Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka 3000 tona industrijske soli za zimsko održavanje puteva
GRAD BANJALUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 67-1-1-1-288/13
OdjeljakI: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Grad Banjaluka
Kontakt osoba: Željka Vukelić
Adresa: Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj: 78000
Opština/Grad: Banja Luka
IDB/JIB: 4401012920007
Telefon: 051244476
Faks: 051244576
Elektronska pošta: javne.nabavkeŽbanjaluka.rs.ba
Internet adresa:www.banjaluka.rs.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao podI.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao podI.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao podI.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Organ uprave
I.5.b. Nivo: Banja Luka
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka
Ne
OdjeljakII: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka 3000 tona industrijske soli za zimsko održavanje puteva
na području grada Banjaluka za sezonu 2013/2014.godinu pakovano u
"džambo" džakovima od 1 tone
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Kao pod naziv predmeta ugovora
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
600.000,00 KM sa PDV-om
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
512.826,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenje usluga ili izvođenje
radova
područje grada Banjaluka
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
15.10.2013. godine
OdjeljakIII: PRAVNE, EKONOMSKE ILI TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj
dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj
dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
u skladu sa predviđenim nacrtom ugovora
III.4. Ograničenje za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim
nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanjeprofesionalne djelatnosti
da je dobavljač na propisan način registrovan za obavljanje
predmetne djelatnosti
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
pozitivno poslovanje u 2012. godini
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
bez uslova
OdjeljakIV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterijum za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.7.2013. godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1. Iznos novčane naknade: 30,00 KM
IV.4. Rok za prijem ponuda /zahtjeva za učešće
Datum: 30.7.2013. Vrijeme: 12:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 30.7.2013. Vrijeme: 13:00
Mjesto: Trg srpskih vladara, kancelarija 119
OdjeljakV: DODATNE INFORMACIJE
Uplata za tendersku dokumentaciju iznosi 30,00 KM na račun
javnih prihoda grada Banjaluka 555-007-12034888-60, vrsta
prihoda 729-124, opština 002, buxetska organizacija 9999999,
pozivnabroj1710000002,sanaznakom"Zanabavku20-404-176/13"
Napomena: Prvi dio sredstava u iznosu od 450.000,00 KM će se
isplatiti nakon isporuke ukupne količine robe, a drugi dio po
obezbjeđenju finansijskih sredstava u 2014. godini.
(M1-A-9356-13)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.o.o. BUK PROMET Bijeljina - Pavlovića put 89 76300 Bijeljina
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
POROBIĆ d.o.o. Zavidovići - Radnička ulica bb 72220 Zavidovići
-
Macot sol d.o.o. Mostar - ul. Vokića i Lorkovića br.87 88000 Mostar
-
BOM-IMPEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Separacija Gabrić d.o.o. Tomislavgrad - Lipa b.b. 80240 Tomislavgrad
-
RUDNICI GIPSA Z.D.D. - 770. Slavne brdske brigade bb. 70220 Donji Vakuf