Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.04.2020. 11:05

(izmjena aukcije) Nabavka tonera i punjenja za pisače, fax aparate i aparate za kopiranje, tiskanice, obrasci, djelovodnici, zapisnici i ostali tiskani materijal, uredski materijal

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 16.04.2020.

ISPRAVKA ZA

OBAVIJEST O NABAVI


1152-1-1-1-8-5/20


Obavještenje koje se ispravlja

Broj obavještenja 1152-1-1-1-3-1/20
Datum objave obavještenja 8.1.2020.

ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO


I 1. Podaci o ugovornom tijelu

Naziv STRUČNE SLUŽBE VLADE HERCEGBOSANSKE ŽUPANIJE
IDB/JIB 4281098220007
Kontakt osoba Adi Duran
Adresa Stjepana II Kotromanića bb
Poštanski broj 80101 Livno (hp mo)
Općina/Grad Livno
Telefon (034) 200-035
Faks (034) 200-903
Elektronička pošta tv@vladahbz.com
Internet adresa

I 2. Ispravlja se sljedeće


Odjeljak IV 3.b. mijenja se i glasi:
18.5.2020.

Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 25.5.2020. 12:00:00


Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 25.5.2020. 12:30:00
Adresa i mjesto Stjepana II Kotromanića bb, 80101 Livno






Odjeljak V mijenja se i glasi:
URŽ je Zaključkom broj: JN2-03-07-1-546-6/20. od 26.3.2020. godine, odbacio žalbu ponuditelja LIST d.o.o. Livno, kao
neurednu, čime su ispunjeni uvjeti na nastavak postupka javne nabave. Međutim, uslijed situacije uzrokovane pandemijom
COVI-19, uvedenih mjera i zabrana, ugovorno tijelo je odlučilo nastaviti postupak javne nabave kada se za to ispune uvjeti o
čemu će svi zainteresirani ponuditelji biti pravovremeno obaviješteni.


Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b.,III 4.).






INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Ministry of Internal Affairs C10, Ministry of Science, Education, Culture and
Sport of C10, Ministry of Economy C10, Ministry of Labour, Health, Social Care
and Displaced of C10, Ministry of Building, Reconstruction, Spatial Planning and
Environment Protection, Ministry of Finances, Office of the Prime Minister of
C10, Office for the Legislation C10, Administrations for War Veterans and
Dissabled; Geodetic and Property Law; Civil Protection, Inspections and Roads,
Directorate for Commodity Reserves, Service for Public Relations, Competent
Services of the Government of C10
UIN 4281098220007
Contact person Adi Duran
Address Stjepana II Kotromanića bb
Postal code 80101 Livno (hp mo)
Municipality/City Livno
Telephone (034) 200-035
Fax number (034) 200-903
Email address tv@vladahbz.com
Website address

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Canton level,Canton 10

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Goods, Purchase



II 1.b. Description of the object of the contract

Common public procurement for the Institutions of C 10

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 22000000-0 Printed matter and related products
30125110-5 Toner for laser printers/fax machines
30125120-8 Toner for photocopiers
Additional object(s) 22900000-9 Miscellaneous printed matter
30192000-1 Office supplies
22600000-6 Ink

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

As under line 2.2 of the Tender dossier

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

18.5.2020.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 25.5.2020. 12:00:00
Address and place Stjepana II Kotromanica bb, 80101 Livno, BiH

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: