Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(izmjena) Nabavka potrošnog materijala za održavanje higijene i dezinfekciju (sredstva za deratizaciju, dezinfekciju, ličnu higijenu, potrošni materijal za mašine za čišćenje, pomagala za higijenu, mušema za bolesnike, higijenu veša)
JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA
UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR TUZLA
ISPRAVKA OBAVJEŠTENJA
O NABAVCI BROJ 284-1-1-6-83/13
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja: 284-1-1-1-80/13
Datum objave obavještenja: 22.4.2013.
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA UNIVERZI-
TETSKI KLINIČKI CENTAR TUZLA
Kontakt osoba: Trkulja Miroslav
Adresa: Trnovac bb
Poštanski broj: 75000
Opština/Grad: Tuzla
IDB/JIB: 4209390440007
Telefon: 035303300
Faks: 035250474
Elektronska pošta(e-mail):info@ukctuzla.ba
Internet adresa(web):www.ukctuzla.ba
I.2. Ispravlja se sljedeće:
Odjeljak IV.3.a. mijenja se i glasi: 11.6.2013.
Odjeljak IV.4 mijenja se i glasi:Datum: 12.6.2013, vrijeme: 11:30.
Odjeljak IV.5 mijenja se i glasi:Datum: 12.6.2013, vrijeme: 12:00,
mjesto: JZU UKC Tuzla, zgrada Uprave sala za sastanke.
Odjeljak V. mijenja se i glasi: Tenderska dokumentacija se može
preuzeti na pismeni zahtijev ponuđača, putem pošte na adresu koju
naznači ponuđač, odnosno na Expeditu Javne zdravstvene ustanove
univerzitetski klinički centar Tuzla, ul. Trnovac b.b. svakog radnog
dana u periodu od 08:00 do 16:00 sati od 23.04.2013 godine do
11.06.2013 godine, uz dokaz o uplati 25 KM + PDV
nerefundirajućeg iznosa. Uplata se vrši na žiro račun JZU UKC
TUZLA na broj 1321000307930097 kod NLB Banke Tuzla u svrhu
otkupa tenderske dokumentacije.
(M1-F-7911-13)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
LaboKem d.o.o. Sarajevo - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo
-
OŠIJAN d.o.o. Sarajevo - Ul. Safeta Zajke br. 458 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
Beka medicin-tehnik d.o.o. Srebrenik - Meše Selimovića bb 75350 Srebrenik