Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka higijensko sanitetskog materijala za potrebe ratnih vojnih invalida - osobe sa paraplegijom (kateteri, pelene, sterilne gaze...)
MINISTARSTVO ZA BORAČKA PITANJA
TUZLANSKOG KANTONA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 309-1-1-1-31/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: MINISTARSTVO ZA BORAČKA PITANJA
TUZLANSKOG KANTONA
Kontakt osoba: HAJRETA ŽIGIĆ
Adresa: Fra Grge Martića 8
Poštanski broj: 75000
Opština/Grad: Tuzla
IDB/JIB: 4209420530006
Telefon: 035369401
Faks: 035369405
Elektronska pošta: zhajreta@tk.kim.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa za preuzimanje/dostavu zahtjeva za
tendersku dokumentaciju
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A - Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za
sudjelovanje
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Organ uprave
I.5.b. Nivo: Tuzlanski kanton
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka higijensko sanitetskog materijala za potrebe ratnih vojnih
invalida - osobe sa paraplegijom
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka higijensko sanitetskog materijala za potrebe ratnih vojnih
invalida - osobe sa paraplegijom
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
341.880,34
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.7. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Ne
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV.2.a. Podkriteriji
1. Cijena, učešće:85,00 %
2. rok isporuke, učešće:10,00 %
3. rok plaćanja, učešće:5,00 %
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 17.3.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Ne
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 19.3.2014. Vrijeme: 9:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 19.3.2014. Vrijeme: 10:00
Mjesto: Ministarstvo za boračka pitanja TK, Fra Grge Martića 8,
75000 Tuzla
ANEKS A
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba: Hajreta Žigić
Adresa: Centralna pisarnica zajed. organa TK, ul. Bosne srebrene
119
Poštanski broj: 75000
Opština/Grad: Tuzla
Telefon: 035369401
Faks: 035369405
Elektronska po{ta: zhajreta@tk.kim.ba
(A-2298-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
Minerva Medica d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185XII 71210 Ilidža