Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.01.2019. 10:47

Nabavka ljetne službene odjeće

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 15.01.2019.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

238-1-1-12-3-9/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Zlatko Lazović, tel.: +387 33 252 868, fax: +387 33 252 813 e-mail:
zlatko.lazovic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Poštanske usluge

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka ljetne službene odjeće


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka ljetne službene odjeće

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 18222000-1 Poslovna odjeća


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

1 godina

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

326000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesta sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke su: osnovne organizacione jedinice Kupca na paritetu DDP
skladišta Kupca- sjedišta: Generalna direkcija, na adresi Obala Kulina bana 8 – Sarajevo, te Centre pošta
Sarajevo, Put života bb; Tuzla, Aleja Alije Izetbegovića 29; Zenica, Kralja Tvrtka 12 , Bihać, Bosanska 3, Mostar, Maršala Tita
50a, Travnik, Prnjavor 11; Goražde, Ferida Dizdarevića 3.

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

15 mjeseci

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

7.2.2. U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz:
a) o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbijede
posebnu Izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je
u vezi sa predmetom nabavke;
Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili
ovjerene kopije.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) ponuđač je dužan dostaviti Spisak izvršenih Ugovora po o isporučenim robama koji su predmet nabavke u posljednje tri
godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi prije
manje od tri godine, koja sadrži minimalno jedan Ugovor čija ukupna vrijednost iznosi najmanje 200.000,00 KM bez
uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrde – minimalno jednu, koje su u vezi sa spiskom isporučene
robe, a koju daje druga Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište Ugovornih strana ili
privrednih subjekata, predmet Ugovora sa jasnom naznakom da se radi o odjeći, vrijednost Ugovora, vrijeme i mjesto
izvršenja Ugovora i navode o uredno izvršenim Ugovorima. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može
dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz predočenje
dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
b) ponuđač je dužan dostaviti izjavu ponuđača da raspolaže tehničkim kapacitetima i ljudskim resursima za realizaciju
ugovora i predmetne nabavke
c) ponuđač je dužan :
- Obavezno treba izraditi uzorke ljetne službene odjeće za sve pozicije iz Aneks-a 3 u skladu sa tehničkom specifikaci
jom (Aneks 3 TD). Uzorke je potrebno dostaviti zajedno sa ponudom na protokol „JP BH POŠTA“ d.o.o. Sarajevo.
Svaki uzorak mora biti zapakovan u neprovidni materijal (u kutiju ili neprovidne plastične vrećice i sl.) sa vidnom
etiketom na kojoj će biti naznačen naziv ponuđača, , broj pozicije i vrsta odjeće u skladu sa tehničkom specifikacijom.
d) ponuđač je dužan dostaviti dokaz/certifikat/izvještaj izdat od strane mjerodavne institucije za kontrolu kvaliteta kojim se

dokazuje da dostavljeni uzorci ljetne službene odjeće odgovaraju tehničkim karakteristikama zadanim u tehničkoj
specifikaciji iz Aneks-a 3 i koji ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

10.2.2019.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 18.2.2019. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 18.2.2019. 12:15:00
Adresa i mjesto Obala Kulina bana, 71000 Sarajevo

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: