Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.10.2019. 16:23

(pregovarački postupak) Nabavka stomatološkog materijala: sredstva za amputaciju zubne pulpe, vosak za zaštitu u fiksnoj ortodonciji, gumice intraoralne lateks...

Izvor: Akta.ba, 25.10.2019.

JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA
DOM ZDRAVLJA
U BANJOJ LUCI

UGOVORNI ORGAN
DIREKTORICA

Broj: 01-3939
Datum: 25.10.2019. godine

Na osnovu člana 21. stav 1. tačka a), Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH broj 39/14), Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude (Službeni glasnik BiH broj 90/14) i odluke o odobrenju nabavke broj 01-5-74 od 25. 10. 2019. godine, ovaj Ugovorni organ dostavlja dobavljaču:


POZIV
ZA DOSTAVLJANJE ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE U PREGOVARAČKOM 
POSTUPKU
bez objavljivanja obavještenja o nabavci

 

U skladu sa članom 21. stav 1. tačka a) Zakona o javnim nabavkama i Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda, ovaj Ugovorni organ je donio odluku iz preambule, kojom se odobrava nabavka stomatološkog materijala podjeljenog u osam lotova, sa zaključenjem okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem za svaki lot.

U skladu sa naprijed navedenim ovaj Ugovorni organ vam dostavlja poziv za pregovarački postupak u cilju zaključenja ugovora za nabavku tražene robe.

Ugovorni organ će ovaj pregovarački potupak provesti u tri faze:

- I FAZA: PREDKVALIFIKACIJA

Dostavljanje zahtjeva za učešće sa kvalifikacionim dokumentima. Ponuđači su dužni uz zahtjev za učešće dostaviti svu kvalifikacionu dokumentaciju traženu tenderskom dokumentacijom. Zahtjevi za učešće koji nisu dostavljeni u skladu sa zahtjevima iz ove tenderske dokumentacije biće odbačeni kao neprihvatljivi. Nakon prijema zahtjeva za učešće, do roka koji je naznačen u ovom pozivu, Komisija za javne nabavke će izvršiti pregled svih zahtjeva za učešće koji su zaprimljeni od kandidata kako bi se izvršila njihova ocjena.

O ishodu kvalifikovanosti ponuđača sastaviće se zapisnik u koji će biti unesene sve bitne činjenice i koji će se dostaviti onim ponuđačima koji se nisu kvalifikovali. Kvalifikovanim ponuđačima Ugovorni organ će uputiti pozive da dostave početne ponude i pristupe pregovorima.

Zahtjev za učešće sa kvalifikacionim dokumentima dostavlja se najkasnije do 01.11. 2019. godine do 12,00 časova.

II FAZA: Poziv za dostavljanje početne ponude i pregovaranje

Svi ponuđači koji ispune kvalifikacione uslove biće pozvani od strane Ugovornog organa da dostave početne ponude koje su osnov za vođenje pregovora.

Nakon što Komisija otvori početne ponude, sačiniće zapisnik o otvaranju početnih ponuda. Ugovorni organ će ponuđačima koji su dostavili početne ponude uputiti poziv za pregovaranje.

Rok za dostavljanje početnih ponuda je 05. 11. 2019. godine do 12,00 časova

u prostorijama Ugovornog organa, zgrada Uprave, Sime Matavulja bb Banja Luka, a otvaranje ponuda će se izvršiti u 13,00 časova.

Otvaranje početnih ponuda nije javno.

Sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača koji su dostavili početne ponude biće održani pregovori dana 06. 11. 2019. godine u prostorijama Ugovornog organa, zgrada Uprave, Sime Matavulja bb Banja Luka. Pregovori će biti održani odvojeno, u terminima koje odredi Ugovorni organ, počevši od 12,00 časova.

- III FAZA: Poziv za dostavljanje konačnih ponuda i ocjenjivanje konačnih ponuda.

Nakon što se zaključe pregovori Ugovorni organ će uputiti poziv za podnošenje konačne ponude onim kandidatima sa kojima je pregovarao..

Rok za dostavljanje konačnih ponuda je 08. 11. 2019. godine do 12,00 časova, otvaranje će se izvršiti u 12,30 časova u prostorijama Ugovornog organa, zgrada Uprave, Sime Matavulja bb Banja Luka.

Otvaranje konačnih ponuda je javno.

1. PODACI O PREDMETU JAVNE NABAVKE 1.1.OPIS PREDMETA JAVNE NABAVKE

1.1.1.Predmet nabavke je nabavka stomatološkog materijala podjeljenog u osam lotova.

Predmet javne nabavke podjeljen je na lotove. Ponude će se dostavljati prema slijedećim lotovima:

Br. Lota

Opis lota

1

Sredstva za amputaciju zubne pulpe

2

Vosak za zaštitu u fiksnoj ortodonciji

3

Gumice intraoralne lateks

4

Gumene ligature

5

CHAIN sa pauzama i bez

6

Pinovi

7

Čelični prstenovi za molare

8

Sredstva za bijeljenje zuba


Ponuđač može dostaviti ponudu za jedan lot ili za više lotova.

Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespodencija) ugovornog organa i ponuđača treba se voditi u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja elektronskom poštom, poštom ili lično na adresu naznačenu u TD.

Ugovorni organ predviđa zaključenje okvirnog sporazuma sa najpovoljnijim ponuđačem za svaki lot. Pojedinačni ugovori će se zaključivati u skladu sa članom 32. Zakona o javnim nabavkama, a prema potrebama i odobrenim (planiranim) sredstvima Ugovornog organa.

1.1.2. Mjesto isporuke je skladište Ugovornog organa - Apoteka Doma zdravlja, zgrada Poliklinike, ulica Jovana Dučića.

Oznaka iz JRJN je 33141800-8, zubarski potrošni materijal.

Roba se dostavlja prema karakteristikama, odnosno količinskoj i tehničkoj specifikaciji koja čini prilog Aneksu 2. poziva.

1.1.3. Ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti izjavu o roku isporuke koji ne može biti duži od tri dana i izjavu da je rok plaćanja 60 dana od dana isporuke i dostavljene fakture.

1.1.4. Ugovor će se zaključiti nakon roka od 15 dana od dana od dana dostavljanja odluke o izboru svim ponuđačima (u skladu sa stavkom Plana I 1.), osim u slučaju da odluka nije postala konačna zbog uložene žalbe ili je poništena povodom uložene žalbe. Ukoliko je samo jedan ponuđač učestovato u ovom postupku, ugovor se može zaključiti i prije roka od 15 dana.

Izabrani ponuđač je dužan potpisati ugovor o roku od tri dana od dana prijema potpisanog ugovora od strane ugovornog organa i isti dostaviti odmah po potpisivanju putem telefaksa, a orginalne primjerke putem preporučene pošte.

1.   FAZA I: PREDKVALIFIKACIJA

2.1.1.U skladu sa članom 45. ZJN, ponuđač se neće kvalifikovati ako je:

a) u krivičnom postupku osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima BiH ili u zemlji u kojoj je registrovan;

b)  pod stečajem ili je predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u BiH ili u zemlji u kojoj je registrovan;

c)  nije ispunio obavezu u vezi sa plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim propisima u BiH ili u zemlji u kojoj je registrovan;

d)  nije ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih ili indirektnih poreza u skladu sa važećim propisima u BiH ili u zemlji u kojoj je registrovan.

Ugovorni organ može odbiti ponudu i ukoliko utvrdi daje ponuđač:

e) bio kriv za težak profesionalni propust počinjen tokom perioda od tri godine prije početka postupka, a koji ugovorni organ može dokazati na bilo koji način, posebno značajni i/ili nedostaci koji se ponavljaju u izvršenju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica, zbog namjere ili nemara privrednog subjekta određene težine;

2.1.2.U svrhu ispunjavanja uslova iz predhodne tačke ponuđači trebaju dostaviti izjavu ovjerenu kod organa nadležnog za ovjeru dokumenata, da se na njih ne odnose slučajevi definisani tačkom 2.1.1. od a) do d) TD. Izjava se dostavlja u formi utvrđenoj Aneksom 4. TD.

2.1.3. Ponuđač kojem bude dodjeljen ugovor obavezan je da dostavi slijedeće dokumente kojima će potvrditi vjerodostojnost date izjave iz tačke 2.1.2:

a) Uvjerenje izdato od Suda BiH i uvjerenje nadležnog suda prema svom sjedištu,

kojima dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca. Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao preduzetnih, dužan je dostaviti uvjerenja koja glasi na ime vlasnika - preduzetnika;

b) Uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan ponuđač, kojim se potvrđuje da nije pod stečajem, niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti; Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao preduzetnik, dužan je dostaviti samo uvjerenje od nadležnog organa uprave da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;

c) Uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penzijsko-invalidsko i zdravstveno osiguranje;

d) Uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

Kao dokaz o ispunjenju uslova iz tačke c) i d) ugovorni organ prihvata i sporazum ponuđača sa nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odloženom plaćanju obaveza, uz dostavljanje potvrde od strane poreskih organa da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze.

2.1.4, Dokumenti ili uvjerenja navedena u tački 2.1.3. ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od trenutka dostavljanja početnih ponuda, a dostavlja ih izabrani ponuđač u roku ne dužem od dva dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Dokazi moraju biti fizički dostavljeni na protokol ugovornog organa najkasnije drugi dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa od 08,00 do 12,00 časova, te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslati. Dokazi koji se zahtjevaju moraju biti orginali ili ovjerene kopije. Za ponuđače koji imaju sjedište izvan BiH ne zahtjeva se posebna nadovjera dokumenata. U slučaju sumnje o postojanju okolnosti koje su definisane tačkom 7.1.1. TD, ugovorni organ će se obratiti nadležnim organima s ciljem provjere dostavljene dokumentacije i date Izjave iz tačke 2.1.2. Ponuđač može uz Izjavu, tj. uz početnu ponudu, odmah dostaviti i tražene dokaze koji su navedeni u Izjavi. Ovim se ponuđač oslobađa obaveze naknadnog dostavljanja dokaza ako bude izabran. Dostavljeni dokazi moraju biti orginali ili ovjerene kopije i ne mogu biti stariji od tri mjeseca, računajući od dana predaje ponude.

2.2.SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI

Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke u skladu sa članom 46. ZJN.

U svrhu dokaza ponuđači su dužni dostaviti aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača da obavlja profesionalnu djelatnost koja je predmet ove nabavke. Dokaz se dostavlja u originalu ili ovjerenoj kopiji originala od strane nadležne institucije.

2.3.  U skladu sa članom 52. ZJN kao i sa drugim važećim propisima u BIH, ugovorni organ će odbiti ponudu ukoliko je dobavljač koji je dostavio ponudu, dao ili namjerava dati sadašnjem ili bivšem zaposleniku ugovornog organa poklon u vidu novčanog iznosa ili u nekom drugom obliku, u pokušaju da izvrši uticaj na neki postupak ili na odluku ili na sam tok postupka javne nabavke. Ugovorni organ će u pisanoj formi obavjestiti dobavljača i Agenciju za javne nabavke o odbijanju ponude, te o razlozima za to i o tome će napraviti zabilješku u izvještaju o postupku nabavke.

Ponuđač je dužan uz ponudu dostaviti i posebnu pisanu izjavu, ovjerenu kod organa nadležnog za ovjeru dokumenata (organ uprave ili notar), da nije nudio mito niti učestovao u bilo kakvim radnjama čiji je cilj korupcija u javnoj nabavci. Izjava je prilog TD (Aneks 5).

U slučaju da ponuda prouzrokuje ili može da prouzrokuje sukob interesa u skladu sa važećim propisima u BiH (član 52 ZJN), ugovorni organ će postupiti u skladu sa tim propisima, što uključuje i obrazloženo odbijanje takve ponude. S tim u vezi ponuda će biti odbijena ako:

- rukovodilac ugovornog organa ili član upravnog odbora ugovornog organa istovremeno obavlja upravljačke poslove u privrednom subjektu koji dostavlja ponudu ili

-  ako je rukovodilac ugovornog organa ili član upravnog odbora ugovornog organa istovremeno i vlasnik poslovnog udjela dionica odnosno drugih prava na osnovu kojih učestvuje u upravljanju, odnosno u kapitalu tog privrednog subjekta sa više od 20% ili

- ako je ponuđač direktno ili indirektno učestovao u tehničkim konsultacijama u pripremi postupka javne nabavke, a ne može objektivno da dokaže da njegovo učešće u tehničkim konsultacijama ne ograničava konkurenciju, te da svi ponuđači imaju jednak tretman u postupku, sve u skladu sa odredbama člana 52. stav 5, 6 i 7. ZJN ili

-  u slučaju da ponuda koju ugovorni organ primi u toku postupka javne nabavke prouzrokuje ili može da prouzrokuje sukob interesa u skladu sa važećim propisima o sukobima interesa u BiH, ugovorni organ je dužan postupiti u skladu sa propisima u BiH.

2.4. TEHNIČKA I PROFESIONALNA SPOSOBNOST

Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju ispuniti minimalne uslove i dostaviti slijedeće dokaze:

a) Rješenje Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH kojim se odobrava ponuđaču obavljanje djelatnosti prometa medicinskim sredstvima na veliko;

b) Ponuđači su dužni dostaviti dokaz da su medicinska sredstva registrovana na teritoriji BiH (rješenje ili potvrda Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH o upisu/obnovi upisa u registar ponuđenog medicinskih sredstava ili potvrda o prijemu zahtjeva za obnovu rješenja o upisu u registar medicinskog sredstva (uz dostavljanje rješenja kojem je istekla važnost) izdatu od Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH ili dokaz da je podnijet zahtjev Agenciji za lijekove i medicinska sredstva BiH za izdavanje potvrde o upis u registar medicinskih sredstava. Ukoliko podnosilac ponude nije nosilac potvrde o upisu medicinskog sredstva u registar, potrebno je da dostavi saglanost nosioca potvrde za distribuciju istih, kao i rješenje o upisu u registar medicinskih sredstava distributera. Ukoliko neki od ponuđenih proizvoda ne pripadaju grupi medicinskih sredstava potrebno je da ponuđač dostavi potvrdu od Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH ili proizvođača da se taj proizvod ne smatra medicinskim sredstvom.

Traženi dokazi iz tačke a) i b) se dostavljaju kao kopija originala.

2.5. MJESTO I VRIJEME DOSTAVLJANJA ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE

Zahtjev za učešće sa kvalifikacionim dokumentima dostavlja se najkasnije do 01. 11. 2019. godine do 12,00 časova na protokol Ustanove, ulica Sime Matavulja bb, Banja Luka.

2.6.Sadržaj zahtjeva za učešće

Uz zahtjev za učešće je potrebno dostaviti:

- popis dokumentacije koja je priložena;

- popunjen obrazac za cijenu ponude koji je dat u Aneksu 2 TD u cilju upoznavanja sa obimom i vrstom roba;

- aktuelni izvod iz sudskog registra u skladu sa tačkom 2.2.;

- obrazac povjerljivih informacija, u skladu sa Aneksom 3.;

- izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav 1. ZJN (Aneks 4) u skladu sa tačkom 2.1.1;

-  izjava u vezi člana 52.ZJN u skladu sa Aneksom 5. u skladu sa tačkom 2.3.;

- dokazi iz tačke 2.4

2. FAZA II - PODNOŠENJE POČETNIH PONUDA I PREGOVARANJE

Ponuđači koje je pozvao ugovorni organ obavezni su da pripreme početne ponude u skladu sa zahtjevima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbijene kao neprihvatljive.

Svaki ponuđač može dostaviti samo jednu početnu ponudu.

Ponuda se zajedno sa pripadajućom dokumentacijom priprema na jednom od službenih jezika u BiH na latiničnom ili ćiriličnom pismu. Pri pripremi ponude ponuđač se mora pridržavati zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst tenderske dokumentacije.

Ponuda treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom pozivu, na način i u formi utvrđenoj u ovom pozivu.

Ponuđač snosi sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem ponude.

Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove.

Ponuda se dostavlja u originalu i jednoj kopiji na kojima će čisto pisati „original ponude11 i „kopija ponude11. Kopija ponude sadrži sva dokumenta koja sadrži i original. U slučaju razlike između originala i kopije ponude, vjerodostojan je original ponude. Kopija ponude se dostavlja zajedno sa originalom u jednoj koverti, ili u dvije odvojene koverte koje su opet upakovane u jednu zajedničku kovertu ili paket.

Ponuda se dostavlja na adresu ugovornog organa: JZU Dom zdravlja u Banjoj Luci, Sime Matavulja bb.

. Na koverti ponude mora biti naznačeno:

- naziv i adresa ugovornog organa na sredini koverte,

naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,

- evidencijski broj nabavke ispod naziva i adrese ugovornog organa,

- naziv predmeta nabavke, odnosno lota na koji se ponuda odnosi ispod evidencijskog broja nabavke,

- naznaka „ne otvaraj" ispod naziva predmeta nabavke, odnosno lota za koji se nabavka odnosi.

Ponuđači mogu izmijeniti ili dopuniti svoje ponude samo prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Izmjena i dopuna ponude se dostavlja na isti način kao i osnovna ponuda, sa obaveznom naznakom da se radi o izmjeni ili dopuni ponude. Ponuđač može u istom roku odustati od svoje ponude, dostavljanjem ugovornom organu pisane izjave. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda, sa naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju ponuda će biti vraćena ponuđaču neotvorena.

Ponude moraju važiti u trajanju od 90 dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda. Sve dok ne istekne period važenja ponuda, ugovorni organ ima pravo da traži od ponuđača u pisanoj formi da produži period važenja njihovih ponuda do određenog datuma. Ponuđači mogu odbiti takav zahtjev. Ponuđač koji pristane da produži period važenja svoje ponude o tome će u pisanoj formi obavjesti ugovorni organ. Ponuda se ne smije mijenjati. Ako ponuđač ne odgovori na zahtjev ugovornog organa u vezi sa produženjem perioda važenja ponude, smatraše se da je ponuđač odbio zahtjev ugovornog organa, te se njegova ponuda neće razmatrati u daljem toku postupka.

Ukoliko ponuđač u ponudi ne navede period njenog važenja, smatra se da ponuda važi za period naznačen u TD.

3.1. Rok za dostavljanje početnih ponuda

Rok za dostavljanje početnih ponuda je 05. 11. 2019. godine do 12,00 časova u

prostorijama Ugovornog organa, zgrada Uprave, Sime Matavulja bb Banja Luka, a otvaranje ponuda će se izvršiti u 13,00 časova.

3.2. Cijena ponude

Ponuđači su dužni svoje ponude vezane za kriterij za dodjelu ugovora ponuditi u fiksnom iznosu. Sve cijene trebaju biti izražene u konvertibilnim markama.

3.3.    Kriterijumi za dodjelu ugovora

U skladu sa članom 64. ZJN kriteriji za dodjelu ugovora je ekonomski najpovoljnija ponuda.

Metodologija vrednovanja ponuda u skladu sa kriterijem ekonomski najpovoljnija ponuda je slijedeća:

Ugovor se dodjeljuje kvalifikovanom ponuđaču koji je dostavio najbolje ocjenjenu prihvatljivu ponudu u skladu sa niže navedenim kriterijima. U slučaju istog broja bodova kod dva ili više ponuđača, prednost se daje ponudi koja ima nižu cijenu.

Ponude se ocjenjuju na osnovu slijedećih kriterija:

- ponuđena cijena 90 bodova

-  rok isporuke 10 bodova

Ugovor se dodjeljuje ponuđaču koji je dobio najviši ukupan broj bodova.

Bodovi se dodjeljuju u skladu sa slijedećom formulom:

T= P + S Pri čemu je:

T - ukupan broj bodova

P - broj bodova koji je dobio ponuđač za ponuđenu cijenu S - broj bodova koje je ponuđač dobio za ponuđeni rok isporuke

1. Cijena

Maksimalan broj bodova (90) će se dodjeliti ponuđaču koji je ponudio najnižu cijenu. Drugi ponuđači će u skladu sa tim dobiti manji broj bodova, prema slijedećoj formuli:

P = Pl/Pt х 90 Pri čemu je:

P - broj bodova koji je ponuđač dobio za ponuđenu cijenu Pl - najniža cijena koja je ponuđena u postupku nabavke Pt - cijena koja je predložena u ponudi koja je predmet ocjene

(90) - maksimalan broj bodova koji je dodjeljen ponuđaču koji je ponudio najnižu cijenu

2.  Rok isporuke

Maksimalan broj bodova (10) će se dodjeliti ponuđaču koji je predložio najkraći rok isporuke. Drugi ponuđači će u skladu s tim dobiti manji broj bodova, prema slijedećoj formuli:

S= Sn/Sp х 10 Pri čemu je:

S - broj bodova koji je ponuđač dobio za ponuđeni rok isporuke Sn - najkraći rok isporuke koji je ponuđen u postupku nabavke Sp - rok isporuke koji je predložen u ponudi koja je predmet ocjene (10) - maksimalan broj bodova koji je dodijeljen ponuđaču koji je ponudio najkraći rok isporuke

Ukoliko ponuđač ne dostavi izjavu za rok isporuke, odnosno ne popuni za to predviđeno polje u aneksu 2., računaše mu se rok od 8 (osam) dana i na takav način će mu se vrednovati ponuda.

3.4.Sadržaj početne ponude

Početna ponuda mora sadržavati sllijedeće elemente:

- obrazac za dostavljanje početne ponude koji je dat u Aneksu 1.;

obrazac za cijenu početne ponude koji je dat u Aneksu 2.;

Izjavu koju sačinjava ponuđač na svom poslovnom papiru/memorandumu potpisanu i ovjerenu pečatom koja se odnosi na nepromjenljivost cijena u toku važenja ugovora;

- dokumente kojima se dokazuje ispunjavanje uslova za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg;

Izjavu koju sačinjava ponuđač na svom poslovnom papiru/memorandumu potpisanu i ovjerenu pečatom da će rok plaćanja biti 60 dana od dana ispostavljanja fakture;

Izjavu koju sačinjava ponuđač na svom poslovnom papiru/memorandumu potpisanu i ovjerenu pečatom o roku isporuke, ne dužem od tri dana;

3.5. Preferencijalni tretman domaćeg

Ugovorni organ će u svrhu poređenja ponuda primjeniti preferencijalni tretman domaćeg u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, donesenoj od strane Savjeta ministara Bosne i Hercegovine.

U svrhu poređenja ponuda, ugovorni organ će umanjiti cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor:

- 5% za ugovore koji se dodjeljuju u 2019. godini,

Domaćim ponudama se smatraju ponude koje dostave pravna ili fizička lica sa sjedištem u BiH i kod kojih, u slučaju ugovora o javnoj nabavci roba, najmanje 50% ukupne vrijednosti od ponuđenih roba imaju porijeklo iz BiH, a u slučaju ugovora o uslugama i radovima, najmanje 50% radne snage za izvršenje ugovora su rezidenti iz BiH.

U svrhu dokazivanja da ispunjavaju uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg ponuđači dostavljaju dokaz o registraciji i dostavljaju potvrdu nadležne Privredne komore (Spoljno-trgovinska komora BiH ili entitetske privredne komore) da je ponuđena roba proizvedena u BiH, za svaku stavku robe.

Dostavljena potvrda Privredne komore mora da sadrži redni broj i naziv robe iz aneksa 2. (obrasca za cijenu ponude) koja je domaćeg porijekla, kao i naziv i sjedište proizvođača robe, tako da se nedvosmisleno može utvrditi na koje se stavke odnosi i ko je proizvođač.

Ako ponuđač ne ispunjava uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg, dovoljno je da tu opciju zaokruži u obrascu za ponudu koji je dat u Aneksu 1. TD. Ako ponuđač ne zaokruži nijednu od opcija ili ne dostavi potvrdu Privredne komore, smatra se da ponuda ne ispunjava uslove za primjenu preferencijalnog tretmana i kao takva dalje se ocjenjuje.

3.6. Pregovaranje

Sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača koji su dostavili početne ponude biće održani pregovori dana 06. 11. 2019. godine u prostorijama Ugovornog organa, zgrada Uprave, Sime Matavulja bb Banja Luka. Pregovori će biti održani odvojeno, u terminima koje odredi Ugovorni organ, počevši od 12,00 časova.

Svim ponuđačima će se postaviti isti zahtjevi i pružiće im se iste informacije. O postupku pregovora se sačinjavaju zapisnici.

3. FAZA III - KONAČNE PONUDE

Ponuđači koji su učestovali u pregovorima sa ugovornim organom će biti pozvani da dostave konačne ponude.

4.1. Priprema konačnih ponuda

Ponuđači su obavezi da pripreme konačne ponude u skladu sa kriterijumima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Konačne ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbijene kao neprihvatljive.

Svaki ponuđač može dostaviti samo jednu konačnu ponudu.

Ponuda se zajedno sa pripadajućom dokumentacijom priprema na jednom od službenih jezika u BiH na latiničnom ili ćiriličnom pismu. Pri pripremi ponude ponuđač se mora pridržavati zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst tenderske dokumentacije.

Ponuda treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom pozivu, na način i u formi utvrđenoj u ovom pozivu.

3.2.Sadržaj konačne ponude

Konačna ponuda mora sadržavati sllijedeće elemente:

- obrazac za dostavljanje konačne ponude koji je dat u Aneksu 1.;

obrazac za cijenu konačne ponude koji je dat u Aneksu 2.;

-  nacrt okvirnog sporazuma koji je dat u Aneksu 6;

Ostale odredbe tenderske dokumentacije koje su vezane za početnu ponudu i koje su se trebale dostaviti uz početnu ponudu važe i za konačnu ponudu.

3.3. Rok za dostavljanje i otvaranje konačnih ponuda

Rok za dostavljanje konačnih ponuda je 08. 11. 2019. godine do 12,00 časova u

prostorijama Ugovornog organa, zgrada Uprave, Sime Matavulja bb Banja Luka, a otvaranje ponuda će se izvršiti u 12,30 časova.

3.4. Rok važenja ponude

Ponude moraju važiti u trajanju od 90 dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda. Sve dok ne istekne period važenja ponuda, ugovorni organ ima pravo da traži od ponuđača u pisanoj formi da produži period važenja njihovih ponuda do određenog datuma. Ponuđači mogu odbiti takav zahtjev. Ponuđač koji pristane da produži period važenja svoje ponude o tome će u pisanoj formi obavjesti ugovorni organ. Ponuda se ne smije mijenjati. Ako ponuđač ne odgovori na zahtjev ugovornog organa u vezi sa produženjem perioda važenja ponude, smatraše se da je ponuđač odbio zahtjev ugovornog organa, te se njegova ponuda neće razmatrati u daljem toku postupka.

Ukoliko ponuđač u ponudi ne navede period njenog važenja, smatra se da ponuda važi za period naznačen u TD.

3.5.Neprirodno niske ponude Ako ugovorni organ ocjeni da su dostavljene konačne ponude neprirodno niske u odnosu na ponuđene robe, ugovorni organ će pisanim putem zahtijevati od ponuđača da obrazloži ponuđenu cijenu. Ako ponuđač ne ponudi osnovano obrazloženje, koje može između ostalog sadržavati i poređenje sa cijenama na tržištu, ugovorni organ će odbiti takvu ponudu.

Ponuđač je dužan na zahtjev ugovornog organa da pisanim putem dostavi detaljne informacije o relevantnim sastavnim elementima ponude, uključujući elemente cijene, odnosno razloge za ponuđenu cijenu. Ugovorni organ će uzeti u razmatranje objašnjenja koja se na primjeren način odnose na:

a) ekonomičnosti procesa proizvodnje;

b) tehničkih rješenja koja su odabrana i/ili izuzetno povoljne uslove koji su na raspolaganju ponuđaču za dostavu roba;

c) originalnosti roba koje ponuđač nudi;

d) poštovanje odredbi koje se odnose na zaštitu na radu i radne uslove koji su na snazi na lokaciji gdje će se robe dostaviti;

e) mogućnost da ponuđač prima državnu pomoć, s tim da ponuđač mora dokazati da je državna pomoć dodjeljena u skladu sa važećim propisima;

Ugovorni organ će obavezno zatražiti obrazloženje neprirodno niske konačne ponude, u slučaju da je:

- cijena konačne ponude za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih prihvatljivih konačnih ponuda, ako su primljene najmanje tri prihvatljive konačne ponude, ili

- cijena konačne ponude za više od 20% niža od cijene drugorangirane prihvatljive konačne ponude.

3.6.  Ispravka računskih grešaka Ugovorni organ će ispraviti bilo koju grešku u početnoj/konačnoj ponudi koja je čisto aritmetičke prirode, ukoliko se ista otkrije u toku ocjene ponuda. Ugovorni organ će neodložno ponuđaču uputiti obavještenje o svakoj ispravci i može nastaviti sa postupkom, sa ispravljenom greškom, pod uslovom da je ponuđač pisanim putem prihvatio ispravku u roku od tri dana. Ako ponuđač ne prihvati predloženu ispravku, početna/konačna ponuda se odbacuje.

Ugovorni organ će ispraviti greške u računanju cijene u slijedećim slučajevima:

a) kada postoji razlika između iznosa izraženog u brojevima i riječima - u tom slučaju prednost ima iznos izražen riječima, osim ukoliko se na taj iznos ne odnosi aritmetička greška;

b) ako postoji razlika između jedinične cijene i ukupnog iznosa koji se dobije množenjem jedinične cijene i količine, jedinična cijena koja je navedena će imati prednost i potrebno je ispraviti konačan iznos;

c) ako postoji greška u ukupnom iznosu u vezi sa sabiranjem ili oduzimanjem podiznosa, podiznos će imati prednost, kada se ispravlja ukupan iznos.

Iznosi koji se isprave na gore navedene načine će biti obavezujući za ponuđača. Ako ih ponuđač kao takve ne prihvata, njegova početna/konačna ponuda se odbija. Jedinična cijena stavke se ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.

4.7.0bavještenje o dodjeli ugovora Ponuđač će biti obavješten o odluci ugovornog organa o rezultatu postupka javne nabavke u roku od sedam (7) dana od dana donošenja odluke i to putem elektronske pošte (e-mail), poštom ili neposredno. Uz obavještenje o rezultatima postupka ugovorni organ će ponuđačima dostaviti odluku o izboru najpovoljnije ponude ili poništenju postupka kao i zapisnik o ocjeni ponuda.

Izabrani ponuđač dužan je u roku ne dužem od dva dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, dostaviti dokaze tražene tačkom 2.1.3 (u skladu sa članom 45. ZJN).

4.8.Informacija o zaštiti prava ponuđača

Svaki ponuđač koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata, ima pravo da uloži žalbu na postupak u roku koji je određen u članu 101. ZJN. Žalba se izjavljuje putem ugovornog organa u tri (3) primjerka, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom u rokovima propisanim članom 101. ZJN.

Ugovorni organ je dužan u roku od pet dana od dana zaprimanja žalbe donijeti odgovarajuću odluku po žalbi u skladu sa članom 100. ZJN.

Ako ugovorni organ odbaci žalbu zaključkom zbog procesnih nedostataka (žalba neblagovremena, nedopuštena ili izjavljena od neovlaštenog lica) ponuđač može izjaviti žalbu KRŽ-u u roku od 10 dana, od dana prijema zaključka.

Ako ugovorni organ usvoji žalbu djelimično ili u cjelosti, te svoje rješenje ili odluku zamjeni drugim rješenjem ili odlukom ili poništi postupak nabavke, ponuđač može izjaviti žalbu KRŽ-u u roku od pet (5) dana, od dana prijema rješenja, posredstvom ugovornog organa.

Ako ugovorni organ utvrdi da je žalba neosnovana, dužan je u roku od pet (5) dana, od datuma njenog zaprimanja proslijediti žalbu KRŽ-u, sa svojim izjašnjenjem na navode žalbe, kao i kompletnom dokumentacijom vezano za postupak protiv kojeg je izjavljena žalba.

4.9.Zaključenje ugovora i podugovaranje

Ugovorni organ će dostaviti na potpis izabranom ponuđaču tekst ugovora i to nakon isteka roka od 15 dana računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnijeg ponuđača, a ukoliko u postupku bude učestvovao samo jedan ponuđač, i prije navedenog roka.

Osnovni elementi ugovora su sadržani u obrascu za ponudu, Aneks 1. TD.

Ugovor će se zaključiti u skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije, prihvaćene konačne ponude i Zakonom o obligacionim odnosima.

Ugovorni organ će dostaviti prijedlog ugovora ponuđaču čija je konačna ponuda na rang listi odmah iza konačne ponude izabranog ponuđača, ako izabrani ponuđač:

- propusti da dostavi originale ili ovjerene kopije dokumenata iz člana 45. ZJN, ne starije od tri mjeseca od dana dostavljanja konačne ponude, u roku koji odredi ugovorni organ ili

- propusti da dostavi dokumentaciju koja je bila uslov za potpisivanje ugovora, a koju je bio dužan da dostavi u skladu sa propisima u BiH, ili u pisanoj formi odbije dodjelu ugovora, ili

propusti da potpiše ugovor o nabavci u roku koji odredi ugovorni organ, ili odbije da zaključi ugovor u skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije i konačne ponude koju je dostavio.

Ugovorom će obavezno biti definisano da ponuđač kojem je dodjeljen ugovor nema pravo da zapošljava, u svrhu izvršenja ugovora o javnoj nabavci, fizička i pravna lica koja su učestvovala u pripremi tenderske dokumentacije ili su bila u svojstvu člana ili stručnog lica koje je angažovala komisija za nabavke, i to najmanje šest mjeseci po zaključenju ugovora, odnosno od početka realizacije ugovora.

Ponuđačima je dozvoljeno podugovaranje. Ponuđači trebaju u obrascu za ponudu navesti da li namjeravaju zaključivati podugovor sa trećom stranom. Ponuđač sa najuspješnijom konačnom ponudom ne smije, bez prethodne saglasnosti ugovornog organa, sa trećom stranom zaključivati podugovor ni o jednom bitnom dijelu ugovora. Ugovorni organ će biti blagovremeno obavješten, prije zaključivanja podugovora, o elementima ugovora za koje se zaključuje podugovor i o identitetu podugovarača. Ugovorni organ će obavijestiti ponuđača o svojoj odluci u roku od 15 (petnaest) dana od prijema obavještenja o podugovaranju i navesti objektivne razloge ukoliko odbija odobriti takvu odluku. Ugovorni organ će provjeriti kvalifikacije podugovarača u skladu sa članom 44. ZJN. Ponuđač kojem je dodijeljen ugovor dužan je da prije realizacije podugovora dostavi ugovornom organu podugovor koji obavezno sadrži sledeće elemente propisane članom 73. stav (4) ZJN i to:

-dio robe koju će isporučiti pod ugovarač,

- predmet, količinu, vrijednost, mjesto i rok isporuke robe,

- podatke o podugovaraču, i to: naziv podugovarača, sjedište, JIB/PIB, broj transakcionog računa i naziv banke kod koje se vodi.

Gore navedeni podaci iz podugovora su osnov za direktno plaćanje podugovaraču. Ponuđač kojem je dodjeljen ugovor snosi punu odgovornost za realizaciju ugovora.

Sastavni dio ove tenderske dokumentacije je nacrt ugovora (aneks 6) u koji su uneseni svi elementi iz tenderske dokumentacije. Ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti popunjen i parafiran nacrt ugovora.

4.10.Ostali podaci

Nakon dobijanja zahtjeva za učešće sa kvalifikacionim dokumentima i početnih ponuda, Ugovorni organ će izvršiti verifikaciju svih kvalifikacija, u skladu sa navedenim kriterijima iz ovog poziva, nakon čega će po potrebi izvršiti ostale pregovore u okviru tehničkih, ekonomskih, pravnih i drugih aspektata ugovora, sa ciljem postizanja najniže konačne ponude za ovaj Ugovorni organ, kako bi se po donošenju odluke o prihvatanju konačne ponude, mogao zaključiti ugovor o nabavci predmetnih roba.

Ugovorni organ će ovaj poziv za učešće u pregovaračkom postupku objaviti na svojoj web stranici, u skladu sa članom 28. stav 4. ZJN.

4.11.Prilozi:

- Obrazac ponude - Aneks 1.

- Obrazac za cijenu ponude - Aneks 2

- Obrazac povjerljivih informacija - Aneks 3.

- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45 pod a) ZJN - Aneks 4.

Izjava iz člana 52 ZJN - Aneks 5.

- Nacrt ugovora - Aneks 6.

 

Ostatak postupka na ovom  linku

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: