Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Prodaja rashodovanih sredstava i sitnog inventara
Klinički centar Banja Luka
Ul. Dvanaest beba br. 1
78000 Banja Luka
Tel:+387 51 342-100.342-800
Tel/faks:+387 51 310-530
Broj: 01-1455-10/13
Dana, 15.5.2013. godine
Na osnovu zahtjeva Službe za opšte i pravne poslove i Odluke generalnog direktora, Klinički centar Banja Luka raspisuje
IV LICITACIJU
za prodaju rashodovanih osnovnih sredstava i sitnog inventara
navedenog u Izvještaju o procjeni početne vrijednosti rashodovane imovine
po popisu za 2011. godinu u viđenom stanju metodom neposredne pogodbe
1. Rashodovana osnovna sredstva
Procijenjena vrijednost 32.988,27 KM
2. Rashodovani sitni inventar
Procijenjena vrijednost 7.683,57 KM
3. Procijenjena vrijednost imovine koja se nudi na prodaju je i njena početna vrijednost u postupku Javnog nadmetanja, a prodaja imovine po dijelovima ili u cjelini obaviće se metodom neposredne pogodbe sa potencijalnim kupcima bez zadatog ograničenja u pogledu najniže cijene.
4. Osnovna sredstva i sitan inventar se prodaju u viđenom stanju, po principu, "viđeno-kupljeno". Naknadne reklamaciJe neće se razmatrati.
5. Pravo učešća na licitaciji imaju sva pravna i fizička lica.
6. Predmetne stvari mogu se pregledati svakog ralnog dana, počev od dana oojavljivanja lic-itacije, u vremenu od 10 do 13 časova na staroj lokaciji Kliničkog centra u ul. Zdrave Korde broj 1. Sve informacije se mogu dobiti na telefon 051/342-806.
7. Nakon otvaranja ponuda, utvrđuje se lista ponuđača i konstatuje se da su osnovna sredstva ili sitan inventar prodati najpovoljnijem ponuđaču.
Ponuđač čija ponuda bude prihvaćena dužan je pristupiti zaključenju ugovora u roku od osam dana od dana objavljivanja rezultata lic-itacije na oglasnoj tabli Kliničkog centra Banja Luka.
Rok plaćanja cjelokupne kupoprodajne cijene za izlicitirana osnovna sredstva i sitan inventar je 15 dana od dana potpisivanja ugovora, na račun Kliničkog centra broj: 571010-00001017-20 kod Komercijapne banke a.d. Banja Luka.
Primopredaja osnovnih sredstava i sitnog in-ventara biće izvršena najkasnije 30 dana od mdana uplate kupoprodajne cijene.
8. Ukoliko ponuđač sa najpovoljnijom ponudom za izlicitirana osnovna sredstva i sitan in-ventar ne uplati kupoprodaJnu cijenu u roku od 15 dana od dana potpisivanja ugovora smatraće se da je odustao od kupovine, raskinuće se ugovor i ponuditi zaključenje ugovora drugom po redu najpovoljnijem ponuđaču koji treba u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora da uplati kupoprodajnu cijenu.
Ukoliko ni drugi ponuđač ne uplati kupoprodajnu cijenu u predviđenom roku, isto pravilo važi i za trećeg ponuđača.
9. Otvaranje ponuda obaviće se 6.6.2013. godine sa početkom u 11 časova u sali za sastanke Kliničkog centra na Paprikovcu.
10. Sva zainteresovana pravna i fizička lica dostavljaju ponude u posebno zapečaćenoj koverti sa punom adresom ponuđača, imenom kontakt osobe, telefonskim brojem, brojem faksa i sa naznakom: NE OTVARAJ-OTVARA KOMISIJA" Ponuda za kupovinu rashodovanih osnovnih sredstava i sitnog in-ventara na adresu: "KLINIČKI CENTAR BANjA LUKA, Ul. Dvanaest beba bb" Ponude se predaju lično na protokol Kliničkog centra ili poštom preporučeno, a primaju se do 6.6.2013. godine do 10 časova. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje po jedan predstavnik oonuđača.
11. Sve troškove učešća na lišggaciji snosi kupac, a prodavac nakon završene prodaje i naplate kupoprodajne cijene. nema u odnosu na prodane stvari nikakve obaveze. Isplatom kupoprodajne cijene prestaju sve kupčeve ooaveze prema prodavcu.
12. Ovaj oglas objavljen je na Oglasnoj tabli Kliničkog centra Banja Luka i u dnevnom listu "Glas Srpske" AD Banja Luka.
VD GENERALNOG DIREKTORA, P
rof. dr sc. med. Duško Račić
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) 71210 Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar