Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.06.2020. 15:30
(aukcija) Nabavka i instalacija svijetlećih tabli
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-7-1-317-3-119/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke - Kenan Breko, Tel/faks 033/252-876; 033/252-813,
e-mail: kenan.breko@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i instalacija svijetlećih tabli
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i instalacija svijetlećih tabli
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30231300-0 | Ekrani za prikaz |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
41
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
16000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
1.2. Mjesto isporuke robe: DDP (prema tehničkoj specifikaciji datoj u prilogu – Aneks 3) Incoterms® 2010,
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Iz vlastitih sredstava "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo
III 4. Ograničenja za učešće
"OM TRENDING" d.o.o. Sarajevo
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
g) U svrhu dokazivanja prava na obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, ponuđač mora
dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan ili
obezbjediti posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dostavljeni dokazi priznaju se na teritoriji BiH, bez obzira na kojem nivou
vlasti su izdati; Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije;
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Nije posebno propisano.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
h) U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti slijedeće dokaze kojima se
dokazuje ispunjavanje uslova iz tačke 2.1. pod c) tenderske dokumentacije:
h.1) Spisak izvršenih Ugovora o isporučenim robama koje su predmet nabavke u posljednje tri godine računajući od datuma
za otvaranje ponuda odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od tri
godine, koji sadrži najmanje jedan ugovor u vezi sa predmetom nabavke čija je minimalna vrijednost 10.000,00 KM bez
uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih ugovora ponuđač je dužan dostaviti minimlano jednu potvrdu u minimalnom iznosu od 10.000,00 KM
bez PDV-a koja je u vezi sa spiskom isporučenih roba a koju daje druga Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje
obavezno sadrže: naziv i sjedište Ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet Ugovora, vrijednost Ugovora, vrijeme i
mjesto izvršenja Ugovora i navode o uredno izvršenim Ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava
ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije;
h.2) Ukoliko ponuđač za svijetleće reklame nudi unutrašnju rasvjetu u LED bijeloj boji (5500 ̊ K), dužan je uz ponudu
dostaviti kopiju odgovarajućih CE i R0HS0H certifikata;
NAPOMENA :
Dostavljeni dokumenti moraju biti originali ili ovjerene kopije, izuzev dokumenata iz tačke h.2) gdje su dovoljne i obične
kopije
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
2.7.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 02.07.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Obala Kulina bana 8, 71000 Sarajevo, BiH - Zgrada Generalne direkcije - sprat III
- banket sala
Datum i vrijeme 02.07.2020. 12:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
10.07.2020