Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka endoproteza i ugradbenog materijala
Hrvatska-Split: Umjetni zglobovi
2014/S 148-265791
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Klinički bolnički centar Split
51401063283
Spinčićeva 1
Služba(e) za kontakt: Služba za nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Julija Petrić, dipl. oec.
21000 Split
HRVATSKA
Telefon: +385 21556315
E-pošta: kbcnabava@kbsplit.hr
Telefaks: +385 21389563
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0037826
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Odsjek za lijekove i sanitetski materijal, Spinčićeva 1.
NUTS kod HR035
33141750
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 159 000 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Totalna bescementna endoproteza kuka33141750
33141750
33141750
33141750
33141750
33141750
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Ponuditelj je obvezan uz ponudu dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude sukladno zahtjevima pod toč. 7.4.1. Uputa pod br. 1. DZN.
2. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora:
Odabrani ponuditelj obvezan je prilikom potpisa ugovora o javnoj nabavi dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora sukladno čl. 5.1. prijedloga Ugovora o javnoj nabavi pod br. 4. DZN.
Izjava koju daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta sukladno toč. 3.1.1. Uputa pod br. 1. DZN.
Za potrebe dokazivanja okolnosti iz čl. 67. st. 1. toč. 2. Zakona:
Potvrda porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument ili izjava sukladno toč. 3.1.2. Uputa pod br. 1. DZN.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz čl. 68. st. 1. toč. 1. i 2. Zakona:
Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta, ili jednakovrijedni dokument ili izjava sukladno toč. 4.1.1. Uputa pod br. 1. DZN.
Za potrebe utvrđivanja pravne i poslovne sposobnosti iz čl. 70. st. 1. Zakona:
Odgovarajući izvod o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta ili izjava sukladno toč. 5.1.1. Uputa pod br. 1. DZN.
Za potrebe utvrđivanja pravne i poslovne sposobnosti iz čl. 70. st. 4. Zakona:
Važeće rješenje Agencije za lijekove i medicinske proizvode RH ili jednakovrijedni dokument sukladno toč. 5.1.2. Uputa pod br. 1. DZN.
Za potrebe utvrđivanja tehničke i stručne sposobnosti iz čl. 72. st. 3. toč. 6. Zakona:
Uzorci i katalog i/ili drugi informativni materijali sukladno toč. 5.2.1. Uputa pod br. 1. DZN.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Služba za nabavu, Spinčićeva 1, I. kat, soba br. 8.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Služba za nabavu
HRVATSKA
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA