Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka segmenata automatiziranog regalnog skladišta
Hrvatska-Zagreb: Skladišni sustav
2014/S 137-245620
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Narodne novine d.d.
64546066176
Savski gaj, XIII. put 6
Služba(e) za kontakt: Pravna služba
Na pažnju (osoba za kontakt): mr. sc. Mario Samodol
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16652709
E-pošta: msamodol@nn.hr
Telefaks: +385 16652770
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0035028
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Savski gaj XIII. put 6, Zagreb.
NUTS kod HR011
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 500 000 HRK42965110
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 500 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Jamstvo za dobro ispunjenje ugovora.
Ponuditelj dokazuje svoju tehničku i stručnu sposobnost dokazima navedenim u točki 17. dokumentacije za nadmetanje.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zagreb, Savski gaj, XIII. put 6, soba 104/I kat – Urudžbeni zapisnik.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA