Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.11.2019. 09:24
(aukcija) Nabavka bolničkih, medicinskih i antidekubitalnih dušeka i madraca
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
669-1-1-331-3-301/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU KANTONALNA BOLNICA ZENICA
IDB/JIB 4218136720007
Kontakt osoba Amela Ramadan
Adresa Crkvice 67
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 447-000
Faks (032) 226-576
Elektronska pošta kbzenica@kbze.ba
Internet adresa www.kbze.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
5
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
300000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka roba-Bolnički,medicinski i antidekubitalni dušeci i madraci za potrebe u JU KBZ,na period od 3(tri)godine,otvoreni
postupak(tender broj:11-70/19)o
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka roba-Bolnički,medicinski i antidekubitalni dušeci i madraci za potrebe u JU KBZ,na period od 3(tri)godine,otvoreni
postupak(tender broj:11-70/19)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
Dodatni predmet(i) | 39143112-4 | Dušeci |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.11.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 2.12.2019. 09:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 2.12.2019. 10:00:00
Adresa i mjesto JU KBZ, Crkvice 67, Zenica, zgrada Direkcije, kancelarija br. 30. Sala za sastanke
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Dato u TD
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Amela Ramadan
Adresa Crkvice 67
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 447-000
Faks (032) 226-576
Elektronska pošta kbzenica@kbze.ba
Internet adresa www.kbze.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 1. Medicinski madrac sa pasivnim antidekubitalnim svojstvom sa vodonepropusnom navlakom
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Lot 1. Medicinski madrac sa pasivnim antidekubitalnim svojstvom sa vodonepropusnom navlakom
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
120000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU KBZ
VI Dodatne informacije
Dato u TD
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 2.Bolnički madrac sa nepropusnom navlakom
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Lot 2.Bolnički madrac sa nepropusnom navlakom
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
72000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU KBZ
VI Dodatne informacije
Dato u TD
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 3.Dječiji bolnički madrac sa nepropusnom navlakom
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Lot 3.Dječiji bolnički madrac sa nepropusnom navlakom
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU KBZ
VI Dodatne informacije
Dato u TD
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 4.Antidekubitalni dušek-madrac
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Lot 4.Antidekubitalni dušek-madrac
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
39000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU KBZ
VI Dodatne informacije
Dato u TD
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 5.Antidekubitalni dušek-madrac
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Lot 5.Antidekubitalni dušek-madrac
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
57000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU KBZ
VI Dodatne informacije
Dato u TD
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Mihajlović d.o.o. Bijeljina - Ljeljenča br. 56 76300 Bijeljina
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj
-
09.01.2020
(poništenje aukcije) Nabavka bolničkih, medicinskih i antidekubitalnih dušeka i madraca
-
09.01.2020
Medicinski madrac sa pasivnim antidekubitalnim svojstvom sa vodonepropusnom navlakom
-
09.01.2020
-
30.01.2021
Medicinski madrac sa pasivnim antidekubitalnim svojstvom sa vodonepropusnom navlakom