Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.07.2020. 10:56
(poništenje aukcije) Nabavka materijala za popravku računarske i komunikacione opreme
Bosna i Hercegovina
Ministarstvo sigurnosti
Državna agencija za istrage i zaštitu
Broj: 16-12-16-3560-10/20
I. Sarajevo, 16.06.2020. godine
Na osnovu člana 10. 5tav (1) Zakona o Državnoj agenciji za istrage i zaštitu („Službeni glasnik BiH", br. 27/04, 63/04, 35/05, 49/09 i 40/12), člana 69. stav (2) tačka d) i člana 70. st. (1), (2), (4) i (6) Zakona Q javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), na preporuku Komisije I za nabavke za potrebe Državne agencije za istrage i zaštitu u 2020. godini, broj 16-12-16-3560/20 od 11.06.2020. godine, u postupku javne nabavke materijala za popravku računarske i komunikacione opreme Državne agencije za istrage i zaštitu, zamjenik direktora Državne agencije za istrage i zaštitu, donosi
ODLUKU
о poništenju postupka javne nabavke materijala za popravku računarske i komunikacione opreme Državne agencije za istrage i zaštitu
Član 1.
Poništava se postupak; javne nabavke materijala za popravku računarske i komunikacione opreme Državne agencije za istrage i zaštitu za koji je obavještenje o nabavci broj 1161-1-1-106-3-24/20 objavljeno na Portalu Agencije za javne nabavke dana 08.05.2020. godine i u „Službenom glasniku BiH" broj 28/20, iz razloga što nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva.
Član 2.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se Sektpr za materijalno-finansijske poslove Državne agencije za istrage i zaštitu.
Član 3.
Ova odluka objavi će se na web stranici Državne agencije za istrage i zaštitu, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke.
Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
Odlukom zamjenika direktora Državne agencije za istrage i zaštitu broj 16-12-16- 3560-1/20 od 05.05.2020. godine pokrenut je postupak javne nabavke materijala za popravku računarske i komunikacione opreme Državne agencije za istrage i zaštitu ( u daljem tekstu: Agencija), putem otvorenog postupka, procijenjene vrijednosti 97.000,00 KM bez PDV-a, za period od dvije godine. Novčana sredstva za realizaciju navedene nabavke obezbijeđena su u okviru budžetskih sredstava za 2020. godinu, a na osnovu Odluke o privremenom finansiranju institucija Bosne i Hercegovine i međunarodnih obaveza Bosne i Hercegovine za period april- juni 2020. godine („Službeni glasnik BiH", broj 21/20) i Dokumenta okvirnog budžeta 2021.- 2023. godina.
Predmet javne nabavke podjeljen je na LOT-ove:
- LOT 1 Nabavka materijala za popravku računarske opreme, procijenjene vrijednosti 55,000,00 KM;
- LOT 2 Nabavka materijala za popravku komunikacione opreme, procijenjene vrijednosti 42.000,00 KM.
Komisija I za nabavke za potrebe Agencije u 2020. godini (u daljem tekstu: Komisija) dostavila je Izvještaj o radu broj 16-12-16-3560/20 od 11.06.2020. godine sa preporukom da se poništi postupak javne nabavke materijala za popravku računarske i komunikacione opreme Agencije.
Za navedeni postupak javne nabavke Tenderskom dokumentacijom bilo je predviđeno provođenje e-aukcije u skladu sa odredbama Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e- aukcije („Službeni glasnik BiH", broj 66/16) (u daljem tekstu: Pravilnik).
Obzirom da je tačkom 23. Tenderske dokumentacije navedeno da je rok za dostavljanje ponuda 29.05.2020. godine do 12,00 sati, te da se ponude dostavljaju u zatvorenoj koverti, Komisija je dana 29.05.2020. godine u 13,00 sati izvršila javno otvaranje ponuda prema datumu i vremenu prijema.
Blagovremeno je dostavljeno šest ponuda i to:
R.br. |
Naziv ponuđača |
Ponuđena cijena (bez PDV-a) u KM |
1. |
"Uma muller Group" d.o.o. Sarajevo |
LOT 1 - 54.800,00 |
2. |
"MIBO»Komunikacije" d.o.o. Sarajevo |
LOT 2 - 50.764,00 |
3. |
"Emado" d.o.o. Sarajevo |
LOT 1 - 53.928,00 |
4. |
"Printex" d.o.o. Sarajevo |
LOT 1 - 54.884,52 |
5. |
"Aspo Rail" d.o.o. Sarajevo |
LOT 1 - 49.929,00 |
6. |
"Elur" d.o.o. Kiseljak |
LOT 1 - 55.000,00 LOT 2 - 42.000,00 |
Komisija je nakon otvaranja ponuda u smislu člana 63. st. (5) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14) (u daljem tekstu: Zakon), sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda i isti u roku od tri dana, od dana otvaranja, dostavila ponuđačima.
Uvidom u dostavljene ponude Komisija je utvrdila da su u predmetnom postupku javne nabavke ponude dostavili sljedeći ponuđači i to za:
- LOT 1 ponuđači: "Uma muller Group" d.o.o. Sarajevo, "Emado" d.o.o. Sarajevo, "Printex" d.o.o. Sarajevo, "Aspo Rail" d.o.o. Sarajevo i "Elur" d.o.o. Kiseljak;
-LOT 2 ponuđači: "MIBO-Komimikacije" d.o.o. Sarajevo i "Elur" d.o.o. Kiseljak.
Komisija je pristupila pregledanju dokumentacije priložene uz ponude, a u cilju ocjenjivanja njihove prihvatljivosti u smislu Pravilnika, te kvalifikovanosti ponuđača shodno uslovima navedenim u Tenderskoj dokumentaciji.
Uvidom u ponude ponuđača "Uma muller Group" d.o.o. Sarajevo, "Printex" d.o.o. Sarajevo, "Emado" d.o.o. Sarajevo i "MIBO-Komunikacije" d.o.o. Sarajevo, Komisija je utvrdila da navedeni ponuđači nisu popunili Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tač. a) do d) Zakona, Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačka a) i (4) Zakona i Pismenu izjavu iz člana 52. Zakona, odnosno u navedenim izjavama nisu naveli broj „Službenog glasnika BiH" u kojem je objavljeno obavještenje o javnoj nabavci broj 1161-1-1- 106-3-24/20.
Pored naprijed navedenog, ponuda ponuđača "MIBO-Komunikacije" d.o.o. Sarajevo prelazi procijenjenu vrijednost nabavke za 8.764,00 KM, te je i iz tog razloga neprihvatljiva.
Zatim, uvidom u ponudu ponuđača "Emado" d.o.o. Sarajevo Komisija je utvrdila da ponuđač nije u Nacrt okvirnog sporazuma unio ponuđenu cijenu iz Obrasca za cijenu ponude i broj i datum svoje ponude, te da nije postupio u skladu sa tačkom 25. Tenderske dokumentacije.
Ponuđač "Aspo Rail" d.o.o. Sarajevo nije postupio u skladu sa tač. 17. i 18. Tenderske dokumentacije, tako što u Obrascu za cijenu ponude za LOT 1 nije upisao cijenu ponude slovima, što je bio dužan. U tački 17. Tenderske dokumentacije navedeno je daje ponuđač dužan dostaviti popunjen Obrazac za cijenu ponude u skladu sa zahtjevima definisanim u Tenderskoj dokumentaciji i tehničkim specifikacijama za sve stavke koje su sadržane u navedenom obrascu, te je navedeno da u slučaju da ponuđač propusti popuniti Obrazac za cijenu ponude u skladu sa postavljenim zahtjevima, njegova ponuda će biti odbačena. Takođe, u tački 18. Tenderske dokumentacije navedeno je da se cijena ponude piše brojevima i slovima i u slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima.
Uvidom u ponudu ponuđača "Elur" d.o.o. Kiseljak, Komisija je utvrdila da isti nije pravilno popunio Obrazac za cijenu ponude, jer nije slovima upisao cijenu ponude bez uračunatog PDV-a, odnosno u navedenu rubriku upisao je ukupnu cijenu ponude sa uračunatim PDV-om.
Obzirom da je postupak javnih nabavki formalan postupak, ponuđači su bili dužni dostaviti ponude u skladu sa zahtjevima postavljenim u Tenderskoj dokumentaciji.
Tenderskom dokumentacijom bilo je predviđeno da se za postupak javne nabavke materijala za popravku računarske i komunikacione opreme Agencije provodi e-aukcija. Obzirom da nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva, e-aukcija nije zakazana nego je postupak okončan u skladu sa članom 69. stav (2) Zakona.
Shodno naprijed navedenom, prihvaćena je preporuka Komisije i odlučeno je da se poništi postupak javne nabavke materijala za popravku računarske i komunikacione opreme Agencije, a u skladu sa odredbom člana 69. stav (2) tačka d) Zakona.
Pouka o pravnom lijeku: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, u roku od 10 dana od dana dostavljanja iste. Žalba se podnosi putem Državne agencije za istrage i zaštitu.
Na izjavljenu žalbu ponuđač je obavezan platiti naknadu u skladu sa članom 108. Zakona o javnim nabavkama i podzakonskim aktima.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
ASPO RAIL d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 47 71000 Centar
-
ELUR d.o.o. Kiseljak - Žrtava domovinskog rata 2. 71250 Kiseljak
-
Emado d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 112 71000 Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
PRINTEX d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Sušića broj 9 i 11 71000 Sarajevo
-
Uma muller Group d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderpašina 1 71000 Sarajevo