Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.08.2020. 15:26
Nabavka predizoliranih cijevi i pribora
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
585-1-1-65-3-49/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNO GRIJANJE D.D.
IDB/JIB 4209012500000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odobašić Ahmed
Adresa Krečanska 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 321-600
Faks (035) 281-391
Elektronska pošta ahmed.odobasic@grijanjetuzla.ba
Internet adresa www.grijanjetuzla.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tuzla
I 5.c. Djelatnost
Prijenos ili distribucija plina ili toplotne energije
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka predizoliranih cijevi i pribora
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44163120-7 | Cijevi za daljinsko grijanje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Data u tehničkoj specifikaciji koja je sastavni dio tenderske dokumentacije, obrazac za cijenu ponude, i data je u aneksu 3.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
140000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Magacin Centralno grijanje d.d. Tuzla u ulici Husinskih rudara b.b., 75000 Tuzla. Isporučilac je dužan da organizuje istovar
robe o svom trošku.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do konačne realizacije ugovora a najduže 12 (dvanaest) mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 95,00 %
2 Rok isporuke 5,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
27.8.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 02.09.2020. 11:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Krečanska 1, 75000 Tuzla, sjedištu Ugovornog organa, kancelarija broj 19
Datum i vrijeme 02.09.2020. 12:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
U skladu sa članom 55. Zakona stav (1) pod (d), zainteresovani ponuđači za učešće u postupku nabavke su obavezni preuzeti
tendersku dokumentaciju putem portala javnih nabavki Bosne i Hercegovine ''E-nabavke'' (www.ejn.gov.ba).
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
Oniks d.o.o. Beograd - Bulevar Vojvode Mišića 39 A 11000 Beograd
-
E+E+E-ENERGY d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 71210 Sarajevo
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ENERGOTEHNIKA d.o.o. Doboj - ul.Nikole Tesle br.6 74000 Doboj
-
18.11.2020