Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 14.02.2019. 11:51

Nabavka kancelarijskog inventara za potrebe Društva: klima uređaji, usisivači, itison–podna prostirka

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 14.02.2019.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

238-1-1-54-3-28/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Odjeljenje za javne nabavke -
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Poštanske usluge

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

3

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Više lotova

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka i isporuka kancelarijskog inventara za potrebe Društva (ponovljeni postupak za LOT 3, LOT 5 i LOT 6)


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet nabavke je kancelarijski inventar i to podjeljeno na lotove

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva
  39713430-6 Usisavači
  39532000-0 Podni prostirači


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Kao u TD

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Kao u TD

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Nije posebno navedena

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) Uspješno iskustvo u realizaciji jednog Ugovora, a koji se odnosi na predmet nabavke po lotovima koji treba da
sadrži jedan ugovor u minimalno procjenjenoj vrijednosti nabavke po svakom lotu, za koji dostavlja ponudu, za period ne
duži od tri godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanaja, ako je ponuđač registriran odnosno počeo raditi
prije manje od tri godine.
b) Kopija tehnicke specifikacija proizvođača ponuđene robe sa jasnim oznakama modela i verzija.
7.3.2 U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti slijedeće dokaze kojima se
dokazuje ispunjavanje uslova iz tačke 7.3.1. pod a) tenderske dokumentacije:
a) Spisak izvršenih Ugovora po svakom LOT-u o isporučenim robama koji su predmet nabavke (za svaki LOT posebno)
u posljednje tri godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo
da radi prije manje od tri godine, koji sadrži jedan Ugovor čija minimalna vrijednost treba biti u iznosu procjenjene
vrijednosti lota za koji dostavlja ponudu, bez uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrdu koje su u vezi sa listom isporučene robe, a koju daje druga
Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište Ugovornih strana ili privrednih subjekata,
predmet Ugovora, vrijednost Ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora i navode o uredno izvršenim Ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava
ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
b) Dostaviti kopiju tehnicke specifikacije ponuđene robe sa jasnim oznakama modela i verzija.
7.3.4 Ponuđač je dužan dostaviti u sastavu ponude originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje tehničku i
profesionalnu sposobnost osim pod tačkom b).

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

2.3.2019.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 13.3.2019. 10:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 13.3.2019. 10:15:00
Adresa i mjesto Obala Kulina bana br.8, Sarajevo


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Klima uređaji

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

nabavka, isporuka i montaža klima uređaja

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


III Ukupna količina ili obim ugovora

LOT 3: Klima uređaji - 2,5 kW - CP Zenica 5 komada, - 3,5 kW –
GPC 2 komada, CP Travnik 1 komad, CP Tuzla 3 komada, CP Mostar 3 komad i CP Zenica 2 komad, - 5,0-5,5 kW -CP
Sarajevo 4 komada, CP Zenica 3 komada.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

32370,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od 60 dana od dana potpisivanja ugovora.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

6.1.1.2. Mjesta sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke su: osnovne organizacione jedinice franko istovareno i
montirano objekti Kupca: Sarajevo na adrese Put života bb. i Obala Kulina bana 8.; te u Centrima pošta: Zenica; Travnik;
Bihać; Tuzla, Mostar i Goražde.



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Usisivači

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

nabavka, isporuka i montaža poštanskog inventara

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


III Ukupna količina ili obim ugovora

Usisivač za prašinu: CP Mostar 1 komad, CP Sarajevo 10 komada - Usisivač za pepeo: CP Tuzla 2 komada i CP Zenica 2
komad,

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

5060,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od 60 dana od dana potpisivanja ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

6.1.1.2. Mjesta sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke su: osnovne organizacione jedinice franko istovareno i
montirano objekti Kupca: Sarajevo na adrese Put života bb. i Obala Kulina bana 8.; te u Centrima pošta: Zenica; Travnik;
Bihać; Tuzla, Mostar i Goražde.



ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Itison –podna prostirka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

nabavka, isporuka i montaža poštanskog inventara

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


III Ukupna količina ili obim ugovora

CP Zenica 500 m²

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

5125,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od 60 dana od dana potpisivanja ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

6.1.1.2. Mjesta sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke su: osnovne organizacione jedinice franko istovareno i
montirano objekti Kupca: Sarajevo na adrese Put života bb. i Obala Kulina bana 8.; te u Centrima pošta: Zenica; Travnik;
Bihać; Tuzla, Mostar i Goražde.

 

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: