trnovo.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Municipality level (FBiH),Trnovo (FBiH)
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building's installation, Installation of electrical wiring and fittings
II 1.a. Title of the object of the contract
Construction of the Public Lighting
II 1.b. Description of the object of the contract
Construction of the Public Lighting
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 34993000-4 Road lights
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As it is stated in tender documentation. Estimated value of the public procurement is 377.000,00 without VAT
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
29.5.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 30.5.2017. 12:00:00
Address and place Trnovo bb, 71 223 Trnovo
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ODS Elektrokrajina a. d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 95 78000 Banja Luka
-
BALEGEM d.o.o. Gradačac - ul. 6. Bataljona bb 76250 Gradačac
-
ALFA-NUR Co d.o.o. Tuzla, u stečaju - Stupine B13, lamela B 75000 Tuzla
-
TESTINGELEKTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Mali Kiseljak broj 18 71210 Ilidža
-
Končar-Inem d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
CONRAM d.o.o. Brčko distrikt - zgrada "Delta" I sprat, Bulevar mira br. 8/A 76000 Brčko Distrikt
-
TELEFONIJA-VIDAKOVIĆ doo Doboj - Kralja Aleksandra broj 7 74000 Doboj
-
Hercegovinainvest d.o.o. Stolac - Banovinska bb. 88360 Stolac
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
AMITEA d.o.o. Mostar - ul. Bišće polje bb. ( kod Sokare) 88104 Mostar
-
Elektroobnova d.o.o. Banja Luka - Dragočaj bb 78240 Banja Luka
-
31.08.2017