Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.12.2019. 10:14
(HR) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
Hrvatska-Zagreb: Dijelovi i pribor fotokopirnih aparata
2019/S 248-612540
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Nacionalni registracijski broj: 15351583880
Poštanska adresa: Trg Nevenke Topalušić 1
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR0
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Služba za nabavu
E-pošta: javna.nabava@mdomsp.hr
Telefon: +385 15557369
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://mdomsp.gov.hr/
Adresa profila kupca: https://mdomsp.gov.hr/pristup-informacijama/javna-nabava-1675/1675
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Ustanove socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj prema Popisu lokacija koji se nalazi u dijelu IV) dokumentacije o nabavi
Nacionalni registracijski broj: 15351583880
Poštanska adresa: Trg Nevenke Topalušić 1
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR0
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@mdomsp.hr
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://mdomsp.gov.hr/
Adresa profila kupca: https://mdomsp.gov.hr/pristup-informacijama/javna-nabava-1675/1675
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
Ugovorom je obuhvaćena zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0050125
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Ministarstvo ili drugo državno ili federalno tijelo, uključujući njihove regionalne ili lokalne jedinice
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
Referentni broj: OJN-3/2019
II.1.2)Glavna CPV oznaka
30125000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Nabava tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 194 530.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
30125000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR0
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Ustanove socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj prema Popisu lokacija koji se nalazi u dijelu IV) DON-a.
II.2.4)Opis nabave:
Nabava tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 8 bodova
Kriterij kvalitete - Naziv: Organizacija zbrinjavanja istrošenih spremnika / Ponder: 2 boda
Cijena - Ponder: 90 bodova
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 194 530.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Propisano u DON-u, dio I) Opisna dokumentacija/upute ponuditeljima, 4. Odredbe o sposobnosti ponuditelja, točka 4.1.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Propisano u DON-u, dio I) Opisna dokumentacija/upute ponuditeljima, 7.ostale odredbe, točka 7.1. i dio III) Prijedlog ugovora.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 28/01/2020
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 6 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 28/01/2020
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
MDOMSP, Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb, HRVATSKA.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Propisano u DON-a, dio I) Opisna dokumentacija/upute ponuditeljima, 7. Ostale odredbe, točka 7.10.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Službeni naziv: Služba za nabavu
Poštanska adresa: Trg Nevenke Topalušić 1
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@mdomsp.hr
Telefon: +385 15557369
Internetska adresa: https://mdomsp.gov.hr/
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
20/12/2019
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
C-SERVIS d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 31 71000 Sarajevo
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
17.11.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
28.09.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
04.09.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
04.08.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
24.07.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
14.07.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
24.06.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
04.06.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
05.05.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
03.04.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
16.03.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
18.02.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
-
23.01.2020
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj