Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.09.2019. 13:46
Nabavka opreme za opremanje vaspitno-obrazovnih ustanova u Republici Srpskoj računarskom opremom i softverom
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
389-1-1-15-3-7/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO PROSVJETE I KULTURE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401662110000
Kontakt osoba Mirjana Gajić
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-461
Faks (051) 338-853
Elektronska pošta mp@mp.vladars.net
Internet adresa www.vladars.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Opremanje vaspitno-obrazovnih ustanova u Republici Srpskoj računarskom opremom i softverom
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Opremanje vaspitno-obrazovnih ustanova u Republici Srpskoj računarskom opremom i softverom
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48983000-2 | Razvojni programski paket |
Dodatni predmet(i) | 72211000-7 | Usluge programiranja sistema i korisničke podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
21000000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
lokacije ugovornog organa
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
maksimalno 36 mjeseci i obuhvata period implementacije i period održavanja
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.11.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.11.2019. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 13.11.2019. 12:00:00
Adresa i mjesto Ministarstvo prosvjete i kulture, sala za sastanke , 4.sprat, Trg
Republike Srpske 1, Banjaluka
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry of education and culture Republic of Srpska
UIN 4401662110000
Contact person Mirjana Gajic
Address Trg Republike Srpske 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 338-461
Fax number (051) 338-853
Email address mp@mp.vladars.net
Website address www.vladars.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Equipping educational institutions in the Republic of Srpska with computer equipment and software
II 1.b. Description of the object of the contract
Equipping educational institutions in the Republic of Srpska with computer equipment and software
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 48983000-2 Development software package
Additional object(s) 72211000-7 Programming services of systems and user software
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
according to the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
2.11.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 13.11.2019. 11:00:00
Address and place Ministry of education and culture Republic of Srpska, Trg Republike Srpske 1,
78000 Banjaluka
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
GAUSS d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
GDi d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
COM - SOFT Cazin d.o.o. - Generala Izeta Nanića bb 77220 Cazin
-
NextVision d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 11A 71000 Novo Sarajevo
-
Rebus d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića broj 1a 71000 Sarajevo
-
Time Code d.o.o. Sarajevo - ul. Pijačna broj 14k 71210 Ilidža
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Telekom Srpske a.d. Banja Luka Mtel a.d. Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 2 78000 Banja Luka