Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 11.04.2019. 10:23

(aukcija) Nabavka potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 11.04.2019.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1255-1-1-382-3-113/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Gordana Šušnica
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

3

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Više lotova

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Tender broj:01-705-1/19 od 21.01.2019.godine. radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za
nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde.


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

NABAVKA POTROŠNOG MATERIJALA ZA POTREBE KLINIČKOG ZAVODA ZA NUKLEARNU MEDICINU I BOLESTI ŠTITNE
ŽLIJEZDE.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Sredstva tekućeg poslovanja.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

6.5.2019.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 6.5.2019. 09:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 6.5.2019. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog
centra Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb., Banja Luka, zgrada Klinike za
ginekologiju i akušerstvo.

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-705-1/19, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb.
Ponude se predaju lično na protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se
do 06.05.2019.god. do 9 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski
klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku.
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa
članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«, broj: 39/14).


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj:01-705-1/19 od 21.01.2019.godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu
medicinu i bolesti štitne žlijezde.

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Materijal za dijagnostiku i terapiju.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano Tenderskom dokumentacijom.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

361000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveze iz predmeta ugovora.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO – Apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno, ul. Dvanaest bebe bb, Banja Luka




ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj:01-705-1/19 od 21.01.2019.godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu
medicinu i bolesti štitne žlijezde.

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Dijagnostički reagensi i potrošni materijal za radiohemijsku laboratoriju.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano Tenderskom dokumentacijom.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

28000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveze iz predmeta ugovora.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO – Apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno, ul. Dvanaest bebe bb, Banja Luka




ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj:01-705-1/19 od 21.01.2019.godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu
medicinu i bolesti štitne žlijezde.

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Materijal za kontrolu kvaliteta radiofarmaka.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano Tenderskom dokumentacijom.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

400,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveze iz predmeta ugovora.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO – Apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno, ul. Dvanaest bebe bb, Banja Luka

 

 

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: