Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) (izmjena) Nabavka tonera i tinti za 2014. godinu
Hrvatska-Zagreb: Uredske potrepštine
2014/S 103-180184
Ministarstvo socijalne politike i mladih, 15351583880, Savska cesta 66, Služba za javnu nabavu, Na pažnju (osoba za kontakt): Vlatka Vida Gazić, dipl. iur; Martina Hanžek, dipl. iur.; Iva Poleto, dipl. iur., Zagreb10 000, HRVATSKA. Telefaks: +385 15557225. E-pošta: vlatka.vida-gazic@mspm.hr martina.hanzek@mspm.hr iva.poleto@mspm.hr
(Dodatku Službenom listu Europske unije, 15.4.2014, 2014/S 74-127427)
CPV:30192000
Uredske potrepštine
Umjesto:
III.1.4) Ostali posebni uvjeti
6.1. Posebni i ostali uvjeti za izvršenje ugovora
Izjava o nepostojanju materijalnih nedostataka za sve isporučene artikle i o obvezi zamjene tonera i tinti s materijalnim nedostacima
Materijalni nedostaci mogu biti vidljivi i skriveni. Vidljivi nedostaci utvrđuju se u roku od 8 dana od dana zaprimanja i pregleda artikla, odnosno u trenutku zapimanja artikla ukoliko se tada vrši pregled artikala, dok se skriveni nedostaci mogu utvrditi i prijaviti u vremenu od najmanje 60 dana od dana otkrivanja nedostataka. Ponuđeni toneri i tinte moraju omogućiti broj ispisa sukladno broju ispisa navedenom na deklaraciji na svakom od ponuđenih artikala ili u priloženim uputama. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka dvije godine od dana predaje artikla. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima („Narodne novine“ broj 35/2005, 41/2008 i 125/2011) i Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 79/2007, 125/2007, 79/2009, 89/2009, 133/2009, 78/2012 i 56/2013), ponuditelj je u slučaju postojanja materijalnih nedostataka na isporučenom proizvodu, dužan ukloniti nedostatak na način da proizvod s nedostatkom zamijeni novim, iste marke i tipa sukladno Troškovniku ponude.
Izjavu o nepostojanju materijalnih nedostataka za sve isporučene artikle i o zamjeni artikala s materijalnim nedostacima daje osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Obrazac izjave nalazi se u dijelu 10. pod točkom 10.3. ove Dokumentacije za nadmetanje.
6.2. Potrebne izjave ponuditelja o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta
Potrebne izjave ponuditelja o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta navedene u dijelu 7. ove Dokumentacije za nadmetanje potrebno je ovjeriti potpisom i pečatom ponuditelja i dostaviti ih u ponudi.
6.3. Izjava proizvođača ili ovlaštenog zastupnika/distributera za Republiku Hrvatsku odnosno izjava ponuditelja koji nudi zamjenski toner iz stavke 264. Troškovnika
a) kod nuđenja jednakovrijednih tonera i tinti (odnosno proizvoda proizvedenih od proizvođača koji nije i proizvođač pisača) ponudi je potrebno priložiti izjavu proizvođača uređaja ili ovlaštenog zastupnika/distributera uređaja za Republiku Hrvatsku, kojom se potvrđuje da je nuđeni jednakovrijedni proizvod sukladan za uporabu u navedenom uređaju, te da se uporabom ponuđenog jednakovrijednog tonera ili tinte ne mijenjaju jamstveni uvjeti uređaja, odnosno da u jamstvenom roku, kao i izvan njega, uporaba ponuđenog jednakovrijednog tonera ili tinte ne utječe na pravilan rad uređaja i kvalitetu ispisa.
b) u stavci 264. Troškovnika, ZAMJENSKI TONER, zamjena za originalni toner koji se više ne proizvodi, potrebno je dostaviti izjavu ponuditelja u kojoj isti izjavljuje da broj ispisa zamjenskog tonera nije manji od ispisa originalnog artikla koji se više ne proizvodi.
Izjave se dostavljaju u neovjerenoj preslici uz navođenje svih proizvoda proizvedenih od proizvođača koji nije i proizvođač pisača te uređaja za koje su isti namijenjeni. Ukoliko se prilažu izjave koje nisu na hrvatskom jeziku, tada je uz potvrde potrebno priložiti i prijevod istih ovjeren od strane sudskog tumača
IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
10.6.2014 (14:00)
IV.3.8) Uvjeti za javno otvaranje ponuda
10.6.2014 (14:00)
Glasi:III.1.4) Ostali posebni uvjeti
6.1. Posebni i ostali uvjeti za izvršenje ugovora
Izjava o nepostojanju materijalnih nedostataka za sve isporučene artikle i o obvezi zamjene tonera i tinti s materijalnim nedostacima
Materijalni nedostaci mogu biti vidljivi i skriveni. Vidljivi nedostaci utvrđuju se u roku od 8 dana od dana zaprimanja i pregleda artikla, odnosno u trenutku zapimanja artikla ukoliko se tada vrši pregled artikala, dok se skriveni nedostaci mogu utvrditi i prijaviti u vremenu od najmanje 60 dana od dana otkrivanja nedostataka. Ponuđeni toneri i tinte moraju omogućiti broj ispisa sukladno broju ispisa navedenom na deklaraciji na svakom od ponuđenih artikala ili u priloženim uputama. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka 2 godine od dana predaje artikla. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima („Narodne novine” broj 35/2005, 41/2008 i 125/2011) i Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine” broj 79/2007, 125/2007, 79/2009, 89/2009, 133/2009, 78/2012 i 56/2013), ponuditelj je u slučaju postojanja materijalnih nedostataka na isporučenom proizvodu, dužan ukloniti nedostatak na način da proizvod s nedostatkom zamijeni novim, iste marke i tipa sukladno Troškovniku ponude.
Izjavu o nepostojanju materijalnih nedostataka za sve isporučene artikle i o zamjeni artikala s materijalnim nedostacima daje osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Obrazac izjave nalazi se u dijelu 10. pod točkom 10.3. ove dokumentacije za nadmetanje.
6.2. Potrebne izjave ponuditelja o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta
Potrebne izjave ponuditelja o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta navedene u dijelu 7. ove dokumentacije za nadmetanje potrebno je ovjeriti potpisom i pečatom ponuditelja i dostaviti ih u ponudi.
6.3. Izjava proizvođača ili ovlaštenog zastupnika/distributera za Republiku Hrvatsku odnosno izjava ponuditelja koji nudi zamjenske tonere iz stavki 242. do 260. Troškovnika
a) kod nuđenja jednakovrijednih tonera i tinti (odnosno proizvoda proizvedenih od proizvođača koji nije i proizvođač pisača) ponudi je potrebno priložiti izjavu proizvođača uređaja ili ovlaštenog zastupnika/distributera uređaja za Republiku Hrvatsku, kojom se potvrđuje da je nuđeni jednakovrijedni proizvod sukladan za uporabu u navedenom uređaju te da se uporabom ponuđenog jednakovrijednog tonera ili tinte ne mijenjaju jamstveni uvjeti uređaja, odnosno da u jamstvenom roku, kao i izvan njega, uporaba ponuđenog jednakovrijednog tonera ili tinte ne utječe na pravilan rad uređaja i kvalitetu ispisa.
b) u stavkama 242. do 260. Troškovnika, zamjenski toner, zamjena za originalni toner koji se više ne proizvodi, potrebno je, za svaki ponuđeni zamjenski toner, dostaviti izjavu ponuditelja u kojoj isti izjavljuje da broj ispisa zamjenskog tonera nije manji od ispisa originalnog artikla koji se više ne proizvodi.
Izjave se dostavljaju u neovjerenoj preslici uz navođenje svih proizvoda proizvedenih od proizvođača koji nije i proizvođač pisača te uređaja za koje su isti namijenjeni. Ukoliko se prilažu izjave koje nisu na hrvatskom jeziku, tada je uz potvrde potrebno priložiti i prijevod istih ovjeren od strane sudskog tumača.
IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
16.6.2014 (14:00)
IV.3.8) Uvjeti za javno otvaranje ponuda
16.6.2014 (14:00)
Ostali dodatni podaci
Informacije koje treba ispraviti ili dodati u odnosnoj dokumentaciji za nadmetanje.
Molimo da za dodatne informacije pogledate dokumentaciju za nadmetanje.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LAMSSA-KOMPANY d.o.o. Sarajevo - Envera Šehovića 14 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
EURO - IVEKS d.o.o. Brčko distrikt BiH - Branislava Nušića br. 15 76000 Brčko
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
DD SVJETLOST-SARS Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
15.04.2014