Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.06.2020. 15:30

(aukcija) Nabavka i instalacija svijetlećih tabli

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 23.06.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

238-7-1-317-3-119/20



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke - Kenan Breko, Tel/faks 033/252-876; 033/252-813,
e-mail: kenan.breko@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Poštanske usluge

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka i instalacija svijetlećih tabli

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka i instalacija svijetlećih tabli

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30231300-0 Ekrani za prikaz


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

41

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

16000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

1.2. Mjesto isporuke robe: DDP (prema tehničkoj specifikaciji datoj u prilogu – Aneks 3) Incoterms® 2010,

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Iz vlastitih sredstava "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo

III 4. Ograničenja za učešće

"OM TRENDING" d.o.o. Sarajevo

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

g) U svrhu dokazivanja prava na obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, ponuđač mora
dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan ili
obezbjediti posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dostavljeni dokazi priznaju se na teritoriji BiH, bez obzira na kojem nivou
vlasti su izdati; Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije;

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Nije posebno propisano.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

h) U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti slijedeće dokaze kojima se
dokazuje ispunjavanje uslova iz tačke 2.1. pod c) tenderske dokumentacije:
h.1) Spisak izvršenih Ugovora o isporučenim robama koje su predmet nabavke u posljednje tri godine računajući od datuma
za otvaranje ponuda odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od tri
godine, koji sadrži najmanje jedan ugovor u vezi sa predmetom nabavke čija je minimalna vrijednost 10.000,00 KM bez
uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih ugovora ponuđač je dužan dostaviti minimlano jednu potvrdu u minimalnom iznosu od 10.000,00 KM
bez PDV-a koja je u vezi sa spiskom isporučenih roba a koju daje druga Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje
obavezno sadrže: naziv i sjedište Ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet Ugovora, vrijednost Ugovora, vrijeme i
mjesto izvršenja Ugovora i navode o uredno izvršenim Ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava
ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije;
h.2) Ukoliko ponuđač za svijetleće reklame nudi unutrašnju rasvjetu u LED bijeloj boji (5500 ̊ K), dužan je uz ponudu
dostaviti kopiju odgovarajućih CE i R0HS0H certifikata;
NAPOMENA :
Dostavljeni dokumenti moraju biti originali ili ovjerene kopije, izuzev dokumenata iz tačke h.2) gdje su dovoljne i obične
kopije

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

2.7.2020.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 02.07.2020. 12:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Obala Kulina bana 8, 71000 Sarajevo, BiH - Zgrada Generalne direkcije - sprat III
- banket sala
Datum i vrijeme 02.07.2020. 12:15

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: